Net of de CL op hem zit te wachten op Celtic en Austria wien na.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom Toivonen erin? Nu is ie niet meer speelgerechtigd
Cruijff loopt andere achterlijke dingen te roepen, what difference does it make.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Cruijff roept tenminste niet van zulke onzin.
Krijgt van Hintum zoveel voor SV?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:12 schreef IMVHI het volgende:
Ondertussen Marc is nog steeds aan het tellen...
[ afbeelding ]
Ook niet echt slim idd.. is nogal een verschil voor een grote clubquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom Toivonen erin? Nu is ie niet meer speelgerechtigd
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:14 schreef Doublepain het volgende:
Door die kk wilmots had bakkali een blessure anders was PSV al door.
Noem 2 achterlijke dingen die hij geroepen heeft.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cruijff loopt andere achterlijke dingen te roepen, what difference does it make.
alleen kutploegjes willen die kutspelerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:15 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ook niet echt slim idd.. is nogal een verschil voor een grote club
Ik onthou niet alles. Ik kan ook geen uitspraak van Willy en Rene herinneren buiten die, maar toch weet ik dat het niet de enige was.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Noem 2 achterlijke dingen die hij geroepen heeft.
Je zit hier alleen omdat je zwart bent.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Noem 2 achterlijke dingen die hij geroepen heeft.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:16 schreef hafcfan het volgende:
Juve krijgt nu 20 miljoen minder. Kut PSV.
Wat was je punt eigenlijk?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik onthou niet alles. Ik kan ook geen uitspraak van Willy en Rene herinneren buiten die, maar toch weet ik dat het niet de enige was.
Dat was ook zo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je zit hier alleen omdat je zwart bent.
Dat elke club zn eigen mongool heeft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |