Ik had vandaag AQxx en villain AKxx na raise en call komt flop AQQ. Hij bet pot ik driebet en hij schuift. Ik call, turn K en river Kquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:19 schreef Studeur het volgende: [ afbeelding ] Kerel gaat all in na de flop, ik call hem natuurlijk KOMT ER VERDOMME EEN KLAVER wat een vieze vuile kutzooi
een beetje verandering in de leventjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:22 schreef FL_Freak het volgende:
ik denk er komt een rotterdam tt, maar dat viel mee
je moet op alles voorbereid zijnquote:
naar ditquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:30 schreef krullenbolletje het volgende:
typisch is een schatje in het echt trouwens
tering leijersquote:
Een flushdraw is toch ook nog best een grote kans? 2 kaarten moeten er nog komen en 1 ervan hoeft een klaver te zijn. Ik zou daar ook allin op gaan. Als de ander het niet aandurft heb je sowieso de pot en anders is het de gok die je neemt. Een 6 of een koning erbij na de turn had ook nog gekund.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:19 schreef Studeur het volgende:
[ afbeelding ]
Kerel gaat all in na de flop, ik call hem natuurlijk
KOMT ER VERDOMME EEN KLAVER
wat een vieze vuile kutzooi
sorryquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:27 schreef Typisch het volgende:
van dit
[..]
naar dit
[..]
tering leijers
Flushdraw op de flop hit je ong 30% vd tijd op turn of riverquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:31 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Een flushdraw is toch ook nog best een grote kans? 2 kaarten moeten er nog komen en 1 ervan hoeft een klaver te zijn. Ik zou daar ook allin op gaan. Als de ander het niet aandurft heb je sowieso de pot en anders is het de gok die je neemt. Een 6 of een koning erbij na de turn had ook nog gekund.
moeten er wel meiden zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:37 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Een onlinepokersite met webcam en dan strippoker lijkt mij best wel bazig eigenlijk
De regel moet dan zijn dat het minstesn 40/60% is of zo. Welke kant dan ook op. En dan mogen er best gay rooms zijn voor alleen m of v.quote:
ik zie potentiequote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:41 schreef badtripbob het volgende:
[..]
De regel moet dan zijn dat het minstesn 40/60% is of zo. Welke kant dan ook op. En dan mogen er best gay rooms zijn voor alleen m of v.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |