Misschien aanwezigquote:-superGirl-
Wickedmen
Haan33
Matip
Chai
MadJackThePirate
Piye
titta1992
Dima
Hugh_Myron
ikbennieuwopfok
madeliefff
SPOILER: Pics van vorige meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let op: Fok moedigt het verspreiden van je telefoon nummer aan onbekenden niet aan, wees je er van bewust dat je whatsapp eenmaal online overal naartoe kan gaan.
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
zeg boksen af dan, hoe vaak komt het nou weer voor dat je alle kaolobazen kun zienquote:
supergirl komt tuurlijk welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik ben erbij hoor... Komt 2nootjes ook? Zet me eens in op haan. Heb trouwens vernomen dat supergirl niet komt. Dat is omdat rodawa, vms en ik komen. Party is aan.
Njah dat is enige minpuntje dan... Gaan hem nog steeds rocke!!quote:
barrungggsssquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:49 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Njah dat is enige minpuntje dan... Gaan hem nog steeds rocke!!
Gaan ze taart eten danquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:51 schreef 1marcelfilms het volgende:
iemand snel stop rattengif in elke taart !
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:55 schreef -supergirl- het volgende:
Ik moet helaas werken morgen srry
Nuts komt samen met dWc als het goed is. Hoe laat kan je hier zijn trouwens? Ik moet het ook nog van VMS weten... ik wil wel enigszins op tijd daar zijn, het liefst 19:30 ofzo in de parkeergarage, dan gaan we alvast een tafel pakken voor de rest er is.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik ben erbij hoor... Komt 2nootjes ook? Zet me eens in op haan. Heb trouwens vernomen dat supergirl niet komt. Dat is omdat rodawa, vms en ik komen. Party is aan.
zet ons maar af bij SB.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nuts komt samen met dWc als het goed is. Hoe laat kan je hier zijn trouwens? Ik moet het ook nog van VMS weten... ik wil wel enigszins op tijd daar zijn, het liefst 19:30 ofzo in de parkeergarage, dan gaan we alvast een tafel pakken voor de rest er is.
Jullie kunnen niet meer meerijden, ik heb maar plek voor 4 helaas. Meeters gaan voor in deze.quote:
Krijg de tering.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jullie kunnen niet meer meerijden, ik heb maar plek voor 4 helaas. Meeters gaan voor in deze.
Heb hier nog wel een paar goede leylijnen achter het huis lopen. Je mag wel eens langskomen om er bovenop te huppelen als je wilt....?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat heb ik al door die aardlijnen.
Mensen die braaf aan tafel gaan zittenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nuts komt samen met dWc als het goed is. Hoe laat kan je hier zijn trouwens? Ik moet het ook nog van VMS weten... ik wil wel enigszins op tijd daar zijn, het liefst 19:30 ofzo in de parkeergarage, dan gaan we alvast een tafel pakken voor de rest er is.
Je bent ervan op de hoogte????quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:11 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Heb hier nog wel een paar goede leylijnen achter het huis lopen. Je mag wel eens langskomen om er bovenop te huppelen als je wilt....?
Waar ben ik van op de hoogte??? Wat is er schrikbarend aan dat ik op de hoogte van iets ben?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:11 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je bent ervan op de hoogte????
Van de aardlijnen bedoel ikquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:12 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Waar ben ik van op de hoogte??? Wat is er schrikbarend aan dat ik op de hoogte van iets ben?
Ja, ik ken het fenomeen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Van de aardlijnen bedoel ikomdat je ze bij naam weet te benoemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |