quote:-Algemeen fonds-
Kankerkachel
Betaal ¤ 1000 euro voor de reparatie van de kachel.
Post hier dus je Monopoly creaties in FOK! style.quote:-Algemeen fonds-
Ga direct naar de oubliette
Ga niet langs de frontpage en ontvangt geen 450 euro
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:17 schreef Azorius het volgende:
[ NOTE ]
[Plas in een medespeler zijn/haar kont of neem een DM-kaart]
Ik zou daar wel wat geld voor inleggenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:34 schreef Softfeel het volgende:
Als we er hier op Fok! nu ook een Fokstarter van maken en kijken hoeveel Fokkers in willen leggen om het echt uit te brengen?
Abonnement.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:21 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Kan natuurlijk niet ontbreken
Kutbumpje.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:17 schreef Fogel het volgende:
Ik heb nog geen reactie op mijn offerteaanvraag bij Cartamundi. Ben erg benieuwd wat het kost.
Helemaal geen kutbumpje. Ga direct door naar MED. Indien u langs de Frontpage komt, neem ¤450, dat is helemaal fantastisch!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kutbumpje.
Is het vergeten?
* d4v1d gaat 3 vakjes terug
Daar mag je alleen de afbeeldingen in de hoekvakjes niet aanpassenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:30 schreef TigerXtrm het volgende:
Als we 1000 stuks kunnen slijten, met wat hulp van Danny en de FP, kunnen we hier eens naar kijken: http://identitygames.nl/b(...)oly-special-editions
Zij maken de professionele custom edities van monopolie die je in de winkel ziet liggen.
Een Fok! Monopolie zou ik echt wel een paar tientjes voor over hebben
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 19:42 schreef destrovel het volgende:
[..]
Daar mag je alleen de afbeeldingen in de hoekvakjes niet aanpassen
Geen idee wat dat "gedeeltelijk" inhoud maar er mag wel iets aan aangepast worden dus...quote:De vakken Start, Vrij parkeren, Gevangenis en Naar de gevangenis mogen gedeeltelijk aangepast worden
Alleen de tekst. Dus "vrij parkeren" mag je best "FOK!Pimp" noemen, maar die stomme auto blijft staanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:13 schreef Rockfire het volgende:
[..]
[..]
Geen idee wat dat "gedeeltelijk" inhoud maar er mag wel iets aan aangepast worden dus...
Wel gewoon general chat houden hèquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:56 schreef destrovel het volgende:
[..]
Alleen de tekst. Dus "vrij parkeren" mag je best "FOK!Pimp" noemen, maar die stomme auto blijft staan
hihi jaquote:Op woensdag 3 september 2014 00:11 schreef Nattekat het volgende:
Waarom is dit een stille dood gestorven eigenlijk?
Tevens: Kutkick
Heb je ooit nog antwoord gehad?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:17 schreef Fogel het volgende:
Ik heb nog geen reactie op mijn offerteaanvraag bij Cartamundi. Ben erg benieuwd wat het kost.
Helaasquote:Op donderdag 6 augustus 2015 23:19 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Heb je ooit nog antwoord gehad?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |