quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie Zoet is krijgt lekkers wie stout is Cocu
Iedereen vindt dat. Alleen Paul vindt hem goed, waarschijnlijk heeft hij een keer iets pro Utrecht gezegd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:28 schreef Pleun2011 het volgende:
Aan de titel van dit topicje te zien zijn er eindelijk meer mensen die de pest hebben aan het commentaar van Jeroen Gruter.. Ik begrijp werkelijk niet waarom hij vaak zo hoog wordt ingeschat.. vind het een humorloze flapdrol.
Daarom vind ik eindelijk niet het juiste woordquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:32 schreef TheRulingEagle het volgende:
[..]
Is toch algemeen bekend ja dat iedereen die man uitkotst?
Maar als Feyenoord scoort sprint hij als een dolle door de perstribunequote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als er één beroerde commentator is, dan is het Schelveccio wel. Met zijn LAIONÉL.
Paul vindt Giel Beelen ook leuk, het ligt gewoon aan zijn gebrek aan smaak.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen vindt dat. Alleen Paul vindt hem goed, waarschijnlijk heeft hij een keer iets pro Utrecht gezegd.
De humor van Schelveccio is ongeevenaard... subtiel, doch messcherp!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Neuh.. sympathieke gast maar net zo'n humorloze babbelkous als Gruter.. Doe mij maar Sierd
BEN JIJ NOU GRUETER AAN HET DIZZENquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:35 schreef GGMM het volgende:
Die commentator is echt niet goed snik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |