I rest my case!quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:10 schreef R-JL het volgende:
Gister zat ik met een bonds gedelegeerde om te loten voor ons open toernooi.
Die vertelde dat de "nieuwe" regels zo goed als rond zijn en de bond dit gewoon lekker wil doordrukken, met of zonder de ledenraad.
Omdat er volgens de bond bijna geen kritiek op is gekomen.
Toen ik vroeg of ze daar wel de poll hadden gezien vroeg ze welke poll?
Ze zitten echt met de chineesemuur voor hun kop daar bij de KNLTB..
Omdat we overvol zaten met de inschrijvingen van het toernooi wilde ze het ook voorstellen om toe te passen bij het toernooi.
Maar even duidelijk gemaakt dat ik dan liever het toernooi op doek dan daar aan mee werk.
ben ik helemaal met je eens, maar het zegt wel wat als een bondsgedelegeerde zulke dingen zegt over die kutorganisatiequote:Op zaterdag 2 november 2013 01:36 schreef Komakie het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik ook het idee dat die bonds gedelegeerde een beetje uit haar nek zit te kletsen.
Als het hele verhaal langs je heen is gegaan dan heb je echt niet op zitten letten.
Geef me het goeie nieuws R-JL!!quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:10 schreef R-JL het volgende:
Gister zat ik met een bonds gedelegeerde om te loten voor ons open toernooi.
Daarnaast is een bondsgedelegeerde niets meer dan een vrijwilliger die een cursusje heeft gevolgd en niet eens in dienst is van de KNLTB. Of in ieder geval niet in die functie.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:55 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ben ik helemaal met je eens, maar het zegt wel wat als een bondsgedelegeerde zulke dingen zegt over die kutorganisatie
ja weet ik en snap ik..... maar toch zie ik die bondsgedelegeerden een beetje als het medium om een beetje een feeling te krijgen wat er bij de bond speelt. het zal per BGD verschillen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:56 schreef Komakie het volgende:
[..]
Daarnaast is een bondsgedelegeerde niets meer dan een vrijwilliger die een cursusje heeft gevolgd en niet eens in dienst is van de KNLTB. Of in ieder geval niet in die functie.
Grote kans dus dat de beste man/vrouw weinig weet van wat er echt afspeelt binnen de bond.
zondagavond, ik mag 1 onderdeel meedoen, blij mee (hield er al rekening mee dat ik voor beide zou worden uitgeloot).quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:47 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Geef me het goeie nieuws R-JL!!
of hoe laat kan ik het emailtje verwachten?
ik hoef niet meteen te weten wanneer ik moet spelen, ik wil gewoon weten aan hoeveel/welke onderdelen ik mag meedoen.
Tis gewoon een kutbond....quote:Op maandag 4 november 2013 08:20 schreef R-JL het volgende:
Het was een zware loting maar zoveel mogelijk voor tenminste een onderdeel in proberen te loten.
De BGD kwam net van tennisvakantie terug, daar waren ze allemaal positief over de veranderingen.
Laten we het zo zeggen ze krijgen korting bij de musea en andere dagjes uit.quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 11:49 schreef R-JL het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen ze krijgen korting bij de musea's en andere dagjes uit.
quote:Op maandag 4 november 2013 18:19 schreef R-JL het volgende:
Naast de PIETitie is er nu ook een COM-petitie op facebook tegen de nieuwe spelregels
Musea is nog beter.quote:Op maandag 4 november 2013 12:34 schreef Feestkabouter het volgende:
het zijn trouwens museums, geen musea's
het was even zoeken:quote:Op maandag 4 november 2013 18:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die is wel grappigik kan hem alleen niet vinden?
ik was 6/6 trouwens.quote:Op maandag 11 november 2013 16:11 schreef Feestkabouter het volgende:
Nog niemand vandaag? Dan ben ik de eerste wel: ik ben 5/5 geworden!!!
Afgelopen weekend zijn de ratings verwerkt tot nieuwe speelsterktes!!!
oei, da's hard vallenquote:Op maandag 11 november 2013 17:24 schreef FedExpress het volgende:
Strenge grenzen in de dubbel. Door blessure weinig gespeeld en wat ik speelde steeds nipt verloren. Van 5/4 naar 6/6![]()
Ja echt bizar. Nog nooit meegemaakt. Maar ja, krijg je als het wat tegen zit een seizoen. Volgend jaar weer de andere kant op dan maar hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |