En wie was dat dan wel.. Willen we graag weten zodat we die schrapert volgende keer kunnen uitsluiten van een FHF actiequote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:45 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ging dubbel![]()
1 aanmelder heeft zich afgemeld omdat die extra 30 euri aan de neus voorbij ging....![]()
Da's fijn.....
Wat ben je toch ook een lief maar maf mens he!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
Heb ik weer.....en toen werd het haast een mini-soap... aanbieder belde net, ze trekt haar bonnen terug want ze had ineens zelf een liefhebber gevonden![]()
Afijn, dat kan. Prima, kan gebeuren maar toch![]()
Dus ben ik net braaf naar Primera gehobbeld en heb dezelfde 3 kaarten gehaald want belofte maakt immers schuld.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:45 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ging dubbel![]()
1 aanmelder heeft zich afgemeld omdat die extra 30 euri aan de neus voorbij ging....![]()
Da's fijn.....
De mijne ook, ik heb hem inmiddels al weer dicht getimmerd want ik zag er met open bek nogal extra stupide uit, en jij kent mij hoofdquote:
En dat is één van de redenen waarom we geld en FHF zoveel mogelijk gescheiden willen laten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:29 schreef D_affie het volgende:
Misschien is het voor de mensen hier ook wel fijn om te weten dat hij goed terecht komt en niet bij iemand die het voor geld doet ( waar overigens ook me mond van openviel) Maar ik ben dus de gelukkige winnaar, en wat knoblaucha al zei ze maakt er een klein gezinnetje erg gelukkig mee
Omg wat erg!! Sta er ook van te kijken terwijl ik het lees.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:45 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ging dubbel![]()
1 aanmelder heeft zich afgemeld omdat die extra 30 euri aan de neus voorbij ging
Heel veel plezier met z'n drieën!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:29 schreef D_affie het volgende:
Misschien is het voor de mensen hier ook wel fijn om te weten dat hij goed terecht komt en niet bij iemand die het voor geld doet ( waar overigens ook me mond van openviel) Maar ik ben dus de gelukkige winnaar, en wat knoblaucha al zei ze maakt er een klein gezinnetje erg gelukkig mee
Jij ook super bedankt dat je dit wilde doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:45 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wat super dat ze al zo snel binnen zijn!
Dank ook voor je PM. Veel plezier met z'n drietjes en hoop dat je nog feedback wilt geven welke film je kleine uiteindelijk gekozen heeft.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:08 schreef xatlad het volgende:
Ik heb evt ook nog 2 ticketes voor bij Pathe nog van de vouchercloud actie hier ook op Fok ik gebruik ze alleen niet. Dus ik maak er liever iemand anders blij mee.
Geldig tm 28- 02 - 2014
Top!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:08 schreef xatlad het volgende:
Ik heb evt ook nog 2 ticketes voor bij Pathe nog van de vouchercloud actie hier ook op Fok ik gebruik ze alleen niet. Dus ik maak er liever iemand anders blij mee.
Geldig tm 28- 02 - 2014
ik keek er ook van op dat het iemand blijkbaar meer om die 30 euro ging (en dan zal die 30 euro ook niet uitgegeven zijn zoals jij het bedoeld had) dan om die bonnen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:50 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dat is vooralsnog tussen hem/haar en mij. Maar ik zou geen stinkende knol zijn dat niet in de gaten te houden bij andere akties diens poten onder de stoel uit te zagen...zo ben ik dan ook wel weer
Wat lief!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:08 schreef xatlad het volgende:
Geldig tm 28- 02 - 2014
Top!quote:Op zondag 1 september 2013 20:43 schreef xatlad het volgende:
Zo mijn kaartjes zijn ook onderweg naar een nieuwe eigenaar.
Wat een lief aanbod, gelukkig is het uiteindelijk allemaal helemaal goed gekomen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:45 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ging dubbel![]()
Da's fijn.....
Maar, we have a winner![]()
Aan hem/haar of hij/zij wil laten weten wie, ik vind het allemaal prima.
Mission hopelijk completed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |