abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 september 2013 @ 18:59:29 #26
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_130749836
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 18:57 schreef Salamando het volgende:

[..]

Oui
Die ken ik ook eentje, ook in de 4, maar weet niet hoeveelste hij stond. Hij heeft ook maar 1 toernooi gesingled en gewonnen in de 4. Normaal gesproken haal je dan de top 8 niet lijkt me.
pi_130772864
Deze week toernooitje bij Nieuwland Amersfoort. :)
Zaterdag onnodig moeilijk gemaakt in de GD7. Service liep gelukkig erg goed. Alleen verklootte m'n maatje d'r service elke keer door het niet af te maken aan het net. Uiteindelijk toch knop omgezet en vanaf halverwege de 2de set ging het weer lekker. 5-7 6-3 6-2

Gisteravond toch een bizarre pot gespeeld. Nu in de HD7. We moesten op een andere baan dan afgelopen zaterdag. Nou die was ook gelijk heel anders. Veel fijner en met minder zand, maar die ballen schoten echt door dit keer en kwamen nauwelijks van de grond, wat op die andere baan wat grovere mat toch echt beter stuiterde.
Eerste set ook totaal niet in ons spel en na fout op fout op fout gingen we eraf met 0-6.
2e set gelijk opslagen gehouden en konden we vrij eenvoudig uitlopen naar 4-1, toen deden ze nog even tandje erbij, maar konden toch de set met 6-3 binnen halen. Derde set ging gelijk op naar 3-3 toen we voor de eerste keer braken. Service gehouden naar 5-3. Kwamen ze toch weer terug door drama servicegame van m'n maatje en liepen zelfs uit naar 5-6.

Toen mocht ik serveren en bij 30-40 hadden ze hun eerste matchpoint. Ik sloeg mijn backhand totaal verkeerd en belandde bij de netspeler. Ik liep al richting de plek hij ze steeds weg legde. Bal langs mijn maatje aan het net, die dacht hmm kut is klaar. En ik was nog onderweg. Ik kon nog net bij stond met m'n rug naar het net en dacht alleen maar: omhoog die bal. Zo gezegd, zo gedaan. Na nog een rally van een aantal slagen wonnen we toch het punt. Applaus vanaf de zijkant. :D Adrenaline steeg behoorlijk. Daarna de game gepakt en op naar de tiebreak.
Het leek net op set 3. 5-3 voor maar toch op 5-6 een matchpoint tegen. Weg gewerkt en uiteindelijk met 8-6 gewonnen. *O* ^O^

Wat een partij. :D

Vanavond tegen de andere in de poule (1ste geplaatsten) die met 6-1 6-1 gewonnen hadden van onze tegenstanders van gister... Wordt aanpoten dus. :9
  † In Memoriam † dinsdag 3 september 2013 @ 12:02:49 #28
21636 Feestkabouter
pi_130773035
Gefeliciteerd Daan, mooi verhaal! Succes vanavond!
pi_130776944
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:02 schreef Feestkabouter het volgende:
Gefeliciteerd Daan, mooi verhaal! Succes vanavond!
Dankje! :)
Tijdje weg geweest van het forum en net veel terug zitten lezen. Zitten weer vele leuke verhalen tussen. ^O^
Ik doe verder nog mee met Hooglanderveen, Soesterkwartier en Hoogland (HE7 en GD7 en zag dat DDKuis in de 6 ingeschreven heeft ^O^ )
Zat nog te denken om in Utrecht bij sv PVDV mee te doen met najaars open. Is dat wat? ;)
  † In Memoriam † dinsdag 3 september 2013 @ 16:16:39 #30
21636 Feestkabouter
pi_130779800
die in november onder de tenten, lijkt mij ook wel leuk ja.
moet nog even naar de agenda kijken en met mijn vriendin onze uitjes overleggen, maar bij PVDV ga ik waarschijnlijk wel meedoen ja.
en iets van Hoogland(erveen) en/of Soesterkwartier waarschijnlijk ook nog wel.
pi_130780037
Gezellig! :)
pi_130780322
PVDV deze zomer het open toernooi gespeeld. Alleen maar leuke tegenstanders gehad.
  dinsdag 3 september 2013 @ 18:13:47 #33
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_130783607
Ik HAAT Tretorn Plus ballen waar meer dan 2 wedstrijden mee gespeeld is. Het is je reinste competitievervalsing. Van die zachte pluizige flosballen waar alle snelheid uitgaat zodra ze stuiten. Verschrikkelijk is het, en daar betaal je dan inschrijfgeld voor. Het aanvallende spel wordt vertraagd en benadeelt. Als ze me vandaag weer de baan op proberen te sturen met die kneut, dan vertik ik dat.

Mocht het nog niet duidelijk zijn, dit toernooi loopt nog voor geen meter.
pi_130803146
Word een super leuk toernooi bij sv PVDV heb ik uit zeer betrouwbare bron vernomen O-)
  † In Memoriam † woensdag 4 september 2013 @ 11:39:11 #35
21636 Feestkabouter
pi_130807826
Afgelopen week werd ik door verschillende PVDVers ingelicht over dit toernooi, maar die mensen zeiden allemaal dat het en dubbeltoernooi zou zijn. Waarom nu toch ook enkelen, weet jij daar wat van via die betrouwbare bron van je R-JL?
pi_130808184
Ik denk dat die in de war zijn met het winterdubbel toernooi die in februari op de planning staat.

Het najaarsopen was vanaf het begin de intentie om 17+ 4/5/6/7/8/ DE/HE/DD/HD/GD te spelen.
Binnenkort kom ik even een poster langs brengen.
  woensdag 4 september 2013 @ 15:55:09 #37
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_130815109
Masters gehaald voor zover ik kan zien _O_
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_130815228
Waar kun je dat zien?
  woensdag 4 september 2013 @ 23:11:23 #39
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_130833130
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 15:58 schreef rhubarb het volgende:
Waar kun je dat zien?
http://www.knltb.nl/cms/showpage.aspx?id=567&mid=121

Kies je district :P
pi_130833325
Als ik niet in 3 verschillende districten toernooien zou spelen had ik misschien nog n kans gemaakt...
pi_130843082
Dinsdagavond dramapot gespeeld in de HD7 bij Nieuwland.
Moesten tegen eerste geplaatste. Dus dachten nou dan moeten we wel aan de bak. Ze waren wel vast, maar echt goed waren ze echt niet.
Mijn maatje speelt na deze pot nooit meer op kunstgras. Die sloeg echt elke 2de bal fout.
En ik werd af en toe een beetje in meegezogen in het slechte spel. Helaas met 6-2 7-5 eraf gegaan.

Gisteravond weer lekker staan mixen in de 2de poulewedstrijd GD7.
De heer had een hele goede service. Alleen natuurlijk als die in was. De 2de vaak nog harder dan de eerste service. Maargoed de helft daarvan gingen of uit of het net in. Niet heel slim vond ik en hij bleef de hele wedstrijd zo hard serveren. :?
Wij zaten lekker te ballen en zijn niet 1 keer gebroken. We hebben er een niet zo'n lange pot van gemaakt. 6-4 6-2. :)
Morgenavond kwartfinale tegen de eerst geplaatste. We gaan het zien. ^O^
pi_130843701
Je maat wil nooit meer op kunstgras spelen? Wat is zijn normale ondergrond dan?
Want van gravel naar kunstgras is een stuk makkelijker dan andersom. Kunstgras is wel redelijk snel maar de meesten kunnen zich toch wel redelijk makkelijk aanpassen
pi_130844134
Hij speelde normaal op gravel of binnen. Op onze banen (probounce) kan hij ook wel uit de voeten.
Als tegenstander ballen gaan slicen kan hij er niks mee omdat niet hoog genoeg stuiterd. Heb al gezegd, is in principe gewoon een beetje aanpassen en wat vaker op kunstgras spelen dan lukt het hem ook wel.
Ook ballen slice kort die wel redelijk stuiteren ramt hij ruim een meter uit. :{
Hij slaat graag hard door, alleen mist hij nog wel wat ritme, tijdje uit geweest. Hij zei ook dat topspin niks doet op het kunstgras dus hij zijn wapen niet kan gebruiken.
En soms een bal op save spelen zit niet in zijn spel. Dus als het niet loopt, past hij zich niet aan en is het bijna zo goed als einde wedstrijd. Best jammer eigenlijk. -O-
  donderdag 5 september 2013 @ 12:20:36 #44
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_130844258
dan kun je nooit meer in de winter buiten tennissen ;(. Ik speel bijna alleen maar op kunstgras, want dat is het bijna enige dat er is hier in een straal van 30km.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 5 september 2013 @ 12:25:13 #45
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_130844381
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 12:16 schreef Daan2x256 het volgende:
Hij speelde normaal op gravel of binnen. Op onze banen (probounce) kan hij ook wel uit de voeten.
Als tegenstander ballen gaan slicen kan hij er niks mee omdat niet hoog genoeg stuiterd. Heb al gezegd, is in principe gewoon een beetje aanpassen en wat vaker op kunstgras spelen dan lukt het hem ook wel.
Ook ballen slice kort die wel redelijk stuiteren ramt hij ruim een meter uit. :{
Hij slaat graag hard door, alleen mist hij nog wel wat ritme, tijdje uit geweest. Hij zei ook dat topspin niks doet op het kunstgras dus hij zijn wapen niet kan gebruiken.
En soms een bal op save spelen zit niet in zijn spel. Dus als het niet loopt, past hij zich niet aan en is het bijna zo goed als einde wedstrijd. Best jammer eigenlijk. -O-
je ziet wel vaak dat oudere spelers zich niet aanpassen, en dan iets anders de schuld geven van hun verlies ;).
Overigens maandag 3setter ge-enkeld, ging geweldig maar wel verloren. Ik moest het van powerplay hebben, hij van zijn conditie. En die won uiteindelijk.
Dinsdag een 3-setter gewonnen in GD7, echt op karakter gewonnen, en daarna een 2-setter verloren. Aangezien het een poule van 3 was dacht ik dat we wel door zouden gaan. Maar niets bleek minder waar. Degene waarvan wij een 3-setter gewonnen hadden wonnen ook van degenen van wie we de 2-setter verloren hadden. Helaas dus :'(. Zelden zo sjaggerijnig geweest, want in principe konden ze het gewoon op een akkoordje gooien om ons eruit te laten gaan.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 5 september 2013 @ 13:13:01 #46
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_130845569
Vandaag 2e ronde in HE5 tegen de eerst geplaatste, deze man schijnt de hele omstreek te kennen. 4, nogwatje die er een hele eigen style op na houdt, alles terugbrengt op miraculeuze wijze met een techniek van niks, maar hij drijft iedereen tot wanhoop.

Nou ´t zal me benieuwen aangezien ik juist hou van iemand die juist lekker knalt :') Moet iig met een hele andere mindset gaan spelen ben en heel geduldig zijn denk ik.......
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_130855821
Masters gehaald
  vrijdag 6 september 2013 @ 18:55:36 #48
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_130891212
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:00 schreef luckass het volgende:
Masters gehaald
Boks
pi_130913923
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:55 schreef Salamando het volgende:

[..]

Boks
Moet dinsdag spelen. Tegen die tijd al bijna een maand geen rackets aangeraakt :').
  zondag 8 september 2013 @ 00:30:05 #50
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_130934421
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:11 schreef luckass het volgende:

[..]

Moet dinsdag spelen. Tegen die tijd al bijna een maand geen rackets aangeraakt :').
Oh hier is het volgende week pas :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')