rommelquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:21 schreef Bigwillem89 het volgende:
Toch wel leuke prijs voor die gereedschapskoffer, maar niet nodig..
mannesmann is geen rommelquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, maar ik zal je niet discrimineren hoor
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:22 schreef essnhills het volgende:
Volgens mij heeft iemand ook wel eens een mega zware box gekregen, en toen zat er o.a. een 144-delige boor- en bittenset in
Zat te veel met Miley in mn hoofdquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:22 schreef essnhills het volgende:
Volgens mij heeft iemand ook wel eens een mega zware box gekregen, en toen zat er o.a. een 144-delige boor- en billenslet in
Er zijn ook weinig homo's die hetero's discrimineren, dus had ik ook niet van je verwachtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, maar ik zal je niet discrimineren hoor
redelijke comeback welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:24 schreef bambino het volgende:
[..]
Er zijn ook weinig homo's die hetero's discrimineren, dus had ik ook niet van je verwacht
Ik jou ook niet btw
Dude waar de fack google jij opquote:
Een 144 delige billenset?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:24 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Zat te veel met Miley in mn hoofd
quote:
Doe ff in spoilers die plaatjes, m'n laptop kan dit niet goed aanquote:
Te sexy voor jequote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe ff in spoilers die plaatjes, m'n laptop kan dit niet goed aan
Rommel. Jij bent geen monteur of iets gok ik. Wij moeten het op het werk doen met Gedore redelijk oké merk, maar ook dat gaat om de havenklap naar de klote bij redelijk intensief gebruik.quote:
Ja, hij krijgt het er heet vanquote:
Even in de koelkast leggenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, hij krijgt het er heet van
die wil alleen FMquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze als verjaardagscadeau voor JR
Moet je een nieuwe laptop kopen op iboodquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe ff in spoilers die plaatjes, m'n laptop kan dit niet goed aan
Meh, dan flipt die koelkast weer zo veel..quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh, dan flipt die koelkast weer zo veel..al m'n eten en drinken eruit enzo..
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
GastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is randje KPD lol
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |