Wanneer je geen woning of utilities op je naam hebt staan dan kom je een heel eind inderdaad. Wanneer je dat wel hebt dan verandert het snel..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:38 schreef static het volgende:
Het is heel simpel, als je hier wordt uitbetaald of een contract hebt betaal je hier belastingen. Over de woonsituatie zou ik me niet zo'n zorgen maken; ik heb projecten gedaan van meer dan twee jaar (weliswaar in Hong Kong) en me nooit uitgeschreven uit Nederland.
Ik heb vanuit Hong Kong (waar ik een serviced apartment had) zelfs mijn huis in NL gekocht, had wel een huurhuis op mijn naam staan in Amsterdam.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:39 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Wanneer je geen woning of utilities op je naam hebt staan dan kom je een heel eind inderdaad. Wanneer je dat wel hebt dan verandert het snel..
Waar zou je je in moeten schrijven dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:38 schreef Freeflyer het volgende:
Als je 4 dagen in de UK woont (in een appartement) dan zul je je in moeten laten schrijven aldaar. In principe kun je je dan uitschrijven in Nederland maar dat kun je ook laten bestaan.
Ziektenkosten in de UK zijn gratis (of automatisch van je loon ingehouden als je in de UK in loondienst werkt). Gratis, maar dan krijg je ook niets (misschien wat MRSA).quote:Een van de dingen die dan om de hoek komt is ziektenkostenverzekering. In de UK is dat goedkoper dan in NL bijvoorbeeld.
Ja dan ben je maar 5x zo lang bezig.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:15 schreef kristalhelder het volgende:
Betaalt je werkgever die vluchten?
Anders kan je toch beter met een veerboot ofzo?
Maar ook een stuk goedkoperquote:Op woensdag 4 september 2013 18:20 schreef Individual het volgende:
[..]
Ja dan ben je maar 5x zo lang bezig.
Als het je een paar tientjes waard is.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:21 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Maar ook een stuk goedkoper
Als je 2x per week vliegt worden die tientjes grote verschillenquote:Op woensdag 4 september 2013 18:26 schreef Individual het volgende:
[..]
Als het je een paar tientjes waard is.
Ik ben niet zo'n reiziger en voor een teletransport zou ik dubbel een vlucht betalen. Is die technologie al bijna klaar trouwens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |