Waarom zou hij jaloers zijn, uit de OP is af te leiden dat TS het erg goed doet, ik zou dan niet jaloers zijn op een inkomen van 500¤ per maand.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:28 schreef BlueMage het volgende:
Samenvatting: TS is jaloers op z'n broer.
Het is geen inkomen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:15 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Waarom zou hij jaloers zijn, uit de OP is af te leiden dat TS het erg goed doet, ik zou dan niet jaloers zijn op een inkomen van 500¤ per maand.
Lees 't topic eerst eem jung.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:52 schreef PascalDutch het volgende:
Wat moet je broer met een iPhone als hij blind is?
De spelling kon wel een stuk beter hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:58 schreef Panzermaus het volgende:
Heerlijk topic, je klacht is welgeformuleerd en zeer goed te voelen.
Ik had het dan ook niet over de spelling, jij bokkende wijsneus!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:01 schreef Chai het volgende:
[..]
De spelling kon wel een stuk beter hoor.
Kon? Behoort dat tot de Nederlandse taal?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:01 schreef Chai het volgende:
[..]
De spelling kon wel een stuk beter hoor.
Mijn post is ook geen OP waar de nodige aandacht aan is besteedtdt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:07 schreef Hier het volgende:
[..]
Kon? Behoort dat tot de Nederlandse taal?
Tussen beter en hoor moet een komma staan.
Die gozer heeft een blinde broer. Dat is dan een beetje flauw. Misschien heeft hij wel last van zijn staafcellen...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn post is ook geen OP waar de nodige aandacht aan is besteedtdt.
Dit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:27 schreef T_E_O het volgende:
Jullie klinken beiden als eikelsChapeau!
Lekker makkelijk dit, natuurlijk is het vervelend als je gehandicapt bent, maar anno 2013 hoeft dit niet te betekenen dat je niet bij kan dragen en gewoon kan werken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:54 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als ze dat heel graag willen moet dat kunnen maar deze mensen moeten al zo veel missen in het leven dat het geen verplichting moet zijn.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:59 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Too long, didnt read LOL.
verder onterecht natuurlijk.
gr
Bedankt voor deze bondige samenvatting.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:15 schreef Roadtrip het volgende:
Samenvatting:
Verwende broer is maatschappelijk debiel.
Ik mankeer niets maar draag ook niets bij dus waarom zou iemand die het zo veel moeilijker heeft daartoe verplicht moeten wordenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lekker makkelijk dit, natuurlijk is het vervelend als je gehandicapt bent, maar anno 2013 hoeft dit niet te betekenen dat je niet bij kan dragen en gewoon kan werken.
Technologie
Omdat iedereen gewoon moet bijdragenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:21 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik mankeer niets maar draag ook niets bij dus waarom zou iemand die het zo veel moeilijker heeft daartoe verplicht moeten worden
Ik trek geen steun waarde vrindquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat iedereen gewoon moet bijdragen![]()
Dat je gehandicapt bent is vervelend, maar is geen vrijbrief om lekker thuis te gaan zitten steuntrekken. Dat jij dat nou wel doet is geen maatstaf natuurlijk.
Maar ik heb je argumenten in dit topic gelezen, ik beëindig de discussie hier want je bent niet echt voor rede vatbaar.
Ik ben blij dat dát is wat je uit mijn stukje proza haalt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |