moah, auto maakt iets teveel kabaalquote:
daar gaat het toch altijd omquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:26 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ja was mooi, na afloop nog een paar biertjes kunnen 'proeven'
dat was ook het eerste dat ik dacht toen ik het programma lasquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
's Ochtends al naar de Grolsch? Dat wordt een lang dagje
gmtaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat was ook het eerste dat ik dacht toen ik het programma las
sochtends al aan het kanonquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat was ook het eerste dat ik dacht toen ik het programma las
dat was ik dan niet van plan, 's middags bij Haarmühle gaan we Highlandgames doenquote:
quote:
wat een geouwehoer! ik breng m gewoon weg en voor een paar cent is ie klaarquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:40 schreef rulerofdeath het volgende:
het is gelukt, dus morgen maar wel even die stelwig is lostikken voor het monteren.
en dan is volgende week waarschijnlijk mijn motor aan de beurt
maar dat kost me teveel aan uurloon. ik heb maar een oude auto. en volgens mijn kameraad had je 'm d'r zo af. en dat was ook zo geweest als ik heb wpb iets beter had gelezenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
wat een geouwehoer! ik breng m gewoon weg en voor een paar cent is ie klaar
zolang je het zelf kunt is t mooi om te doen. ik heb de handigheid niet dus ik breng m weg. voor dat bedrag kan ik dat wel doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar dat kost me teveel aan uurloon. ik heb maar een oude auto. en volgens mijn kameraad had je 'm d'r zo af. en dat was ook zo geweest als ik heb wpb iets beter had gelezen
dan hebben ze niet zoveel aan je auto kunnen vinden. dat scheelt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
zolang je het zelf kunt is t mooi om te doen. ik heb de handigheid niet dus ik breng m weg. voor dat bedrag kan ik dat wel doen.
Vorige week de auto voor de grote beurt gehad en het kostte mij maar ¤120
klopt, standaard grote beurt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan hebben ze niet zoveel aan je auto kunnen vinden. dat scheelt.
ik ben d'r bang voor dat ze bij mij met allerlei dingen aan komen zetten en aangezien de auto zo oud is en als dan alles vastgeroest is, loopt het bedrag nogal snel op met een uurtarief van 50 euro
uurtarief van 17.50quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
klopt, standaard grote beurt.
uurtarief van 17.50
en omdat ik m meehelp is ie mooi vlot klaar
klopt, hij doet t in z'n eigen tijd. en het scheelt mij enormquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
uurtarief van 17.50
dat is ook niet wit
dat scheelt inderdaad onmeunig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
klopt, hij doet t in z'n eigen tijd. en het scheelt mij enorm
ja dat is wel nadeel. ik stuur meestal een appje als ik tegen de km's aanzit. dan geeft hij aan wanneer ie kan. tov die torenhoge uurtarieven die een garage vraagt is het mij wel waard om even te wachtenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat scheelt inderdaad onmeunig.
maar de beun waar ik m'n auto heen wou doen, had over 2 weken pas tijd.
ja dat klopt, die zijn een beetje aan de hoge kant.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ja dat is wel nadeel. ik stuur meestal een appje als ik tegen de km's aanzit. dan geeft hij aan wanneer ie kan. tov die torenhoge uurtarieven die een garage vraagt is het mij wel waard om even te wachten
Das minder chill..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moah, auto maakt iets teveel kabaal
en lekt teveel
ja, best wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |