quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:28 schreef djakkaa3033 het volgende:
Steeds van die golera lekkere kontjes
Zodra je niet meer kijkt naar die kontjes moet je langs de dokter en die zal dan vertellen dat je hommo bent.quote:
Hahaha nee de pest golera ik heb nog nooit naar mannen kontjes gekeken, alleen een keer had ik eens een big mac gegeten aan de Coolsingen bij de McDonald's en er stond zo'n boykie achter de kassa, (zwart haar 2 diamant oorbelletjes ) en best knap, ent oen dacht ik, ik neem ook oorbellen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:30 schreef Differ het volgende:
[..]
Zodra je niet meer kijkt naar die kontjes moet je langs de dokter en die zal dan vertellen dat je hommo bent.
Ah nice! Bedankt, dan weet ik iig dat het geen tik van me is.. Wat eigenlijk helemaal niet gezond isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:30 schreef Killaht het volgende:
Ja, is wetenschappelijk bewezen. Je kunt er niks aan doen, het zit in je systeem.
Ze weet heus wel dat je kijkt. Vrouwen doen het overigens ook alleen veel minder opvallend.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:33 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Ah nice! Bedankt, dan weet ik iig dat het geen tik van me is.. Wat eigenlijk helemaal niet gezond is![]()
Als ik met mijn vriendin door de straten loop, dan kijk ik nog steeds namelijk, maar dan meer stiekem als zij ff de anderen kant op kijkt
quote:
Ga toch maar even langs de dokterquote:En die jongen had best veel indruk op mij gemaakt, maar niet dat ik verliefd op hem ben, maar meer van wow, zo wil ik er ook uit zien haha!
Haha!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:32 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Hahaha nee de pest golera ik heb nog nooit naar mannen kontjes gekeken, alleen een keer had ik eens een big mac gegeten aan de Coolsingen bij de McDonald's en er stond zo'n boykie achter de kassa, (zwart haar 2 diamant oorbelletjes ) en best knap, ent oen dacht ik, ik neem ook oorbellen.
En die jongen had best veel indruk op mij gemaakt, maar niet dat ik verliefd op hem ben, maar meer van wow, zo wil ik er ook uit zien haha!
Beter besteed je eens wat tijd aan je Nederlands.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:32 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Hahaha nee de pest golera ik heb nog nooit naar mannen kontjes gekeken, alleen een keer had ik eens een big mac gegeten aan de Coolsingen bij de McDonald's en er stond zo'n boykie achter de kassa, (zwart haar 2 diamant oorbelletjes ) en best knap, ent oen dacht ik, ik neem ook oorbellen.
En die jongen had best veel indruk op mij gemaakt, maar niet dat ik verliefd op hem ben, maar meer van wow, zo wil ik er ook uit zien haha!
ja, tering de pokke ebola, dat is toch aids pleuris niet normaal meer?quote:
Pest mij niet zo!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
Houd eens op met dat gekanker.
Zover ben ik niet eens gekomenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:59 schreef Bolters het volgende:
"En ik ben zelf best een knappe jongen, dus geen ouwe man die stieken maar jonge meisjes kijkt (ben zelf best een knappe indo en een twintiger),"
Toen ik dat las ging ik ook al even stuk
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:59 schreef Bolters het volgende:
"En ik ben zelf best een knappe jongen, dus geen ouwe man die stieken maar jonge meisjes kijkt (ben zelf best een knappe indo en een twintiger),"
Toen ik dat las ging ik ook al even stuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |