SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2![]()
België 2014, het Frankrijk van 2008.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:06 schreef Thorb het volgende:
Deze man speelt dus gewoon in de Belgische jeugdteams
[ afbeelding ]
Ging die fransen ook zo goed af in 2008quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
België 2014, het Frankrijk van 2008.
Gewoon een Afrikaanse selectie opstellen
En Congo ziet een hele goede kans op meerdere Afrikaans kampioenschappen aan zich voorbij gaanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
België 2014, het Frankrijk van 2008.
Gewoon een Afrikaanse selectie opstellen
Volgens mij was alleen Zidane Algerijns?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:12 schreef DannyDeko het volgende:
Franse team bestaat toch altijd al voor t merendeel uit Algerijnen.. ?
Argentijnsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij was alleen Zidane Algerijns?
E: Trezeguet natuurlijk ook![]()
en dan moet die veredelde A junior straks ook nog europa en competitie draaien.. hopen dat ze nog een back-upje hebben staan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:18 schreef Toefjes het volgende:
Ben heel benieuwd hoe bakkali speelt tegen de middenmoot, subtop en top van Nederland. NEC is een ploeg die niet eens in de jupiler league mee zou komen met het niveau dat ze hebben laten zien onder Pastoor. Ik hoop natuurlijk wel dat hij zo goed is als de experts zeggen.
Doelde ook meer op het algemeen. Nu heb je bijv ook Benzema en Nasri rondlopen, en zo zullen er vast genoeg anders geweest zijn :pquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij was alleen Zidane Algerijns?
Gullit, Rijkaard, Melchiot, Regi Blinker, Fräser, Taument, Hasselbaink enz enz enzquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Doelde ook meer op het algemeen. Nu heb je bijv ook Benzema en Nasri rondlopen, en zo zullen er vast genoeg anders geweest zijn :p
Maarja dat hadden wij natuurlijk ook destijds met Surinamers. Kluivert, Seedorf, Davids, Bogarde, Reiziger (wie mis ik nog?)
Gaston Taument en Blinkerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gullit, Rijkaard, Melchiot, Regi Blinker, Fräser, Taument, Hasselbaink enz enz enz
Ja. En hoe hij zich handhaaft als er een mindere wedstrijd gespeeld wordt en er kritiek komt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en dan moet die veredelde A junior straks ook nog europa en competitie draaien.. hopen dat ze nog een back-upje hebben staan.
conclusie kan bijna alleen maar floppenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. En hoe hij zich handhaaft als er een mindere wedstrijd gespeeld wordt en er kritiek komt.
Ik twijfelde al direct...opgezicht, vandaar de re-editquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Argentijns
Algerijns
What's the difference
Volgens die PSV-watcher is zijn tante de rots in de brandingquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
conclusie kan bijna alleen maar floppen
Ja. Snel verkopen zou ik zeggenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
conclusie kan bijna alleen maar floppen
ze tante uit marokko ?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens die PSV-watcher is zijn tante de rots in de branding
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gaston Taument en BlinkerMooie tijden waren dat bij Feyenoord
quote:
Ik haal hem voor ps4 en ps3quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:27 schreef Thorb het volgende:
Xbox One komt dus pas volgend jaar in Nederland? Ps4 in november?
Haalt bijna iedereen FIFA nog voor de huidige console zeker?
een lintje voor die vrouwquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zij is schijnbaar degene die "op hem let". Werkt nauw samen met PSV, en heeft er oa voor gezorgd dat hij vrij snel een andere verblijfplaats kreeg (ipv die Luikse achterbuurt, waar hij geboren is).
Ik sowieso wel. Wacht wel ff met die nieuwe console.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:27 schreef Thorb het volgende:
Xbox One komt dus pas volgend jaar in Nederland? Ps4 in november?
Haalt bijna iedereen FIFA nog voor de huidige console zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |