Dus straks hebben we MarkoAchterstandsStadquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:57 schreef sjoemie1985 het volgende:
of noem je het dan een achterstands stad?![]()
jupquote:Op dinsdag 3 september 2013 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Want jij bent een luie student?
denk het wel jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 15:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dus straks hebben we MarkoAchterstandsStad
nu moet jij eens even gaan oppassen meneer!quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:32 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk almelo in het algemeen
quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nu moet jij eens even gaan oppassen meneer!
doar zit 't geldquote:
tjah, ik haal dan alles ook heel gemakkelijk, dus ik kon het me wel permitterenquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Totdat je een studie niet hebt afgerond en je schuld afhankelijk is van deze studie halen of niet. Plus een studie waar je je droombaan mee kan vervullen.
Ik was eerst ook een layback student. Maar dat is met deze opleiding echt wel anders. Ik moet 'm halen. Anders heb ik een schuld die ik nooit van mn langzalzeleven kan afbetalen zonder hbo diploma.
Heb je daar al een adresje voor?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:14 schreef ReMcOrE het volgende:
inmiddels een mooie 'schets' gemaakt van hoe de achtertuin moet worden
nu alleen nog keer afspraak maken voor de nieuwe schutting (stel ik steeds uit)
Gering, uit Enschede/Glanebrug; is ook al komen kijken en metenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Heb je daar al een adresje voor?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:54 schreef Redbaron het volgende:
hoppaaaa, HSC voetballes gegeven..
1-5 en zelfs een assist van mij
Ah! Wou zeggen, anders had ik een adresje in Nijverdal.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Gering, uit Enschede/Glanebrug; is ook al komen kijken en meten
Als ik de scheendekkers voor heb ik tweequote:Op dinsdag 3 september 2013 21:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En hoeveel blauwe schenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |