2 maandjes later hequote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
netjes mattie en wanneer terug
Wel financieel onafhankelijk?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 maandjes later he![]()
Nee ik zie welJust let it be
Dat ligt eraan hoe ver ik me te buiten ga daarquote:
Verstandig. Wens je alvast heel veel plezier daar.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe ver ik me te buiten ga daarMaar mij kennende zal dat wel meevallen
![]()
En als het budget op is kom ik sowieso terugGa niet mijn hele spaarrekening plunderen
Snap ik. Maar wie weet veranderd dat allemaal wel in een paar maanden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Verstandig. Wens je alvast heel veel plezier daar.
Volgend jaar wil ik nog zo veel gaan proberen hé
Als ik dan gespaard heb en nog niet aan mijn opleiding begin (als ik in maart 2014 terugkom, heb ik nog bijna een half jaar) wil ik sowieso nog eens naar een ander land liften, en een taalreisje volgen.
"Proberen" omdat ik fysiek natuurlijk wel in orde moet zijn
gay-merhaaitje?quote:
Welke opleiding zit je aan te denken zoal?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap ik. Maar wie weet veranderd dat allemaal wel in een paar maanden.
Ik moet na mijn vakantie meteen weten wat voor opleiding ik wil doen volgend jaar.
Heb alleen een paar opleidingen die ik leuk vind, en zijn allemaal loting-studies__
welkequote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:38 schreef Fok-it het volgende:
Heb alleen een paar opleidingen die ik leuk vind, en zijn allemaal loting-studies__
omdat hij mijn type niet isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:39 schreef Toto69 het volgende:
Gok-it en HH jullie wonen toch vlakbij? Waarom hebben jullie nog nooit gemeet?
ohquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
omdat hij mijn type niet is
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Welke opleiding zit je aan te denken zoal?
En nee verandert niet in een paar maanden, helaas.
Journalistiek, Toegepaste Psychologie, Communicatie Informatie en Media, en nog zo`n andere media-opleiding, en ik weet dat het de meest populaire opleidingen zijn op dit moment en dat er amper werk in is, maarja als ik het leuk vind moet ik het gewoon doen toch?quote:
:quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
omdat hij mijn type niet is
quote:
Journalistiekquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Journalistiek, Toegepaste Psychologie, Communicatie Informatie en Media, en nog zo`n andere media-opleiding, en ik weet dat het de meest populaire opleidingen zijn op dit moment en dat er amper werk in is, maarja als ik het leuk vind moet ik het gewoon doen toch?
En ik vind European Studies ook wel tof, maar dat schijnt wel erg pittig te zijn en omdat ik er al zo lang uit lig vind ik dat wel risicovol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |