Misschien moet je dan afvallen of de skinny jeans een maat groter kopen.quote:Op zondag 1 september 2013 08:44 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
En in tegenstelling tot m'n skinny jeans hoef ik er niet 10 minuten over te doen om ze aan te krijgen
Ik heb zoiets van: als ik de knoop dicht kan krijgen, dan past het. Maar dat is dus niet zo?quote:Op zondag 1 september 2013 09:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Misschien moet je dan afvallen of de skinny jeans een maat groter kopen.
Niet als je amper kan bukken/bewegen en boven jouw broekrand vet uitkomt in de vorm van een rol.(of rollen)quote:Op zondag 1 september 2013 09:04 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Ik heb zoiets van: als ik de knoop dicht kan krijgen, dan past het. Maar dat is dus niet zo?
Ohquote:Op zondag 1 september 2013 09:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet als je amper kan bukken/bewegen en boven jouw broekrand vet uitkomt in de vorm van een rol.(of rollen)
Afvallen, duhquote:Op zondag 1 september 2013 09:13 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
OhBukken of bewegen gaat wel lastig ja... Dat vet heb ik niet op gelet maar m'n buik zit soms wel in de weg als ik die knoop los wel maken op het toilet.
Maar ik heb deze maat altijd al gehad... en ik wil eigenlijk geen grotere maat kopen... Wat moet ik dan?
Ben jij dit echt?quote:Op zondag 1 september 2013 09:44 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er mis met mijn joggingbroek dan?
quote:Op zondag 1 september 2013 09:44 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Stom gelul. Ik loop in mijn vrije tijd ook vaak in trainingsbroeken of ander los zittend spul. En waarom? Omdat ik al negen a tien uur per dag voor mijn werk al in voorgeschreven irritant zittende kleding rond loop.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:55 schreef Trini-Kwan het volgende:
Terechte klacht. En mannen idem. Hoe vaak ik wel niet in de supermarkt of op school mensen in pyjamabroek tegenkom. Komaaaan...
Zie je ze al zo een sollicitatiegesprek
Helemaal triest wordt het als ze ook nog een petje op hebben...quote:Op zondag 1 september 2013 09:24 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Terechte klacht. Geldt ook voor mannen die in trainingspak naar buiten gaan.
Zo kansloos hoe ze denken dat zo'n pak sportief staat, maar in werkelijkheid ziet het er uit alsof ze in hun pyjama lopen of gewoon te bedonderd zijn om zichzelf even op te frissen.![]()
Sollicitatiegesprek in trainingsbroek? Mi gaddo.quote:Op zondag 1 september 2013 08:42 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Hoezo staat dat beter? Ik vind dat alleen trainingsbroek ook goed staat. En ik krijg er ook nooit commentaar op als ik het draag. Ook niet bij sollicitatiegesprek ofzo.
Je kan beter een maat groter dragen die je goed afkleedt, dan jezelf voorhouden dat je een maat kleiner hebt maar je totaal niet comfortabel kan lopen en je vet juist geaccentureerd wordt.quote:Op zondag 1 september 2013 09:13 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
OhBukken of bewegen gaat wel lastig ja... Dat vet heb ik niet op gelet maar m'n buik zit soms wel in de weg als ik die knoop los wel maken op het toilet.
Maar ik heb deze maat altijd al gehad... en ik wil eigenlijk geen grotere maat kopen... Wat moet ik dan?
quote:Op zondag 1 september 2013 09:44 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga jou wat vertellen mattie. Ik heb onlangs een halfjaar stage gelopen als intercedent en daar kwam ook iemand op sollicitatie voor een bedrijf, maar deden eerst een intakegesprek om te zien of hij echt geschikt was. En deze G kwam in een pak (wat er gewoon goed uit zag), maar daaronder had hij witte sportsokken en nike sport schoenen aan. Dit is een waar gebeurd verhaalquote:Op zondag 1 september 2013 10:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Sollicitatiegesprek in trainingsbroek? Mi gaddo.
[..]
Je kan beter een maat groter dragen die je goed afkleedt, dan jezelf voorhouden dat je een maat kleiner hebt maar je totaal niet comfortabel kan lopen en je vet juist geaccentureerd wordt.
Mooi plaatje geGoogledquote:Op zondag 1 september 2013 09:44 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 september 2013 11:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga jou wat vertellen mattie. Ik heb onlangs een halfjaar stage gelopen als intercedent en daar kwam ook iemand op sollicitatie voor een bedrijf, maar deden eerst een intakegesprek om te zien of hij echt geschikt was. En deze G kwam in een pak (wat er gewoon goed uit zag), maar daaronder had hij witte sportsokken en nike sport schoenen aan. Dit is een waar gebeurd verhaal![]()
![]()
![]()
Ik zeg er ook niks van tegen zequote:Op zondag 1 september 2013 09:48 schreef 75020 het volgende:
[..]
Stom gelul. Ik loop in mijn vrije tijd ook vaak in trainingsbroeken of ander los zittend spul. En waarom? Omdat ik al negen a tien uur per dag voor mijn werk al in voorgeschreven irritant zittende kleding rond loop.
Laat ieder zich lekker met zijn eigen zaken gaan bemoeien.
Inderdaad. Een beetje een kortzichtig wereldbeeld.quote:Op zondag 1 september 2013 12:07 schreef Apotheose het volgende:
even een trainingsbroek aan maakt je niet meteen een tokkie. Daar is meer voor nodig.
Inderdaad jaquote:Op zondag 1 september 2013 09:44 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |