Marc Acardiphane ft Dick Rules - I Like It Loud 2002
schijnt dat "dana" hem ook draait...
ben benieuwd naar al de reacties
coveren/2002 versies uitbrengen was volgens jullie niet rechtvaardig
maar ja als dana ....
ben benieuwd wat jullie er nu van te zeggen hebben
We krijgen em momenteel niet gevonden
[Dit bericht is gewijzigd door Realzm op 24-09-2002 14:58]
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 14:52 schreef Driekeerniks.com het volgende:
Fuck Dana, fuck de hype, fuck hardstyle ! ID&T, nu je zin ?!
haha
lol
quote:Ja, k'vind het eigenlijk ook wel 'lol' zo zielig is het...
Op dinsdag 24 september 2002 14:53 schreef Cybart het volgende:[..]
haha
lol
grappig om te zien dat er steeds meer haat tegen de commerciele bagger komt, en dat je zelfs happytrens over de dansvloer krijgt...
trensnichten: succes
quote:Nou ja, 'trensnichten'....
Op dinsdag 24 september 2002 14:59 schreef RaVeDaVe het volgende:
HiHi zodadelijk rolt iedereen nog terug de hardcore in
is me idd wel opgevallen dat de "trens" nu net zo wordt uitgemolken door ID&T en consorten als de Hardcore een aantal jaren terug.grappig om te zien dat er steeds meer haat tegen de commerciele bagger komt, en dat je zelfs happytrens over de dansvloer krijgt...
trensnichten: succes
quote:vette uitdrukking, maar helaas komt het nog niet bekant in de buurt...
stijve-kaken-core
Maar zeg nou zelf, als je op een trensfeestje staat, en er wordt halverwege de avond een plaatje gedraaid wat een beetje doorbonkt, gaat iedereen uit zn dakkie... En laat dat dan 99 van de 100 keer een hardcore nummer zijn... goh.. toeval?
De noemer hardcore wordt door iedereen afwijzend ontvangen, maar als het naar voren komt op een feest waar dan iedereen uit zn dak gaat, is het opeens geen hardcore meer, maar trens...
vandaar: trensnichten...
slappe bagger dat is het.
quote:'Stijve-kaken-core'... mijn lijfspreuk..
Op dinsdag 24 september 2002 15:20 schreef RaVeDaVe het volgende:[..]
vette uitdrukking, maar helaas komt het nog niet bekant in de buurt...
Het is en blijft slappe hap, die alleen maar commercieler wordt.
Als het dan stijve-kaken-core is, laat het dan ook doorstampen... iets wat ik in de trenswereld mis... wat een hele boel waardering zou schelen.
Maar goed, over een jaartje of wat is de trens verdwenen zoals de hardcore ook gegaan is ("underground") en komt er weer een nieuw hardcore-aftreksel(misschien met een pakkeder naampje)
Maar zeg nou zelf, als je op een trensfeestje staat, en er wordt halverwege de avond een plaatje gedraaid wat een beetje doorbonkt, gaat iedereen uit zn dakkie... En laat dat dan 99 van de 100 keer een hardcore nummer zijn... goh.. toeval?
De noemer hardcore wordt door iedereen afwijzend ontvangen, maar als het naar voren komt op een feest waar dan iedereen uit zn dak gaat, is het opeens geen hardcore meer, maar trens...
vandaar: trensnichten...
slappe bagger dat is het.
Die 'harde bas momenten' op feesten, daar heb ik juist een hekel aan, vroeger niet maar nu wel. Dat is zo'n beetje het makkelijkste wat een dj kan doen om het publiek gek te krijgen. Als je nou kijkt naar een 'Sasha' (hoewel ik sasha eigenlijk niet met hardstyle dj's wil vergelijken...) die bouwt z'n sets technisch zo goed op, daar krijg ik nou kippenvel van ! Niet van een harde bas die Dj dana door de (meestal waardeloze) speakers drukt, maar ieder z'n eigen natuurlijk. Ik respecteer ( jahaa...) ieder z'n mening en snap ook best dat mensen zo'n harde bas-inval fantastisch vinden. Maar ik ga tegenwoordig met alles voor 'kwalitatief', zo ook met feesten.
En een harde bas die door een stel bass-speakers klapt, dat noem IK nou niet echt kwalitatief...
quote:Daar gaat mijn voorkeur eerder naar uit als naar die afgesabbelde melodietjes waar diezelfde bas ver te zoeken is...
En een harde bas die door een stel bass-speakers klapt, dat noem IK nou niet echt kwalitatief...
ieder zn ding he
quote:IDD !
Op dinsdag 24 september 2002 16:15 schreef RaVeDaVe het volgende:[..]
Daar gaat mijn voorkeur eerder naar uit als naar die afgesabbelde melodietjes waar diezelfde bas ver te zoeken is...
volgens mij is het nog steeds niet de bedoeling dat je gaat slapen op een feest, ook al is het een trensfeest...
Ik respecteer ieders mening, en de jouwe is voor forum begrippen errug sterk onderbouwd, maar waar ik me aan stoor, is dat alles wat hardcore heet weggempffeld wordt, maar als het hardcore IS, maar trens HEET, dan is het opeens het "je-van-het"...
das een beetje hypocriet, en dus vandaar ook de term: trensnichten, van die hypo-harries die alles afzeiken wat hardcore heet, maar op hardcore, zolang ze niet weten dat dat t is, wel volledig uit zn dak gaan...
das het enige probleem.
Maar toch grappig om de geschiedenis zich te zien herhalen, in een wat gewijzigde vorm welliswaar, maar toch.
* RaVeDaVe vindt het nog steeds slappe hap...ieder zn ding he
Kijk, ik ben 'vroeger' ( oei, nou worden we link...) elk weekend naar hardcore-feesten geweest, ben 4 jaar hardcore-dj geweest, organiseerde hardcore feesten enzo, maar de scene is gewoon niet wat het altijd was : Relaxt.
En dat houdt niet in dat ik meteen lig te pitten , ik heb het dan over de sfeer !
De sfeer op hardcore feesten vind ik tegenwoordig niet meer 'gemoedelijk' maar agressief en veel te opgefokt, maar ik snap best dat er mensen zijn die daar juist van houden, zo was ik vroeger ook !!! Des te meer BPM's des te beter !!!
Maar na 9 jaar house-verleden ben ik die tijd voorbij, zowel als 'producer/dj als organisator/house-liefhebber' ben ik me gaan focussen op de subtielere stijlen als progressive-techno, maar dat zal binnen 2 jaar ook verneukt zijn is mijn toekomstbeeld. Daarom zal ik altijd blijven streven naar muzieksoorten die het grote publiek niet kent / wil horen.
Nee, voor mij geen commercie....
Fuck dana and fuck hardstyle, dit pik ik gewoon niet
Gaan we Dana met Sasha vergelijken? Sasha rulz!
[Dit bericht is gewijzigd door Trance4Ever op 24-09-2002 19:12]
quote:pics!!!!!!!!!!!
Op dinsdag 24 september 2002 19:06 schreef Trance4Ever het volgende:
IndeedFuck dana and fuck hardstyle, dit pik ik gewoon niet
Gaan we Dana met Sasha vergelijken?
Sasha rulz!
FUCK TRENS
quote:mja...dit is ongetwijfeld de slechtste rmx aller tijden
Op dinsdag 24 september 2002 14:49 schreef Cybart het volgende:
ja hoor ID&T released:Marc Acardiphane ft Dick Rules - I Like It Loud 2002
schijnt dat "dana" hem ook draait...
ben benieuwd naar al de reacties
coveren/2002 versies uitbrengen was volgens jullie niet rechtvaardigmaar ja als dana ....
ben benieuwd wat jullie er nu van te zeggen hebben
ik verwacht een "hardstyle" rmx van Stereo Murder
quote:die staat ook op de CD single van I like it Loud d8 ik?
Op dinsdag 24 september 2002 19:31 schreef Hymn het volgende:[..]
mja...dit is ongetwijfeld de slechtste rmx aller tijden
[Dit bericht is gewijzigd door vogeltje op 24-09-2002 19:50]
quote:oh is er al hoor... en hij zuigt hard --> taq9 - beats in time
Op dinsdag 24 september 2002 19:31 schreef Hymn het volgende:
en wat zeur je nou Q-dance is dochteronderneming van ID&T.. en die startten het zgn Q concept (Qlimax, Qlubtempo, Qontact)
quote:Volgens mij is dat niet de remix die op de maxi staat.
Op dinsdag 24 september 2002 19:51 schreef cenobite het volgende:[..]
oh is er al hoor... en hij zuigt hard --> taq9 - beats in time
quote:Nee, ik generaliseerde de hardstyle-dj's ff, en vergeleek die met een top-quality-artists als Sasha, terwijl ik het eigenlijk niet wilde.....das wat anders natuurlijk....
Op dinsdag 24 september 2002 19:06 schreef Trance4Ever het volgende:
IndeedFuck dana and fuck hardstyle, dit pik ik gewoon niet
Gaan we Dana met Sasha vergelijken?
Sasha rulz!
[Dit bericht is gewijzigd door Driekeerniks.com op 24-09-2002 20:44]
(ik is even een paar dagen niet meer op de zaak, extern)
quote:Als we het toch over 2002 versies hebben....
Op dinsdag 24 september 2002 14:49 schreef Cybart het volgende:
coveren/2002 versies uitbrengen was volgens jullie niet rechtvaardig
Waarom heb ik jou (jij noemde tenslotte het origineel in 't favo house platen topic) nog niet gehoord over:
Atlantic Ocean - Waterfall 2002
ff gemist
quote:hebben ze dat niet altijd gedaan? damn....
Op woensdag 25 september 2002 13:02 schreef -F- het volgende:
Ik vind ID&T een beetje indentiteitsloos geworden. ze proberen gewoon mee te lopen met de grote stroom van dit moment.
quote:Mooi ! het begin is er....
Op woensdag 25 september 2002 16:22 schreef extreme het volgende:
ID&T webshop uit de lucht
quote:nope die atb versie heb ik allang
Op woensdag 25 september 2002 11:52 schreef Circuitbreaker het volgende:[..]
Als we het toch over 2002 versies hebben....
Waarom heb ik jou (jij noemde tenslotte het origineel in 't favo house platen topic) nog niet gehoord over:
Atlantic Ocean - Waterfall 2002
ff gemist
vond hem niet echt nou verbeteren ofzo, dus niet noemenswaardig, doe mij maar lekker gewoon het origineel
Zoals ik al eerder hier op het forum zij. Hardhouse is geen hardhouse meer. Het is puur Hardtrance. Nummers die men vroeger te hard vonden worden in een minder hard jasje gestopt. En uitgebracht. En dan hopen dat het aan slaat. Ik noem het happy trance en happy Hardhouse. Want meer is er niet van te maken.
Was wel leuk met m,n neefje. Hij moest en zal naar een hardhouse feest gaan. Ik zeg oke is goed. Dan gaan we naar de <<O>> den haag. Naar een HQ feest. Na 15 min wilde hij weg. Want hij was immers z,n eigen hardhouse gewend. En die werd gedraaid in de hollywood
quote:
Op woensdag 25 september 2002 19:31 schreef ook_gek het volgende:
Het nummer is slecht. Maar Dana draaid hem ook. Dus is het opeens goedWat is opeens zooooo goed aan Dana? Alleen omdat ze op Sensation gedraaid heeft. Is ze opeens een hot item. Beetje vaag. Ik zat laatst in de bus en toen hoorde ik iemand naast me zeggen. Jha Dana komt draaien zaterdag. En dat is de beste hardhouse dj. Op de vraag met welke andere hardhouse dj hij vergelleek kon hij geen andwoord geven. Dj,s zoals JP Tom Harding Don Dibablo sturling mos ( zal wel verkeer geschreven zijn) En ga zo maar even door. Kende hij totaal niet.
![]()
Zoals ik al eerder hier op het forum zij. Hardhouse is geen hardhouse meer. Het is puur Hardtrance. Nummers die men vroeger te hard vonden worden in een minder hard jasje gestopt. En uitgebracht. En dan hopen dat het aan slaat. Ik noem het happy trance en happy Hardhouse. Want meer is er niet van te maken.
Was wel leuk met m,n neefje. Hij moest en zal naar een hardhouse feest gaan. Ik zeg oke is goed. Dan gaan we naar de <<O>> den haag. Naar een HQ feest. Na 15 min wilde hij weg. Want hij was immers z,n eigen hardhouse gewend. En die werd gedraaid in de hollywood
achja misschien maar beter ook, laat dat neefje maar lekker wegblijven als ie de hollywood beter vindt...
en je hebt gelijk wat is er zo bijzonder aan Dana? zelfde als met jean een tijdje geleden, mensen kenden alleen maar jean en vonden hem daarom goed
Met alle respect. Ik vind jean nog steets goed. En vroeger was hij gewoon de Top dj van nederland. Zeker op de Madhouse feesten. De laatste jaren is hij ook zeer maar dan ook zeer commercieel gegaan. En dat is zonde. Hij is daar door zo onwijs diep gezonken. Alleen op inpulze dancevalley en madhouse feesten. Is hij nog steets nummer 1 wat betreft club muziek.
Tiesto heb ik altijd slecht gevonden. En Dana vind ik kinder hardhouse. Als ik haar moet indelen in het hardhouse stukje.
Laat mij maar lekker naar HQ party,s gaan. Gelukkig is de leeftijd daar ook boven de 18
Of word is gewoon oud
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 19:25 schreef rat-72 het volgende:
HARDCORE RULES
always did and
ALWAYS WILL
rule the House sceneFUCK TRENS
Om te beginnen moet ik zeggen dat ik ook fan was fan Hardstyle. Twee jaar terug was the Hardstyle scene nog redelijk nieuw en 'vers'. De DJs waren leuk, en de producties ijzersterk. Hardstyle was een genre die nog redelijk underground bleek te zijn, ik had ook nooit verwacht dat het mainstream zou worden. Helaas werden de top40 'Dance' platen steeds harder, kijk maar naar de nummers 'Club Bizzare', 'Fucking Society' en 'G.O.D.D.' Ook onze vriend Boesie Woesie begon harder te produceren. Het mainstream publiek werd nu steeds meer tot de hardere Dance stijlen getrokken. Nu in 2002, is de 'hardstyle virus' zoals Q-Dance het noemt in full effect, en dat is te merken op feesten en discoteken.
Doordat Hardstyle een succes is onder het grote mainstream publiek, proberen Q-Dance, ID-T en de producers zoveel mogelijk geld uit deze Hype te zuigen. Hetzelfde gebeurde met trance in 2000 en 2001, en met Hardcore in 1996-1997 Natuurlijk is dit slecht voor de scene, zoals we nu zien. Wat mij op het moment ergert is het publiek dat naar Hardstyle feesten gaat. Ik ben zelf een tijd terug naat Pavo in een discotheek hnier in de buurt gezien, en ik ergerde mij echt aan het publiek. No offence to any of you hardstylers out there, maar het Hardstyle publiek heeft IMO een erg hoog "zwabber gehalte". Wat in 1995 meeliep op Hardcore feesten lijkt nou zich op Hardstyle feesten, opzicht logisch
Toen ID-T de line up van sensation black dit jaar bekend maakte en Dana tussen de 4 andere Techno/Tek-Trance DJs zetten dacht ik al dat ze een grote fout maakte. Jaar hoor ik had gelijk, het echte techno publiek bleef weg, en het Hardstyle publiek kwam gezellig voor "Onze Dana". Natuurlijk ging de techno en de Hardstyle niet samen, het resultaat was dat Chris Liebing werd uitgefloten . Op dat moment begon ik mijn respect voor Hardstyle te verliezen. Ik ben op dit moment een beetje anti hardstyle omdat de producties, draai kwaliteiten van de DJs en publiek gewoon ronduit verpest zijn door de hype.
Even wat over de DJs
Dana vind ik echt zwaar overrated. Ze draait niet zo heel bijzonder (Voor hardstyle dan he) Technisch is ze matig, en de haar opbouw is ook zwaar oke. Haar producties van de laatse tijd zijn niet van de bovenste plank, kijk maar naar haar remix van het Sensation Anthem. Ik praat hiet trouwens over Dana als Hardstyle DJ, als Hardcore/Terror DJ ken ik haar niet goed genoeg om mijn oordeel te geven. De twee andere 'HOT' DJs van dit moment zijn Technoboy en Pavo. Bij de eerste vind ik dat hij zijn naam moet veranderen (DJ Gius ofzo) want hij draait alles behalve techno. Pavo vind ik net zoals Dana zeer matig. Ik vind Pavo persoonlijk gewoon saai en monotoon.
Ik vind het nogal triest dat DJs zoals Dana zoveel aandacht krijgen, en TOP NL DJs zoals Sander Kleinenberg niet
* Trance4Ever feels like a rock has been lifted from his heart
quote:Heel ID$T is ruk, het daar 1 grote commerciėle bende!
Op dinsdag 24 september 2002 15:00 schreef Ener-G het volgende:
id&t als platenlabel is echt een ruk label... wat een gare producties
ben benieuwd hoe lang ze het nog uithouden
de nieuwe james brown is een stukje harder als het origineel trouwens, dezelfde DJ deed dus een mix van de nieuwe a kant, daarna de originele en dan de B kant maargoed daar ging het niet over..
Hardtrance wordt/is de nieuwe hype.
Of het het is na sensation dat Dana zo populair is weet ik niet, wel weet ik dat zij het hardste draaide daar, maar dat is niet zo vreemd, de rest stelde daar niet gek veel voor (vind ik.. sue me.. geen sensation meer voor mij).
Het zal wel zijn omdat ze vroeger als lady dana hardcore draaide.. of domweg omdat het een vrouwelijke dj is?
Echte hardstyle is trouwens veel harder.(of ik verwar het met hardhouse? ik houd het niet zo goed meer uit mekaar)
jammer dat die skihut/club nerds goeie nummers aan het verkrachten zijn (Hebben ze stereo murder OOK AL VERNEUKT????!!!!!
)
Het is ECHT niet dana die dat doet.
ID&T zijn vanaf het moment dat hardcore commercieel werd een commercieel bedrijf geworden, en gebleven. Dus ze moeten mee met de hypes en nieuwe hypes 'verzinnen' om zo winst te blijven maken.
Economisch gezien logisch...
-edit: Ik wou nog wat meer erbij zetten
[Dit bericht is gewijzigd door PietF op 27-09-2002 15:22]
quote:een goede nieuwe mix van james brown is dead is nog altijd die van Endymion
Op vrijdag 27 september 2002 15:04 schreef PietF het volgende:
dat nummer is ZO triest.. iedereen gaat erop hakken in de lokale boerendisco, ik VERTIK het te bewegen op die bagger. gelukkig kun je op het begin horen of het de 'foute' is, de dj daar draait soms ook wel de hardcore, gelukkig...de nieuwe james brown is een stukje harder als het origineel trouwens, dezelfde DJ deed dus een mix van de nieuwe a kant, daarna de originele en dan de B kant
maargoed daar ging het niet over..
Hardtrance wordt/is de nieuwe hype.
Of het het is na sensation dat Dana zo populair is weet ik niet, wel weet ik dat zij het hardste draaide daar, maar dat is niet zo vreemd, de rest stelde daar niet gek veel voor (vind ik.. sue me.. geen sensation meer voor mij).Het zal wel zijn omdat ze vroeger als lady dana hardcore draaide.. of domweg omdat het een vrouwelijke dj is?
Echte hardstyle is trouwens veel harder.(of ik verwar het met hardhouse? ik houd het niet zo goed meer uit mekaar)
jammer dat die skihut/club nerds goeie nummers aan het verkrachten zijn
(Hebben ze stereo murder OOK AL VERNEUKT????!!!!!
![]()
![]()
![]()
)
Het is ECHT niet dana die dat doet.ID&T zijn vanaf het moment dat hardcore commercieel werd een commercieel bedrijf geworden, en gebleven. Dus ze moeten mee met de hypes en nieuwe hypes 'verzinnen' om zo winst te blijven maken.
Economisch gezien logisch...-edit: Ik wou nog wat meer erbij zetten
Dana draajt nog altijd Hardcore (erg goed en hard )
Steriomurder de ski-hut versie ken ik niet maar I like it loud moet je ORIGINEEL DRAAJEN zoals de marshall masters het bedoelt hebben! Van zo een nummer blijf je gewoon vanaf.
Al die remixen van oude nummers die ze uitbrengen zijn stuk voor stuk r*k. Maar jah ID$T ruikt geld.
Maar genoeg gezeikt, Ik ga weer lekker harde muziek draaien
quote:Waar!
Op dinsdag 24 september 2002 15:57 schreef Driekeerniks.com het volgende:Ik respecteer ( jahaa...) ieder z'n mening en snap ook best dat mensen zo'n harde bas-inval fantastisch vinden. Maar ik ga tegenwoordig met alles voor 'kwalitatief', zo ook met feesten.
Wat het begin van het topic betreft, die nieuwe mixen van Acardipane.. zover ik weet gaat het echt om nieuwe remixen, niet zo zeer 'het oude nummer' met een 'nieuwe beat'... want dat was de Club Robbers versie natuurlijk al (zeer verachtelijk overigens, want het origineel van I like it oud is nog prima draaibaar tussen hedendaagse harde platen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |