SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:06 schreef Heeinz het volgende:
Eriksen gaat niet blijven. Het is gebeurd. En dus? Dus gaan we gewoon weer verder. Er vertrekt een belangrijke speler, zo gaat dat nu eenmaal. Ik maakte me vorig jaar meer zorgen toen Vertonghen, Janssen, Van der Wiel en Anita weggingen. Komt allemaal wel weer goed, en anders word je een jaartje geen kampioen. Laten we niet te verwend raken.
Snel Duarte hosselen dan maar.twitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 28-08-2013 om 19:01:51Gaat snel nu: #Eriksen zelf ook inmiddels in gesprek met Spurs, clubs naderen akkoord #ajax reageer retweet
Gvd nu is mijn broek nat.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Helemaal opnieuw beginnen.
Cillessen
Ligeon-Moisander-Denswil-Boilesen
Serero-Bazoer-Andersen
Bojan-Hoesen-Fischer
Inderdaad.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cillessen
Serero-Bazoer-Andersen
Bojan-Hoesen-Fischer
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:07 schreef Heeinz het volgende:
Als Eriksen niet tot een akkoord komt met Spurs wordt het pas leuk
Ja dan maar iets erbij.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:06 schreef Heeinz het volgende:
Snel Duarte hosselen dan maar.twitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 28-08-2013 om 19:01:51Gaat snel nu: #Eriksen zelf ook inmiddels in gesprek met Spurs, clubs naderen akkoord #ajax reageer retweet
Waarom de Sa geen kans geven ?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Cillessen
Serero-Bazoer-Andersen
Bojan-Hoesen-Fischer
Omdat hij er geen klote van kanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:08 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Waarom de Sa geen kans geven ?
Als ik Christian was, zou ik nu ook willen dat het zo snel mogelijk rond komt. Misschien hebben die Spurs wel hele rare eisen, en gaat Eriksen dus niet. Zit je met zo'n teleurgestelde speler. Nee, nu is het het beste als hij gewoon gaat.quote:
Want ruk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:08 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Klopt maar heeft leuke voorzetten,quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Omdat hij er geen klote van kan
Omdat die er niks van kan. En met deze opstelling kan je tenminste combineren.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:08 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Met Hoesen in de spits heb je daar niet heel veel aan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:09 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Klopt maar heeft leuke voorzetten,
Doe eens niet zo elitairquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, iedereen begint weer te schreeuwen hoe kut het allemaal niet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |