Dom gelul, daar droom ik van...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hoezo, vraag gewoon of je een keer je penis tussen d'r tieten mag schuiven dan.
Den Haag.. Incest is niet normaal, maar het gaat erom dat ik met een enorm probleem zit eikel!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:28 schreef BlauweTijger het volgende:
Waar woon je? Dan kan ik bepalen of Incest normaal is of niet.
Whut?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:30 schreef kadiff1777 het volgende:
[..]
Den Haag.. Incest is niet normaal, maar het gaat erom dat ik met een enorm probleem zit eikel!
Elke gozer om me heen valt flauw als ze haar zien vanwege haar boobs en ik kan niks!
Fuck jij bent sickquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:30 schreef kadiff1777 het volgende:
Den Haag.. Incest is niet normaal, maar het gaat erom dat ik met een enorm probleem zit eikel!
Elke gozer om me heen valt flauw als ze haar zien vanwege haar boobs en ik kan niks!
Ja lekker, heb ik ook aan gedacht...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:34 schreef Plantagehouder het volgende:
Met het licht uit kan je niet zeker weten of het je zus is dus dan is het ook geen incest.
Pics van je zusje (en jij).quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:33 schreef oLexie het volgende:
Mijn zus heeft ook gigantische jetten.
dat ziet er niet uit, haar borsten komen bijna tot haar navel...dat is toch niet normaal op die leeftijd?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:46 schreef kadiff1777 het volgende:
[..]
Ja lekker, heb ik ook aan gedacht...
Dit is van haar facebook
http://www.freebits.nl/images/628IMG00424.jpg
Hier kijk ik dus elke morgen tegenaan!
als je op je zus geilt, ben je gewoon niet goed in je hersens. Zoek een therapeutquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:50 schreef kadiff1777 het volgende:
[..]
Omdat ik er schijt opgewonden van wordt elke keer weer. Ik ben er de hele dag mee bezig!
Maak er dan een einde aan, voordat je dingen gaat doen waar je later spijt van krijgt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:50 schreef kadiff1777 het volgende:
[..]
Omdat ik er schijt opgewonden van wordt elke keer weer. Ik ben er de hele dag mee bezig!
Een obvious troll niet herkennen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:52 schreef Miss.X het volgende:
[..]
als je op je zus geilt, ben je gewoon niet goed wijs. Zoek een therapeut
Sorry maar waar slaat dat op?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:00 schreef Opnieuw-energie het volgende:
En dat is maar goed ook, want zulke dingen gebeuren ook gewoon.
Zij verbaasd zich nergens meer over, waarop ik zeg dat zulke dingen ook gebeuren. Daarmee bevestig ik haar vermoedens. Niet dat jij dat nu perse echt voelt, maar daarom gebeurd het nog wel in sommige gevallen elders.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:01 schreef kadiff1777 het volgende:
[..]
Sorry maar waar slaat dat op?
maar dat het vaker gebeurt, wil nog niet zeggen dat zulke gekke lusten gerechtvaardigd zijn. Het is en blijft gestoord. Vooral omdat er nog een miljoen andere vrouwen zijn met een cup F die niet je zussen zijn!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:00 schreef Opnieuw-energie het volgende:
En dat is maar goed ook, want zulke dingen gebeuren ook gewoon.
Ik ga het verder ook niet goedpraten, maar het is van alle tijden geweest. En zeker genoeg vrouwen met cup-Fquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:10 schreef Miss.X het volgende:
[..]
maar dat het vaker gebeurt, wil nog niet zeggen dat zulke gekke lusten gerechtvaardigd zijn. Het is en blijft gestoord. Vooral omdat er nog een miljoen andere vrouwen zijn met een cup F die niet je zussen zijn!
Ben ik met je eens! Maar de meeste meisjes die ik ontmoet en leuk vind, hebben niet haar formaat borsten. Ik vind het in ieder geval erg vrouwelijk en sexy en normaal dus,, maar dat komt ook misschien omdat ik er mee groot gebracht ben...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:10 schreef Miss.X het volgende:
[..]
maar dat het vaker gebeurt, wil nog niet zeggen dat zulke gekke lusten gerechtvaardigd zijn. Het is en blijft gestoord. Vooral omdat er nog een miljoen andere vrouwen zijn met een cup F die niet je zussen zijn!
Ja.. zie jij die met cup F maar te vinden!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:12 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Ik ga het verder ook niet goedpraten, maar het is van alle tijden geweest. En zeker genoeg vrouwen met cup-FDaar kan men zich beter op richten!
Dat bedoel ik maar net.....waarom dan met die van je zus bezighouden toch. Maar ik gok dat het voor mensen met incestieuze neigingen toch iets te veel ''intelligentie'' gevraagd is om dat zo maar even te beseffen ofzo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:12 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Ik ga het verder ook niet goedpraten, maar het is van alle tijden geweest. En zeker genoeg vrouwen met cup-FDaar kan men zich beter op richten!
Ik val niet echt op borsten dus ik hoef verder ook niet te zoeken gelukkig.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:17 schreef kadiff1777 het volgende:
[..]
Ja.. zie jij die met cup F maar te vinden!
Ik denk niet dat altijd met intelligentie te maken heeft. Maargoed, je zal die verlangens maar hebben.. Lijkt mij wel behoorlijk klote!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:18 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar net.....waarom dan met die van je zus bezighouden toch. Maar ik gok dat het voor mensen met incestieuze neigingen toch iets te veel ''intelligentie'' gevraagd is om dat zo maar even te beseffen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |