NERD!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:35 schreef arachide. het volgende:
OHMIJNGOD IK MAAK GEWOON VRIENDEN OP DE UNI
HOI
QFTquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
FOK!kers hebben geen vrienden, stop er mee.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:36 schreef d4v1d het volgende:
VA, die foto heb je alleen geplaatst omdat je een hossel wil.
Geef toe
why not?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:38 schreef d4v1d het volgende:
Ik zou dus echt nooit een foto op een online forum plaatsenVooral niet op FOK!
Vertel dat Braddie maarquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:38 schreef d4v1d het volgende:
Ik zou dus echt nooit een foto op een online forum plaatsenVooral niet op FOK!
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Geef toe
OKEquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
FOK!kers hebben geen vrienden, stop er mee.
Hoi bruiniequote:
Ik wilde ook een foto maken, het ging fout.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Geef toe
Straks krijg ik nog een hossel van een 40 jarige huismoederquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okéquote:
Top, ik heb internetquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:41 schreef d4v1d het volgende:
Ara, hoe is het met je nieuwe huisje?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Top, ik heb internetEn ik word steeds blijer met mijn werk en mijn studie lijkt me dus helemaal super
Er gaat eens wat goed.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Top, ik heb internetEn ik word steeds blijer met mijn werk en mijn studie lijkt me dus helemaal super
Er gaat eens wat goed.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
bijbaantje waarmee ik mensen vetmest.
Houden zo.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:46 schreef arachide. het volgende:
Tevens: al 6 dagen gestopt met roken.
Maandag gestopt, dinsdag gestopt...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:46 schreef arachide. het volgende:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maandag gestopt, dinsdag gestopt...
Soms is het zoooooooooooooooooooo zwaarquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maandag gestopt, dinsdag gestopt...
Het zijn vaak gewoontemomenten. Op weg naar je werk, tijdens pauze en helemaal als de rest het ook doetquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Soms is het zoooooooooooooooooooo zwaar
Daar heb ik ook wel last van. Bijna iedereen op mijn studie rookt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het zijn vaak gewoontemomenten. Op weg naar je werk, tijdens pauze en helemaal als de rest het ook doet
Tsja, hipsteropleidingquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel last van. Bijna iedereen op mijn studie rookt.
ik ga maandag poging nummer zoveel doenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:46 schreef arachide. het volgende:
Echt alle meisjes zijn hetzelfde soort: alternatief, nooit de populaire van het stel geweest, festivalkleding aan, backpackdagdromers (en doeners)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Tsja, hipsteropleiding
Wacht even, ben onderwegquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Echt alle meisjes zijn hetzelfde soort: alternatief, nooit de populaire van het stel geweest, festivalkleding aan, backpackdagdromers (en doeners)
Ze zijn allemaal leukquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wacht even, ben onderweg
Even hosselen voor dummies lezenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal leukalleen allemaal apart
vraag spatie, die hosselt erop losquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even hosselen voor dummies lezen
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Even hosselen voor dummies lezen
Ik heb het paar dagen terug voor het eerst gezien. Wat een paupervolk zeg godverdommequote:
ik heb laatste tijd ook al gezeik met adblockerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Wtf ik hoor opeens ads voor een YouTube filmpje terwijl ik adblocker heb
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Wtf ik hoor opeens ads voor een YouTube filmpje terwijl ik adblocker heb
gebruiken jullie chrome? Vriend van me zei dat gisteren ook al, ook chrome.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik heb laatste tijd ook al gezeik met adblocker
Nergens last van met chrome.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
gebruiken jullie chrome? Vriend van me zei dat gisteren ook al, ook chrome.
jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
jupquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Ik heb alles nu gezien, op de laatste 2 afleveringen na. Ik vind al het dronken doen en shit niet leuk, maar ze zijn zo dom en ze zeggen zulke grappige dingen. Wacht, ik ga wat leuke dingen zoeken,quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:20 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik heb het paar dagen terug voor het eerst gezien. Wat een paupervolk zeg godverdomme![]()
Misschien moet ik het ook van begin tot eind kijken niet ergens in Seizoen 5 inspringen
We hebben het gisteravond even gekeken. Het blaasgat van een dolfijn vergelijken met een vagina en serieus in de camera blijven kijkenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb alles nu gezien, op de laatste 2 afleveringen na. Ik vind al het dronken doen en shit niet leuk, maar ze zijn zo dom en ze zeggen zulke grappige dingen. Wacht, ik ga wat leuke dingen zoeken,
Wat de neuk heb ik zojuist gelezen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hebben het gisteravond even gekeken. Het blaasgat van een dolfijn vergelijken met een vagina en serieus in de camera blijven kijken
''Waar denk je aan als je Egypte hoort? Romeinen, duh!''quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat de neuk heb ik zojuist gelezen?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hebben het gisteravond even gekeken. Het blaasgat van een dolfijn vergelijken met een vagina en serieus in de camera blijven kijken
Charlotte is leuuukquote:
Dat is dus Hollyquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik heb wel een paar keer die shit gekeken
ook zo'n aflevering bij een of andere poolparty waarbij die met dat roze haar haar tiete loopt te flashen
Link me even naar de tumblr waar je het af haalt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |