Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Halloquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hallo menschen
Zoveel bier getapt vandaag.. Mooie tijden die introductieweek!
genoeg te vinden op het internetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:29 schreef JamesTKirk het volgende:
Komt wel goed denk ik, hebben een aantal nieuwe dingen uitgezocht om uit te proberen
Het ging om de leeftijd van de dame.. Dat is de dochter van Eminem.. De kleine Hailey waar hij over rapte.. Nu voel ik me oud..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
huh, ik snap niet... en heb je nu al eten?
Na een jaartje ofzo? Zie het ook niet als hulpmiddel, maar als wat extra hahaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:30 schreef Macrador het volgende:
Hoe snel gebruikten jullie eigenlijk "hulpmiddelen"? Ik vind ik best snel, maar ik heb helemaal geen ijkpunt. Was na 2 maand al eens zo een durex ring ofzo, maar dat is natuurlijk bijna niks.
Mja ik wist even niet hoe ik die dingen moest benoemenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:31 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Na een jaartje ofzo? Zie het ook niet als hulpmiddel, maar als wat extra haha
Hulpmiddelen zonder context zou ik denken dat het over hele andere dingen zou kunnen gaan. Rolstoel bvquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:33 schreef Macrador het volgende:
[..]
Mja ik wist even niet hoe ik die dingen moest benoemen
Ik nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het ging om de leeftijd van de dame.. Dat is de dochter van Eminem.. De kleine Hailey waar hij over rapte.. Nu voel ik me oud..
baggerquote:En ja, al gegeten, maar kreeg het niet weg..
Hmmm. Telt een penispomp dan ook als hulpmiddel?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hulpmiddelen zonder context zou ik denken dat het over hele andere dingen zou kunnen gaan. Rolstoel bv
Heb je een favoriet?quote:
Ligt eraan heb je die pomp nodig om hem stijf te krijgen? Dan ja, anders is het een speeltjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:36 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Hmmm. Telt een penispomp dan ook als hulpmiddel?
Ja... dat in ieder gevalquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:36 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Hmmm. Telt een penispomp dan ook als hulpmiddel?
O wat een rampquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:39 schreef Macrador het volgende:
Ik ga 13 dagen in totaal droog staan
Dat is gemiddeld genomen ( hihiquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:39 schreef Macrador het volgende:
Ik ga 13 dagen in totaal droog staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |