Ja ik zag hetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Karina en ik hebben twee linkerhanden. Samen dan he.

Ik heb niks gezien in ieder gevalquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:45 schreef ejfaar het volgende:
[..]
volgens hem zijn er al tig waarschuwingen geweest

Gat in de markt. En in de tafel. En in de muur. Nee dank je.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je hoeft geen refurbishede Black & Dekker dingie?

Jammer alleen dat er nu geen waarschuwing kwam om even te nokken met die vieze plaatjes maar hup omdat het een kwartiertje 'fout' ging gelijk dichtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:45 schreef Xeor het volgende:
[..]
Een waarschuwing is wel op zijn plaats toch
[..]
Ook dit ja.

ik ook niet.quote:

Mee eensquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jammer alleen dat er nu geen waarschuwing kwam om even te nokken met die vieze plaatjes maar hup omdat het een kwartiertje 'fout' ging gelijk dicht

quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gat in de markt. En in de tafel. En in de muur. Nee dank je.

Vergeet het dak niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gat in de markt. En in de tafel. En in de muur. Nee dank je.

Karina is er de hele tijd bij geweest en toen zagen we kano niet.. ze is weg en hij sluit meteen het topicquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jammer alleen dat er nu geen waarschuwing kwam om even te nokken met die vieze plaatjes maar hup omdat het een kwartiertje 'fout' ging gelijk dicht

En ze waren niet eens vies.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:46 schreef essnhills het volgende:
[..]

Ach dan maar slapen zoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet.
ja heel vroeger voor de SC er was en ik geloof dat er 1 mod was die dacht dat de SC dezelfde regels ging hebben als de reguliere....

Wat zou er gebeuren als Karina hem weer opent?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:47 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Karina is er de hele tijd bij geweest en toen zagen we kano niet.. ze is weg en hij sluit meteen het topic

Heeft ook te maken met historie tussen hem en het SC topic.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:47 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Karina is er de hele tijd bij geweest en toen zagen we kano niet.. ze is weg en hij sluit meteen het topic

Zal ze nooit doenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:48 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als Karina hem weer opent?

Als er eenmaal een SC is, moet er niet geklaagt worden als er geslowchat wordtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:48 schreef bambino het volgende:
[..]
Heeft ook te maken met historie tussen hem en het SC topic.
Was nog enige moeite om een SC te krijgen aangezien we niet meer mocht SC-en in het normale topic terwijl dat ervoor altijd door de vingers werd gezien tijdens een hunt.

de klaag was ook niet dat er geSCt werd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:49 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Als er eenmaal een SC is, moet er niet geklaagt worden als er geslowchat wordt

Ja en nee, de SC kwam er wel met de reden dat we ook mochten praten over hoe lang iemand wakker is en dat soort bijkomende zaken tijdens een hunt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:49 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Als er eenmaal een SC is, moet er niet geklaagt worden als er geslowchat wordt

Ik mis de oude sfeerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:49 schreef ejfaar het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat deze ook dichtgaat

TT hoaxquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:49 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Waarom is dit in vredesnaam een sc
Maar okee

+1quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:50 schreef Vleuver het volgende:
Zou fijn zijn als hij even reageert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |