SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet slecht.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:40 schreef DjUntzUntz het volgende:
8-2 in arena en ik moet weg ... Q_Q
Nice,quote:Op zondag 6 oktober 2013 19:21 schreef DjUntzUntz het volgende:
kreeg 235 gold, een pack en 45 dust. gruwelijk dus.
Dat doe ik de hele tijd.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Nice,
Gisteren bij gebrek aan bèta access maar wat filmpjes zitten kijken. Erg leuk
Heel slecht want he krijgt er alleen maar nog meer zin inquote:
Jup, en de open bèta gaat nog wel even duren, hoewel er mensen zijn die 13 oktober zeggen, maar ik denk het niet.quote:Op maandag 7 oktober 2013 13:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Heel slecht want he krijgt er alleen maar nog meer zin in
Zou leuk zijn, 13 oktober open beta. Maar als dat zo zou zijn hadden ze het wel al aangekondigd denk ik. Zal wel aankondiging zijn op Blizzcon en dan begin december ofzo open betaquote:Op maandag 7 oktober 2013 13:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jup, en de open bèta gaat nog wel even duren, hoewel er mensen zijn die 13 oktober zeggen, maar ik denk het niet.
Ik verwacht vooral balans? Het netwerk?quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:44 schreef 2Happy4U het volgende:
Wat zouden ze nog moeten testen dan? Een kaartspel is veel makkelijker te fixen dan een MMO bijvoorbeeld.
Balans kan makkelijk in open beta.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik verwacht vooral balans? Het netwerk?
December lijkt me een beetje laat om nog aan een open bèta te beginnen (als ze het spel dit jaar nog willen uitbrengen), na Blizzcon lijkt me wat logischer.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:36 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, 13 oktober open beta. Maar als dat zo zou zijn hadden ze het wel al aangekondigd denk ik. Zal wel aankondiging zijn op Blizzcon en dan begin december ofzo open beta
Volgens mij gebruiken ze het nu gewoon om het spel te hypen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:44 schreef 2Happy4U het volgende:
Wat zouden ze nog moeten testen dan? Een kaartspel is veel makkelijker te fixen dan een MMO bijvoorbeeld.
Nou het is ze gelukt, laat mij gewoon spelen gvdquote:Op maandag 7 oktober 2013 15:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Volgens mij gebruiken ze het nu gewoon om het spel te hypen.
Dit.quote:Op maandag 7 oktober 2013 15:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou het is ze gelukt, laat mij gewoon spelen gvd
Het spel is gewoon speelbaar en ook vrijwel compleet qua content maar er zitten nog best weel stomme bugs in de client. Plus hebben ze denk ik geen zin in weer het zelfde scenario als met Diablo 3 destijds waar hun servers ontploften.quote:Op maandag 7 oktober 2013 14:44 schreef 2Happy4U het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |