Dat heb ik idd ook wel eens gehad. Maar deze poepdromen zijn nieuw voor mequote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:48 schreef Piye het volgende:
Ben weleens net wakker geworden toen ik moest plassen in m'n droom. Als ik me niet had beseft dat ik aan het slapen was, had ik waarschijnlijk m'n bed ondergezeken.
Je bent een meisje, toch? Best wel geil stiekemquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:49 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik heb wel eens in bed geplast omdat ik droomde dat ik op de wc zat
Dit heb ik eens gehad toen ik 8 was ofso.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:48 schreef Piye het volgende:
Ben weleens net wakker geworden toen ik moest plassen in m'n droom. Als ik me niet had beseft dat ik aan het slapen was, had ik waarschijnlijk m'n bed ondergezeken.
stijfje gekregenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:49 schreef HaywoodJablome het volgende:
ik heb wel eens in bed geplast omdat ik droomde dat ik op de wc zat
nou meisje, meisje.... dat niet echt meer. maar toen dit gebeurde was ik nog een tiener, dus toen nog wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:51 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Je bent een meisje, toch? Best wel geil stiekem
Dagdroom je dan van poep?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit heb ik eens gehad toen ik 8 was ofso.
Poepdromen heb ik alleen met dagdromen
Iedere vrouw blijft altijd een meisjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nou meisje, meisje.... dat niet echt meer. maar toen dit gebeurde was ik nog een tiener, dus toen nog wel.
ik weet nog dat ik in totale verwarring wakker werd, omdat ik maar niet begreep waarom ik mijn dekbed meegenomen had naar de wcquote:
kk geil dit vertel meerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik weet nog dat ik in totale verwarring wakker werd, omdat ik maar niet begreep waarom ik mijn dekbed meegenomen had naar de wc
en toen drong de vreselijke waarheid tot me door
Nee, meer dat ik aan het poepen ben. Nog nooit echt gedaan op die momenten btwquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:50 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Dat heb ik idd ook wel eens gehad. Maar deze poepdromen zijn nieuw voor megelukkig nog niet in mn bed gekakt. Ik zweer je, soms droom ik dat ik al een paar flinke dinosaurussen heb gekleid en dan word ik wakker met dat gevoel alsof ik een drol uit zit te duwen maar zit er helemaal niks! Ik check toch altijd even, weetje.
nee, ik kreeg laatst ook al allerlei dubieuze dm's nadat ik eens een verhaal over plassen had verteld, ik vind het mooi zoquote:
Plas-in-zijn-kontquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:56 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee, ik kreeg laatst ook al allerlei dubieuze dm's nadat ik eens een verhaal over plassen had verteld, ik vind het mooi zo
haha wat serieus?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:56 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee, ik kreeg laatst ook al allerlei dubieuze dm's nadat ik eens een verhaal over plassen had verteld, ik vind het mooi zo
Oh gelukkig maar. Ik heb als klein kind weleens in bed gescheten omdat ik ook dacht dat ik op de wc zat. Haha.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, meer dat ik aan het poepen ben. Nog nooit echt gedaan op die momenten btwgelukkig.
ik stond er zelf ook van te kijken jaquote:
Oke. Ranzig. Vrouwen poepen niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:57 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar. Ik heb als klein kind weleens in bed gescheten omdat ik ook dacht dat ik op de wc zat. Haha.Heb je ineens zo'n dikke drol in je broekje zitten.
Jezusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:57 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar. Ik heb als klein kind weleens in bed gescheten omdat ik ook dacht dat ik op de wc zat. Haha.Heb je ineens zo'n dikke drol in je broekje zitten.
Er zitten hier echt hele sneue typesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:56 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
geen stijfje meer door deze postquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:57 schreef White_Flower het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |