SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:09 schreef BaasBanaan het volgende:
Tevens is Mur de enige met een lidwoord.Moest hardop lachen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tevens goede TT![]()
Did someone say cockmeat sandwich?quote:
Moet nog 20% bij.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:25 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Did someone say cockmeat sandwich?
Omg, ik zou gewoon in dat hok gaan met die hondjes en dan tussen hun gaan liggen :3quote:
watquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:51 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Zo apart als dit gifje,
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:51 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Zo apart als dit gifje,
[ afbeelding ]
IK ZEG TOCH DAT JE HET GIFJE BENTquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:53 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH DAT JE HET GIFJE BENTGODVERDETERINGNOGEENSAANTOE
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:51 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Zo apart als dit gifje,
[ afbeelding ]
Wat een maagd, kijk waar hij haar vasthoud bij het zoenenquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
gwoon sneetje in vas dr borst maken tog jwz. xdHa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou...quote:
Maar krul heeft ook een kleine omtrek dacht ik, dus misschien vallen ze dan gewoon meer op?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Krul heeft ook E zegt ze dus de mijne kunnen zeker niet groter zijn
qua omtrek valt er dan nog op te winnenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Krul heeft ook E zegt ze dus de mijne kunnen zeker niet groter zijn
Ik heb ook kleine omtrekquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar krul heeft ook een kleine omtrek dacht ik, dus misschien vallen ze dan gewoon meer op?
je lijkt veel groter.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb ook kleine omtrekEn krul is bijna even groot als ik en ook niet superdun ofzo dus valt wel mee.
krul lijkt sowieso kleiner dan ze is. En jij groter.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan moest je beter opletten toen ik naast dr liep.
naar onderwerp he?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:19 schreef Snowbells het volgende:
Conclusie: ze hebben allebei evengrote tetten.
Discussie gesloten.
Mannen hebben sowieso al weinig verstand wat betreft tieten heb ik gemerktquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
krul lijkt sowieso kleiner dan ze is. En jij groter.
ik bedoelde gewoon helemaal, niet alleen tetten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mannen hebben sowieso al weinig verstand wat betreft tieten heb ik gemerkt'groot' is altijd 'D'
grapjequote:
Ja maar het ging over de tettenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik bedoelde gewoon helemaal, niet alleen tetten.
MIJN POST NIETquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar het ging over de tetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |