je ziet wel vaak dat oudere spelers zich niet aanpassen, en dan iets anders de schuld geven van hun verliesquote:Op donderdag 5 september 2013 12:16 schreef Daan2x256 het volgende:
Hij speelde normaal op gravel of binnen. Op onze banen (probounce) kan hij ook wel uit de voeten.
Als tegenstander ballen gaan slicen kan hij er niks mee omdat niet hoog genoeg stuiterd. Heb al gezegd, is in principe gewoon een beetje aanpassen en wat vaker op kunstgras spelen dan lukt het hem ook wel.
Ook ballen slice kort die wel redelijk stuiteren ramt hij ruim een meter uit.![]()
Hij slaat graag hard door, alleen mist hij nog wel wat ritme, tijdje uit geweest. Hij zei ook dat topspin niks doet op het kunstgras dus hij zijn wapen niet kan gebruiken.
En soms een bal op save spelen zit niet in zijn spel. Dus als het niet loopt, past hij zich niet aan en is het bijna zo goed als einde wedstrijd. Best jammer eigenlijk.
Boksquote:
Oh hier is het volgende week pasquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:11 schreef luckass het volgende:
[..]
Moet dinsdag spelen. Tegen die tijd al bijna een maand geen rackets aangeraakt.
Teamgenootje van mij speelde in een tijdbestek van 30 uur, 5 wedstrijden, waarvan 2 singles ( 2 sets en een 3 sets) en 3 dubbels (2 keer 3 sets en 1 keer 2 sets)quote:Op maandag 9 september 2013 12:06 schreef rhubarb het volgende:
Weer 2 finales gehaald (HE6 en HD6). Kon vanaf vrijdag meedoen aan 2 categorieën, gevolg: 8 wedstrijden in 3 dagen
gelukkig niet zo warm als in Terneuzenquote:Op maandag 9 september 2013 12:06 schreef rhubarb het volgende:
Weer 2 finales gehaald (HE6 en HD6). Kon vanaf vrijdag meedoen aan 2 categorieën, gevolg: 8 wedstrijden in 3 dagen
Hoe moeten zij weten dat ze 2 categorieën te laag spelen als hun rating dit niet onderbouwd? Als ze al meerdere toernooien succesvol in die 7 hebben gespeeld, dan heb ik niks gezegd. Maar het kan voor herintreders wel lastig zijn, zeker als ze weer beginnen als 9quote:Op maandag 9 september 2013 13:12 schreef Rorsach het volgende:
Kansloos verloren afgelopen week in de HD7 van een stel die 2 categorien te laag speelden, en ze werden nog kwaad ook toen ik die opmerking terloops maakte. Zij hebben in het hele toernooi (5 wedstrijden) 9 games verloren.
Waar zien zij in hemelsnaam de lol van in om op die manier te winnen?
Nee, in de stromende regen dit keerquote:Op maandag 9 september 2013 13:12 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
gelukkig niet zo warm als in Terneuzen
Een van de 2 is een 5,9 in de dubbel, de ander een 6,4 en beiden hebben al verschillende toernooien in de 7 gewonnen.quote:Op maandag 9 september 2013 13:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoe moeten zij weten dat ze 2 categorieën te laag spelen als hun rating dit niet onderbouwd? Als ze al meerdere toernooien succesvol in die 7 hebben gespeeld, dan heb ik niks gezegd. Maar het kan voor herintreders wel lastig zijn, zeker als ze weer beginnen als 9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |