abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 3 september 2013 @ 15:02:09 #61
230491 Zith
pls tip
pi_130777741
quote:
Was hij niet ontslagen door God, toevallig een jaar na dit boek?

---

NWS / Laatste 450 joden uit Ethiopië aangekomen in Israël

Wel.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_130779347
Opmerkelijk,

Joden kwamen toch na 40 jaar al (pas) uit de woestijn?
pi_130800719
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 14:54 schreef Zith het volgende:

[..]

Ja.
Haha onzin De Joden hebben hem niet eens gekruizigd lol :') :'). Krijg je jouw soort reacties als je de geschiedenis en dergelijke niet eens goed kent.
pi_130801094
NWS / Israël zet Afrikanen het land uit
Maar die hadden we natuurlijk al lang gezien.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  woensdag 4 september 2013 @ 00:43:11 #65
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_130801329
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 00:28 schreef Kees22 het volgende:
NWS / Israël zet Afrikanen het land uit
Maar die hadden we natuurlijk al lang gezien.
Je moet toch plek maken voor de Ethiopiërs.
pi_130801427
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 00:43 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Je moet toch plek maken voor de Ethiopiërs.
AIAU: Afrikaan In, Afrikaan Uit?
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_130802040
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 00:51 schreef Kees22 het volgende:

[..]

AIAU: Afrikaan In, Afrikaan Uit?
De ene is uitverkoren, de andere niet
pi_130802478
quote:
9s.gif Op woensdag 4 september 2013 02:00 schreef zwaaien het volgende:

[..]

De ene is uitverkoren, de andere niet
Dat Uitverkoren Volk faalt anders behoorlijk in Uitverkoren zijn. Moord, marteling en sodomie zijn nu niet bepaald de hoogste ethische maatstaven waar God ze graag naar ziet leven.
pi_130802830
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 04:19 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat Uitverkoren Volk faalt anders behoorlijk in Uitverkoren zijn. Moord, marteling en sodomie zijn nu niet bepaald de hoogste ethische maatstaven waar God ze graag naar ziet leven.
Ben je nog eigenlijk in staat met inhoudelijke argumenten een discussie te gaan of ga je het echt houden bij dit soort onzin? Je begint eentonig en saai te worden!
pi_130802837
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 07:24 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ben je nog eigenlijk in staat met inhoudelijke argumenten een discussie te gaan of ga je het echt houden bij dit soort onzin? Je begint eentonig en saai te worden!
zwaaien begon over god en Zijn Uitverkoren volk

PS: hoeveel krijg jij voor je pro-israel berichten?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2013 07:27:19 ]
pi_130802857
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 13:25 schreef DeParo het volgende:

[..]

Raar dat je daar zo stellig in bent. Er zijn verschillende overleveringen wat deze grootmoefti dan wel of niet heeft besproken met de Nazi's en dat jij er een kiest die jou het beste uitkomt zou ik lichtelijk naïef willen noemen en dan ben ik aardig.
Tuurlijk. Alleen de in zelfmedelijden gedrenkte waarheid van de joden is de enige juiste waarheid natuurlijk.
pi_130803659
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 07:29 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Tuurlijk. Alleen de in zelfmedelijden gedrenkte waarheid van de joden is de enige juiste waarheid natuurlijk.
Dit kon je niet anders opschrijven?
Jammer dat je geen enkele bereidheid toont tot een echt serieuze discussie!

quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 07:26 schreef Nielsch het volgende:

[..]

zwaaien begon over god en Zijn Uitverkoren volk

PS: hoeveel krijg jij voor je pro-israel berichten?
Ga je nu wijzen? Zwaaien kan van alles zeggen maar hij bepaalt niet, volgens mij, wat jij moet schrijven!
pi_130804052
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 08:56 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dit kon je niet anders opschrijven?
Jammer dat je geen enkele bereidheid toont tot een echt serieuze discussie!

Jij wel wou je zeggen? Zodra iemand met iets komt wat ook maar enigszins negatief is voor Israel danwel Joden is het enige wat jij doet de boodschapper belachelijk maken door te zeggen dat deze toch niet serieus is te nemen, in herhaling valt of niets weet. Je reageert bijna nooit inhoudelijk en enige vorm van zelfreflectie dan wel reflectie op Israel is in geen velden of wegen te bekennen. Dit doe je trouwens al sinds je hier rondhangt, dus iets nieuws is het ook niet. Nee, zo voer je een goede discussie wou je zeggen? Laat me niet lachen vent.
pi_130804227
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 09:16 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Jij wel wou je zeggen? Zodra iemand met iets komt wat ook maar enigszins negatief is voor Israel danwel Joden is het enige wat jij doet de boodschapper belachelijk maken door te zeggen dat deze toch niet serieus is te nemen, in herhaling valt of niets weet. Je reageert bijna nooit inhoudelijk en enige vorm van zelfreflectie dan wel reflectie op Israel is in geen velden of wegen te bekennen. Dit doe je trouwens al sinds je hier rondhangt, dus iets nieuws is het ook niet. Nee, zo voer je een goede discussie wou je zeggen? Laat me niet lachen vent.
Hoe kan ik inhoudelijk reageren op iemand die het over huiljoden heeft en lebensraum?

Probeer eerst zelf eens serieus een discussie aan te gaan voordat je weer gaat wijzen. Ik kan ten minste zeggen het te hebben geprobeerd.

Daarnaast je kan wellicht genoeg over mij zeggen maar ik zal nooit zo over Palestijnen spreken als jij over Joden spreekt hier.

Of je nu meent wat je zegt of niet wat meer nuance zou de discussies wellicht wat meer op een discussie laten lijken zo dat zou voor bijna iedereen wat prettiger lezen en schrijven zijn zo.
  woensdag 4 september 2013 @ 11:06:58 #75
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_130806904
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:45 schreef zwaaien het volgende:
Dat is toch emotioneel? Meer dan 2000 jaar hebben joden afgezien en wereldwijd gruwelen moeten doorstaan. Waar ook ter wereld... Sinds de oprichting van de Joodse staat is er eindelijk beterschap.
Onder verwijzing naar Jozua 24:13 (waarin o.a. staat "Zo heb Ik u een land gegeven waarvoor u zich niet ingespannen hebt, en steden die u niet gebouwd hebt, en u woont erin."): Hoezo afzien? Israel is een geschenk geweest. En maar klagen.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  Redactie Frontpage woensdag 4 september 2013 @ 11:08:59 #76
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_130806950
Aan beschikbare woningen geen probleem, die bouwen ze direct illegaal in bezet Palestijns gebied.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_130836117
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:06 schreef Beelzebufo het volgende:

[..]

Onder verwijzing naar Jozua 24:13 (waarin o.a. staat "Zo heb Ik u een land gegeven waarvoor u zich niet ingespannen hebt, en steden die u niet gebouwd hebt, en u woont erin."): Hoezo afzien? Israel is een geschenk geweest. En maar klagen.
En dan nog te bedenken dat er sinds de tsunami's van joden Palestina overstroomden er daar alleen maar trammelant geweest is. Sindsdien slaan ze weer (sinds het Oude Testament) om zich heen en klagen ze over discriminatie en verweer.
pi_130837486
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 00:35 schreef Kees22 het volgende:

[..]

En dan nog te bedenken dat er sinds de tsunami's van joden Palestina overstroomden er daar alleen maar trammelant geweest is. Sindsdien slaan ze weer (sinds het Oude Testament) om zich heen en klagen ze over discriminatie en verweer.
Of het ooit rustig is geweest in het Midden-Oosten. Je incorrecte anti-religie riedeltje mag je bewaren voor je Bijbelclubje later.
pi_130869928
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 00:35 schreef Kees22 het volgende:

[..]

En dan was ik nog vergeten te melden dat ze meteen de benen namen toen het ze een beetje tegenzat. Vrijwel het eerste wat ze deden was bij de buren gaan vragen of ze daar mochten wonen.
pi_130875144
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 00:01 schreef Kees22 het volgende:

[..]

En dan was ik nog vergeten te melden dat ze meteen de benen namen toen het ze een beetje tegenzat. Vrijwel het eerste wat ze deden was bij de buren gaan vragen of ze daar mochten wonen.
Welke buren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')