Serieus?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hebben sommige van die dingen niet zo'n sensor erin waardoor de wielen blokkeren als je te ver van de supermarkt vandaan bent?
http://www.ibood.com/health-beauty-nl/nl/quote:Wil jij net zo’n prachtige haarcoupe als de dames van Deperate Housewives? Dat kan met deze Desperate Housewives Multifunctionele haarstijler. Of je nu moet krullen, wafelen of juist je haar moet stijlen. Voor deze haarstijler, met 7 handige opzetstukken, is geen stijl te gek! En met behulp van het EasyLock System verwissel je eenvoudig van opzetstuk. Alle bedenkbare haarstijlen maak je nu in één handomdraai. Gebruik de wafeltang voor watergolven, de krulborstel voor een lichte slag, de spiraal voor pijpenkrullen, één van de krultangen voor grove of juist fijne krullen en de platte watergolf krultang voor watergolfkrullen. De stijltang is voorzien van keramische platen waardoor je haar zachter wordt, gaat glanzen en makkelijker door de haarstyler glijdt. Zo’n prachtige haarcoupe kan toch niemand weerstaan? Kies elke dag een andere stijl en maak iedereen gek met je geweldige looks!
Trustttehquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:56 schreef Uccie het volgende:
Ik geef het op...slaap lekker allemaal en misschien tot morgen
Gewoon even eroverheen tillen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hebben sommige van die dingen niet zo'n sensor erin waardoor de wielen blokkeren als je te ver van de supermarkt vandaan bent?
Zoiets dacht ik weleens gehoord te hebben, geen idee of het waar isquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:59 schreef ejfaar het volgende:
[..]
http://www.ibood.com/health-beauty-nl/nl/
Nou, ik niet hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:00 schreef essnhills het volgende:
[..]Ze staan er allemaal van versteld
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:00 schreef Nizno het volgende:
Ik had gezegd dat ik weg zou gaan als er om 12u nix bijzonders was geweest he?
Jamaar nu hè? Nu is er een wifi tv mét 3d bril!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:00 schreef Nizno het volgende:
Ik had gezegd dat ik weg zou gaan als er om 12u nix bijzonders was geweest he?
ik heb er ook nog nooit over gehoord en dat is niet positief aangezien ik bijna alle toestellen op de NL markt voor mijn werk in mijn klauwen heb.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:00 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Waarom heb ik nog nooit over dit model gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |