Ik heb alles nu gezien, op de laatste 2 afleveringen na. Ik vind al het dronken doen en shit niet leuk, maar ze zijn zo dom en ze zeggen zulke grappige dingen. Wacht, ik ga wat leuke dingen zoeken,quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:20 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik heb het paar dagen terug voor het eerst gezien. Wat een paupervolk zeg godverdomme![]()
Misschien moet ik het ook van begin tot eind kijken niet ergens in Seizoen 5 inspringen
We hebben het gisteravond even gekeken. Het blaasgat van een dolfijn vergelijken met een vagina en serieus in de camera blijven kijkenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb alles nu gezien, op de laatste 2 afleveringen na. Ik vind al het dronken doen en shit niet leuk, maar ze zijn zo dom en ze zeggen zulke grappige dingen. Wacht, ik ga wat leuke dingen zoeken,
Wat de neuk heb ik zojuist gelezen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hebben het gisteravond even gekeken. Het blaasgat van een dolfijn vergelijken met een vagina en serieus in de camera blijven kijken
''Waar denk je aan als je Egypte hoort? Romeinen, duh!''quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat de neuk heb ik zojuist gelezen?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hebben het gisteravond even gekeken. Het blaasgat van een dolfijn vergelijken met een vagina en serieus in de camera blijven kijken
Charlotte is leuuukquote:
Dat is dus Hollyquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik heb wel een paar keer die shit gekeken
ook zo'n aflevering bij een of andere poolparty waarbij die met dat roze haar haar tiete loopt te flashen
aii wel beetje jammer dat ze nep zijnquote:
quote:
Link me even naar de tumblr waar je het af haalt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop