Zoeken naar "voluptuous"?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:36 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja ik zoek al jaren man, ik zoek al jaren. Belly op imagefap krijg je zwangers. Maar chubby krijg je gelijk super dik...Was ts maar een model, dan kon ik me suf fappen.
OI BAAS!!!! DEZE MAN MOET GEKROOND WORDEN!!quote:
"Curvy" is ook mogelijkquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:39 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
OI BAAS!!!! DEZE MAN MOET GEKROOND WORDEN!!
Bedankt man nu kan ik nog eens een goeie fap zetten. Al die magere latten zonder tieten.quote:
Alsof jij iets kan krijgen wat nog ademt en kan pratenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bedankt man nu kan ik nog eens een goeie fap zetten. Al die magere latten zonder tieten.![]()
Jakkie bah. Busty wil ook wel helpen... eigenlijk...
Geloof het of niet maar ik heb een paar dates gehad in mijn leven. Maar ik doe er de moeite niet voor. Er is een hele mooi film waarin uitkomt waarom liefde slecht is.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:52 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Alsof jij iets kan krijgen wat nog ademt en kan praten
Monniken zijn een slag apart, jij bent gewoon dik en kan niemand krijgenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:54 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Geloof het of niet maar ik heb een paar dates gehad in mijn leven. Maar ik doe er de moeite niet voor. Er is een hele mooi film waarin uitkomt waarom liefde slecht is.
Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring is a 2003 South Korean film about a Buddhist monastery that floats on a lake in a pristine forest. The story is about the life of a Buddhist monk as he passes through the seasons of his life, from childhood to old age.
De monnik krijg in die film een vriendin en dan tja. Je zult de film moeten kijken want hij raakt verliefd en in liefde gaat het mis in de film.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:55 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Monniken zijn een slag apart, jij bent gewoon dik en kan niemand krijgen
Wellicht als ik nuchter ben, verder zeg ik niet dat dikke mensen geen partner kunnen krijgen, alleen dat het vaak een belemmering van je zelfvertrouwen isquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:56 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
De monnik krijg in die film een vriendin en dan tja. Je zult de film moeten kijken want hij raakt verliefd en in liefde gaat het mis in de film.
Verder weet ik niet wat ik jou ooit misdaan heb. Maar ook dikke mensen kunnen een vriendin krijgen. Verder is dik zijn slechts een status die te verhelpen is.
Nuchter zijn is een goede stap vooruit ja. Ja zelfvertrouwen, maar wat is zelfvertrouwen iets van het ego. Daar heb ik niets mee met mijn ego.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:00 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wellicht als ik nuchter ben, verder zeg ik niet dat dikke mensen geen partner kunnen krijgen, alleen dat het vaak een belemmering van je zelfvertrouwen is
Ik hoef niet altijd nuchter te zijn, beetje alcohol is goed voor je geestelijke gesteldheid. En als je geen partner wil maakt het idd niet uitquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:01 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nuchter zijn is een goede stap vooruit ja. Ja zelfvertrouwen, maar wat is zelfvertrouwen iets van het ego. Daar heb ik niets mee met mijn ego.
Verder heb ik totaal geen behoefte aan een partner.
Dat bedoel ik het gaat me puur om waar ik op kan fappen de rest maakt niet uit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:02 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik hoef niet altijd nuchter te zijn, beetje alcohol is goed voor je geestelijke gesteldheid. En als je geen partner wil maakt het idd niet uit
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:03 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Dat bedoel ik het gaat me puur om waar ik op kan fappen de rest maakt niet uit.
heb je mij ooit wel gezien?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:32 schreef john-hert het volgende:
Jammer van het gezicht van TS, haar lichaam is wel raakbaar
foto's of het is niet zoquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:07 schreef mapima het volgende:
ik ben helemaal niet dik. behalve mijn tieten en kont.
juapquote:Op donderdag 13 maart 2014 19:07 schreef mapima het volgende:
ik ben helemaal niet dik. behalve mijn tieten en kont.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |