Dat is een yoga broek, geen trainingsbroek/pak.quote:Op zondag 1 september 2013 16:11 schreef spiegelspel het volgende:
vrouwen in een trainingspak![]()
[ afbeelding ]
Oh dus als ik een trainingsbroek aan heb loop ik erbij als een tokkie? Doet het nou erg veel pijn als je zo simpel bent?quote:Op zondag 1 september 2013 12:03 schreef Trini-Kwan het volgende:
[..]
Ik zeg er ook niks van tegen ze![]()
Want iedereen moet zelf weten of hij er als een tokkie bij wil lopen.
Deze vrouw weet.quote:Op zondag 1 september 2013 12:07 schreef Apotheose het volgende:
even een trainingsbroek aan maakt je niet meteen een tokkie. Daar is meer voor nodig.
Word je weleens aangenomen?quote:Op zondag 1 september 2013 08:42 schreef Lonely-girl het volgende:
En ik krijg er ook nooit commentaar op als ik het draag. Ook niet bij sollicitatiegesprek ofzo.
Jij hebt nooit een trainingspak oid gedragen zo te zien. Je weet niet hoe lekker het is. Eventjes winkelen ermee is helemaal geen probleem vind ik.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:55 schreef Trini-Kwan het volgende:
Terechte klacht. En mannen idem. Hoe vaak ik wel niet in de supermarkt of op school mensen in pyjamabroek tegenkom. Komaaaan...
Zie je ze al zo een sollicitatiegesprek
Wat bedoel je eigenlijk met dat het vet geaccentueerd wordt? En ik heb toch gewoon die maat?quote:Op zondag 1 september 2013 10:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Sollicitatiegesprek in trainingsbroek? Mi gaddo.
[..]
Je kan beter een maat groter dragen die je goed afkleedt, dan jezelf voorhouden dat je een maat kleiner hebt maar je totaal niet comfortabel kan lopen en je vet juist geaccentureerd wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |