Je slaapkamer is groot genoeg dat als je iemand alle hoeken van de kamer wil laten zien je voorlopig nog wel even bezig bent?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:04 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb een iets te grote slaapkamer
Een net zo'n grote woonkamer(en ja die's best ruim)
Een klein bijkamertje (muziekkamer)
en dan gewwoon douche, wc, keuken etc...
Ongeveer 23m2...quote:
Alsnog, als je dan 's ochtends wilt gaan douchen moet je met een beetje pech in de rij gaan staan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar met 5 anderen dus valt best mee
WTFquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ongeveer 23m2...
M'n huiskamer is ietsje groter (25m2...)
Lara heeft ook een big ass krabpaal in de slaapkamerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
WTF![]()
En dat deel je alleen met Lara? Gelukkige kat.
Geen idee of dat groot is.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ongeveer 23m2...
M'n huiskamer is ietsje groter (25m2...)
Nooit last van gehad. Iedereen heeft hier een ander ritme. De helft is hier avond doucher, de andere helft ochtend doucher. En niemand staat hier even laat op.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alsnog, als je dan 's ochtends wilt gaan douchen moet je met een beetje pech in de rij gaan staan.
* Sirolf woont sinds een week of 2 in een eigen studiootje, lekker alles voor mezelf.
Ik ben nu dus serieus jaloers op de kat.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lara heeft ook een big ass krabpaal in de slaapkamer
dat is voor 1 persoon best groot ja. mijn hele woon/kamer is ong 25m2quote:
doet dat geen pijn? als die poes aan je krabpaal haar nagels scherpt?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lara heeft ook een big ass krabpaal in de slaapkamer
quote:
wacht ff...jij hebt dus ong 2x25m2 + 16m2.....en dan ook nog keuken, badkamer, toilet? holy crap(paal)! das behoorlijk ruimquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
prachtig
gewoon, 4,5 bij 5 meter ofzo...
M'n muziekkamer is het kleinst, maar ook daar zou je prima een 2 persoonsbed in kwijt kunnen
m'n muziekkamer is 4x4m ofzo... (die van de video's ja)
Klopt... Mijn huis is ongeveer 75m2...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is voor 1 persoon best groot ja. mijn hele woon/kamer is ong 25m2
Jouw muziekkamer is mijn hele huisquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
prachtig
M'n muziekkamer is het kleinst, maar ook daar zou je prima een 2 persoonsbed in kwijt kunnen
TJE???? man, ik zou er in verdwalen. heb niet eens genoeg spullen om erin te zetten. ik ben nu op zoek naar iets en ik kom meestal bij woonkamers van ca 20m2 en dan 1 of 2 gewone slaapkamers, 3x3 ofzo en dat is net binnen mn budget. niet dat ik klaag hoor. maar beetje jaloers wel. maar ja, jij woont niet weer in wereldstad Liwwadden.....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt... Mijn huis is ongeveer 75m2...
Maar ja, appartementje he
he kletskolonel!quote:
quote:
quote:
Wat is er prachtig?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
prachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |