Het komt er op neer dat dat ze de idioten er niet genoeg uit filteren, daarom moet de selectieprocedure beter. En dit programma bewijst nog maar even dat mensen die niet zomaar een paar regeltjes niet kennen ook 'gewoon' een rijbewijs hebben. Belachelijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar in het snelverkeer zit ook niet echt logica, zo hoef je iemand die over het zebrapad fietst geen voorrang te verlenen, als deze fietser afstapt en met zn fiets aan de hand over het zebrapad loopt weer wel.Niet dat het veel uitmaakt want je bent als automobilist toch de lul als je schade aan de fietser veroorzaakt.
Volgensmij zijn de helft acteurs en heeft de andere helft echt een probleem, ik kan mij niet voorstellen dat iemand als Timo, zijn rijbewijs niet allang kwijt is geraakt, als hij in het verkeer net zo rijd als op het circuit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:14 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat dat ze de idioten er niet genoeg uit filteren, daarom moet de selectieprocedure beter. En dit programma bewijst nog maar even dat mensen die niet zomaar een paar regeltjes niet kennen ook 'gewoon' een rijbewijs hebben. Belachelijk.
Je leert iig wel de logica dat je gewoon extra uit moet kijken bij de zwakkere verkeersdeelnemers, wat de deelnemers ook niet snappen...
Een paar zullen het wel overdrijven ja, maar denk wel dat het echt is. Liepen ze in het eerste seizoen flink mee te cocketeren, "dit is echt, dit is echt". En ik maak me zo'n zorgen dat ik veel te vaak vergelijkbare mensen (gelukkig niet zó extreem) op de weg tegenkom. Levensgevaarlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgensmij zijn de helft acteurs en heeft de andere helft echt een probleem, ik kan mij niet voorstellen dat iemand als Timo, zijn rijbewijs niet allang kwijt is geraakt, als hij in het verkeer net zo rijd als op het circuit.
Iedereen die kalmte bewaart, is al 10 stappen voor op Timoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zolang je je handen in een panieksituatie niet voor je ogen doet, doe je het al beter, rijlessen of niet.
Ik had erover met mijn ouders. Ik heb soms twijfels of er echt zulke extreme gevallen op de weg rondrijden. Ze zullen ongetwijfeld bestaan, maar zo extreem?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:34 schreef Dekatria het volgende:
Die Timo, hoe komt zo'n gast aan z'n rijbewijs? En dan ook nog zo'n enorm bord voor z'n kop
Het was een 50 weg, en ze gaf me er ook een complimentje over, en aangezien het voor de rest goed ging was het ook niet meer dan een opmerking, volgens de regels had ik wel gewoon door moeten rijden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:05 schreef HansVaak het volgende:
[..]Precies wat ik bedoel, er zit gewoon geen logica in, dat moet er wel in en daarom moet het veranderen. Waarom de fuck zou ze je laten zakken trouwens als je stopt voor een paar kinderen? Als ik kinderen zie die ook maar enige aanstalten maken om over te steken gaan bij mij de alarmbellen rinkelen en rijd ik er rustig langs. Want mocht er eentje voor mijn auto springen, man ik wil niet eens aan de gevolgen denken. Ik was er natuurlijk niet bij, maar zoals je het beschrijft zou je bij mij juist een pluspunt krijgen. Bij volwassenen zit dat wat anders natuurlijk, maar zeker als het een 30 weggetje is, better safe then sorry.
Je hebt van die gasten die in tien dagen tijd hun rijbewijs kunnen halen....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik had erover met mijn ouders. Ik heb soms twijfels of er echt zulke extreme gevallen op de weg rondrijden. Ze zullen ongetwijfeld bestaan, maar zo extreem?
Als dit soort gevallen hun rijbewijs hebben gekregen, dan mag het CBR zich achter zijn oren krabben.
In de binnenspiegel checken of je haar nog goed zit is niet het soort "zelf reflectie" wat hier bedoeld wordt Timo...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:20 schreef 053Timo het volgende:
[..]
Vanaf volgende aflevering doe ik ook aan zelf reflectie
Oh ja oke een 50 weg, al blijven kinderen niet te voorspellen. Ik had het overigens een keer met twee gasten die wouden oversteken. Ze maakte half aanstalten toen ik redelijk ver weg was, nam wat gas los, voor het geval dat. Toen deden ze een stap terug, dus ik gaf weer gas bij en dacht dat ze zouden wachten. Opeens dachten ze dat ze het wel zouden halen en springen er ineens voor. Ik keihard op mijn rem stampen en flink toeteren, gaan ze allemaal gebaren naar me maken, flink schelden..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het was een 50 weg, en ze gaf me er ook een complimentje over, en aangezien het voor de rest goed ging was het ook niet meer dan een opmerking, volgens de regels had ik wel gewoon door moeten rijden.
ANWB rijopleiding. Die adverteren toch ook met hun voorwaarden dat je gegarandeerd binnen 'zoveel' dagen je rijbewijs zult halen. Wellicht creëert dat dit soort wegpiratenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je hebt van die gasten die in tien dagen tijd hun rijbewijs kunnen halen....
Ik zag laatst nog een vrouw bij Wegmisbruikers die in de auto haar mascara en makeup zat op te doen, dus Timo staat niet alleenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:01 schreef Operc het volgende:
[..]
In de binnenspiegel checken of je haar nog goed zit is niet het soort "zelf reflectie" wat hier bedoeld wordt Timo...
Breng hem nou niet op ideeën. Straks zit hij ook niet alleen zijn haar te controleren, maar ook zijn make-up bij te werken in de autoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zag laatst nog een vrouw bij Wegmisbruikers die in de auto haar mascara en makeup zat op te doen, dus Timo staat niet alleen
Met keiharde Lady Gaga muziek.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Breng hem nou niet op ideeën. Straks zit hij ook niet alleen zijn haar te controleren, maar ook zijn make-up bij te werken in de auto.
Terwijl hij een flesje deo in de lucht leeg spuit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Met keiharde Lady Gaga muziek.
Tsja, je moet er natuurlijk wel goed uit zien voor die brandweerman die je uit je auto komt zagen als je een boom hebt gekopt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:03 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zag laatst nog een vrouw bij Wegmisbruikers die in de auto haar mascara en makeup zat op te doen, dus Timo staat niet alleen
had ik ook, maar je doet gewoon evenveel uren als normaal hoor. alleen dan 2 uur per dag, iedere dag. dan blijft het beter hangen dan dat je 1x per maand een keer een lesje doet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je hebt van die gasten die in tien dagen tijd hun rijbewijs kunnen halen....
Dit is toch onlangs afgeschaft?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Omdat ik medicijnen voor mn ADHD gebruik, mag ik om de 2 jaar voor 200 euro een minuut of 5 bij een psychiater rondhangen, en mn rijbewijs ook nog eens opieuw verlengen a +/- 40 euro per keer. Ze zouden dat bij deze gasten maandelijks moeten doen.
Waar Timo woont kun je aan de hand van zijn accent en zijn nick hier wel raden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoop dat Timo en Diego ver, heel ver, van mijn woonplaats af wonen...
Anders zou het fijn zijn als ze hier laten weten wanneer ze enkele ongelukken gaan veroorzaken...
Zit hij op dit forum? Hoax! Die gozer kan never nooit een computer besturen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Waar Timo woont kun je aan de hand van zijn accent en zijn nick hier wel raden.
Hij heeft wel een licht accentje inderdaad...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:32 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Waar Timo woont kun je aan de hand van zijn accent en zijn nick hier wel raden.
Dat sowieso!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Met keiharde Lady Gaga muziek.
Ik richtte me in het programma alleen op de dingen die wel goed gingen, zo probeerde ik de volgende proef weer beter te doen. Maar als je daar rijdt op zon parcours krijg je ook zoveel niet mee! alles ging zo snel...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:56 schreef HansVaak het volgende:
Ik vind het ergste nog van die Timo dat hij maar blijft beweren dat hij het wel kan. Zou hij het wel terug kijken? Dan schaam je jezelf toch kapot, zeker zo'n ijdele homo als hij...
Jazeker wel, ik studeer Kunst en Techniek... basis vaardigheidjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:42 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Zit hij op dit forum? Hoax! Die gozer kan never nooit een computer besturen.
Dat hadden ze op het gemeentehuis(alhoewel ik ook contact met het CBR heb gehad en die dat ook zeiden), wel mogen vertellen, nu kan ik volgend jaar weer een nieuw rijbewijs aanschaffen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:22 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dit is toch onlangs afgeschaft?
Das natuurlijk onzin, toen ik een jaar of 8 was kon ik al het een en ander in basic programmeren, maar toen had je me niet achter het stuur hoeven zetten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:42 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Zit hij op dit forum? Hoax! Die gozer kan never nooit een computer besturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |