Jij weet het blijkbaar beter dan mij danquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je weet niet eens dat je een vraag wilt stellen?
sowiesoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jij weet het blijkbaar beter dan mij dan
Nee, je zat fout. Ik had geen vraagquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar is dit nou je ongestelde vraag?
Mocht je ooit weer een vraag hebben, dan is het antwoord dus: "een platte knoop". Doe er je voordeel mee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, je zat fout. Ik had geen vraag
Hoe gaat het? "een platte knoop"quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mocht je ooit weer een vraag hebben, dan is het antwoord dus: "een platte knoop". Doe er je voordeel mee.
Precies, zo moet het. Je leert het wel eens.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:03 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hoe gaat het? "een platte knoop"_!
Ik weet in ieder geval wie ik geen vragen hoef te stellenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, zo moet het. Je leert het wel eens.
Lekker rustig, mooi zoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik weet in ieder geval wie ik geen vragen hoef te stellen
ja hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:06 schreef MaryMouse het volgende:
He, psstttt, Jitzzzze. Mag ik je een vraag stellen?
Heb je een goede dag achter de rug?quote:
hoezo?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je een goede dag achter de rug?
Ik wilde eens origineler zijn dan vragen: "Alles goed?"quote:
*sobersoquote:
Nice, heb je wat te doen dit weekendquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wilde eens origineler zijn dan vragen: "Alles goed?"
Mijn poetspakket is binnen
Yup, heb er zin inquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nice, heb je wat te doen dit weekend
ah goed om te zien dat ik niet de enige was die me daar aan stoordequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |