Schalke is echt geen wonderteam hoor. Ajax moet daar wel van kunnen winnen, is gewoon 50/50.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:10 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Schalke heeft wel behoorlijk wat meer ervaring denk ik, Bundesliga en Champions League is niet niks.
En Ajax heeft geen Draxler.
Het is absoluut geen wonderteam, maar ik verwacht van Schalke dat ze wel winnen van Ajax als Schalke in vorm is natuurlijk. In de huidige vorm is het 50/50.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schalke is echt geen wonderteam hoor. Ajax moet daar wel van kunnen winnen, is gewoon 50/50.
Bundesliga is ook niet heilig hoor. En het is nu 50/50 omdat ze beide niet in vorm zijn. Maar als ze allebei in vorm zijn is het ook 50/50.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:20 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Het is absoluut geen wonderteam, maar ik verwacht van Schalke dat ze wel winnen van Ajax als Schalke in vorm is natuurlijk. In de huidige vorm is het 50/50.
Het blijft een Bundesliga ploeg!
Ajax verliest uit pot 1 alleen van Bayern, Barca en Real voor 100 % 2 keerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:40 schreef DaveDave09 het volgende:
Wat ik hoop:
1. Bayern, Barca, of Chelsea (Wil ik zelf graag heen kwa uit wedstrijden en Ajax verliest wss toch 2x van iedereen uit pot 1)
Zijn ook vet voor thuiswedstrijden met die fieldseats messi neymar![]()
2. Psg
3. Ajax
4. Kopenhagen
Ja he, daarom walste Schalke ook gewoon over PAOK heen. O wachtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:58 schreef vluggejapie99 het volgende:
FC Schalke 04 maakt gehakt van Ajax als ze die loten, verschil Bundesliga <--> Eredivisie is enorm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Testloting?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:25 schreef Syntix het volgende:
Hoe was de test loting van gisteren? Dat was namelijk vorig jaar ook gewoon de "echte" loting toch?
Vorig jaar hadden ze de loting al een keer uitgevoerd, een soort van generale repetitie. Toen werd daar een foto van genomen van die loting en die bleek de dag erna tijdens de "echte" loting wederom hetzelfde te zijn...quote:
Wow idd, compleet gemist...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze loting al een keer uitgevoerd, een soort van generale repetitie. Toen werd daar een foto van genomen van die loting en die bleek de dag erna tijdens de "echte" loting wederom hetzelfde te zijn...
Benfica zou ik niet willen krijgen. Vorig seizoen overal tweede geworden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:47 schreef Gramulanion het volgende:
Ideale loting dus:
Arsenal/Benfica
Marseille
Ajax
Austria Wien
Waar hoop jij op Nober?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:50 schreef Nober het volgende:
Om 17:45 is de loting.
[ afbeelding ]
http://www.uefa.com/uefac(...)d=2000479/index.html
Vaak pas na 20-30 minuten. Die kale van de UEFA moet natuurlijk ook het hele lotingsproces nog uitleggen alsof hij het tegen de Jostiband heeft, de ploegen worden nog een voor een genoemd, er worden wat domme prijzen uitgereikt, de finalestad wordt even belicht e.d....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe laat de loting echt begint? Ik zie dat Studio Sport wel tot 19.20 uur duurt. Eerst toch ook weer beste speler uitreiking enzo?
Kan nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:55 schreef sausagin het volgende:
Barca
Juventus
Borssia Dortmund
Napoli
in 1 groep
Fail.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:55 schreef sausagin het volgende:
Barca
Juventus
Borssia Dortmund
Napoli
in 1 groep
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:55 schreef sausagin het volgende: