abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Lieve Belg maandag 17 maart 2014 @ 14:22:13 #151
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_137842051
http://rollercoastertycoon.com/

quote:
Rollercoaster Tycoon 4 is in de maak. Het spel komt naar de iPhone, iPad en iPod Touch. Het zal de eerste game zijn uit de Rollercoaster-franchise die naar de smartphones en tablets van Apple komt. De titel wordt ontwikkeld door iOS-gameontwikkelaar On5.
Eerste beelden RollerCoaster Tycoon 4 Mobile

Yaay. Pay2win dus
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_137843633
:')
Fail to Win
  maandag 17 maart 2014 @ 15:01:23 #153
378934 Anosmos
Vormloze klont
pi_137843838
Vind ik zeer niet leuk
Er zat WEL genoeg koriander in.
  maandag 17 maart 2014 @ 15:44:02 #154
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_137845504
quote:
valt niet echt wat te winnen, eerder Pay or wait, maar desalniettemin een vreselijk principe.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_137847184
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 15:44 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

valt niet echt wat te winnen, eerder Pay or wait, maar desalniettemin een vreselijk principe.
Dit idd... :r
- Djehoetie / Jehuty -
  Lieve Belg maandag 17 maart 2014 @ 16:37:17 #156
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_137847561
Het zat er in feite aan te komen. Nadat eerst Transport Tycoon naar ios gekomen was, zouden de adnere games van Chris Saywer ook snel volgen... Het heeft nog niet zo lang geduurd.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_137847938
quote:
7s.gif Op maandag 17 maart 2014 16:37 schreef Jump het volgende:
Het zat er in feite aan te komen. Nadat eerst Transport Tycoon naar ios gekomen was, zouden de adnere games van Chris Saywer ook snel volgen... Het heeft nog niet zo lang geduurd.
Port dan tenminste RCT2, dit is gewoon een melkkoe zoals bijna elk IOS/Android spel
pi_137847958
quote:
7s.gif Op maandag 17 maart 2014 16:37 schreef Jump het volgende:
Het zat er in feite aan te komen. Nadat eerst Transport Tycoon naar ios gekomen was, zouden de adnere games van Chris Saywer ook snel volgen... Het heeft nog niet zo lang geduurd.
ze kunnen makkelijk de grapisch uit rct2 halen alleen een beetje omcodineren
halltojes
  Moderator / Redactie FP maandag 17 maart 2014 @ 17:07:41 #159
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137848738
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 16:46 schreef Tjarda010 het volgende:

[..]

ze kunnen makkelijk de grapisch uit rct2 halen alleen een beetje omcodineren
_O_
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  maandag 17 maart 2014 @ 17:27:27 #160
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_137849450
quote:
Het ziet er zo treurig uit.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  Lieve Belg maandag 17 maart 2014 @ 19:03:00 #161
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_137853046
https://www.facebook.com/(...)975333?stream_ref=10

quote:
RollerCoaster Tycoon is back and it's coming to mobile (first)! Rest assured, there is a PC experience in production now for release in Fall 2014. This is just the first step in bringing the series back to its fans this year! We are excited and hope you are too!
Met andere woorden, ook een 'verbeterde' versie van de app met facebook integratie vermoedelijk...
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  maandag 17 maart 2014 @ 19:41:01 #162
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_137855031
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 17:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Het ziet er zo treurig uit.
Dit inderdaad en die stem onder het filmpje. :X
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 17 maart 2014 @ 20:32:20 #163
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_137857829
Jammer dat RCT hier onder Windows 7 ook niet meer werkt. :'(
Net efkes anges
  Moderator / Redactie FP maandag 17 maart 2014 @ 20:32:55 #164
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_137857853
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Dit inderdaad en die stem onder het filmpje. :X
Die stem ja :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_137862028
Verdomd. "PC Experience" een FB game dus? Was Atari niet failliet?
pi_137862141
Wat een domper -O-
Nieuw is niet altijd beter.
pi_137862641
En dan denk je dat SimCity, ook zoiets, een game waar lang geen nieuw deel van kwam, al de grootste comeback flop was. Nou dit gaat het 100% zeker overtreffen.
  Lieve Belg maandag 17 maart 2014 @ 22:10:14 #168
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_137864310
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 21:49 schreef davedavy het volgende:
En dan denk je dat SimCity, ook zoiets, een game waar lang geen nieuw deel van kwam, al de grootste comeback flop was. Nou dit gaat het 100% zeker overtreffen.
En het ergste is dat het nog gaat verkopen ook bij de onwetende personen :X
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_137872414
quote:
8s.gif Op maandag 17 maart 2014 22:10 schreef Jump het volgende:

[..]

En het ergste is dat het nog gaat verkopen ook bij de onwetende personen :X
Betwijfel het, mobile versie is 'gratis' en die PC experience verwacht ik ook eerlijk gezegd. Najaar 2014 is niet een lange productie tijd.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 08:00:08 #170
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_137872510
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 21:49 schreef davedavy het volgende:
En dan denk je dat SimCity, ook zoiets, een game waar lang geen nieuw deel van kwam, al de grootste comeback flop was. Nou dit gaat het 100% zeker overtreffen.
Dit is niet echt een comeback :( althans in mijn ogen kan dit niet de beoogde comeback zijn, net zoals dungeonkeeper geen comeback heeft gemaakt. Het zijn gewoon twee kutspellen van EA.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_137873174
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 08:00 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Dit is niet echt een comeback :( althans in mijn ogen kan dit niet de beoogde comeback zijn, net zoals dungeonkeeper geen comeback heeft gemaakt. Het zijn gewoon twee kutspellen van EA.
met DK ben ik het 100% met je eens, w.b.t. simcity: het zal wel hun visie zijn geweest, maar die strookte totaal niet met wat de old-skool gamers hadden verwacht
  dinsdag 18 maart 2014 @ 09:15:03 #172
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_137873536
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 08:56 schreef mschol het volgende:

[..]

met DK ben ik het 100% met je eens, w.b.t. simcity: het zal wel hun visie zijn geweest, maar die strookte totaal niet met wat de old-skool gamers hadden verwacht
Ja oke maar bij Sim City hebben ze in ieder geval in mijn ogen niet het meest dramatisch mogelijke spel afgeleverd, ze hebben een aantal features geimplenteerd (always online) waarmee ze zich erg in de vingers hebben gesneden, en de maps waren te klein. Verder vond ik best veel toevoegingen eigenlijk wel leuk :D

De DK voor de telefoon erken ik gewoon niet :')
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  dinsdag 18 maart 2014 @ 11:42:03 #173
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_137877471
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 09:15 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ja oke maar bij Sim City hebben ze in ieder geval in mijn ogen niet het meest dramatisch mogelijke spel afgeleverd, ze hebben een aantal features geimplenteerd (always online) waarmee ze zich erg in de vingers hebben gesneden, en de maps waren te klein. Verder vond ik best veel toevoegingen eigenlijk wel leuk :D

De DK voor de telefoon erken ik gewoon niet :')
Dat was eigenlijk het enige wat mij irriteerde. Het always online systeem kon ik nog wel mee leven, zo lang als het werkte. De kleine maps baalde ik wel van. Je hebt in dat spel zo veel verschillende opties en je kunt ze nooit allemaal in 1 map kwijt.

Daarnaast kun je, volgens mij, niet de rampen uitzetten. Iets wat mij altijd irriteert. Alleen heb ik het al een tijdje niet meer gespeeld dus kan zijn dat ik mis zit.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_137878788
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 09:15 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ja oke maar bij Sim City hebben ze in ieder geval in mijn ogen niet het meest dramatisch mogelijke spel afgeleverd, ze hebben een aantal features geimplenteerd (always online) waarmee ze zich erg in de vingers hebben gesneden, en de maps waren te klein. Verder vond ik best veel toevoegingen eigenlijk wel leuk :D

De DK voor de telefoon erken ik gewoon niet :')
ik vond het hele goederen naar productie systeem als extra wel leuk, maar dat werkt denk ik alleen op de kleine schaal van die simcity..

SC4 was groter grootst enzo. en dat werkt niet met het micromanagment van die productie keten
  dinsdag 18 maart 2014 @ 12:26:05 #175
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_137878978
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 12:20 schreef mschol het volgende:

[..]

ik vond het hele goederen naar productie systeem als extra wel leuk, maar dat werkt denk ik alleen op de kleine schaal van die simcity..

SC4 was groter grootst enzo. en dat werkt niet met het micromanagment van die productie keten
Laat ik het hoe dan ook zo zeggen: Ik wilde dat de nieuwe RCT meer in de lijn was van de nieuwe simcity in zijn serie :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_137886517
gadverdamme alweer een oude topgame verneukt door bitchass mobile games voor fucking kutkinderen en vieze gore verlepte teringsnollen die 24/7 pestpleuris spelletjes spelen op facebook.

NEEEE IK WIL GEEN CANDY CRUSH MET JE SPELEN VUILE HOER!!
Ehmm
  dinsdag 18 maart 2014 @ 16:26:09 #177
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_137888532
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 12:20 schreef mschol het volgende:

[..]

ik vond het hele goederen naar productie systeem als extra wel leuk, maar dat werkt denk ik alleen op de kleine schaal van die simcity..

SC4 was groter grootst enzo. en dat werkt niet met het micromanagment van die productie keten
Ik moet zeggen dat ik de nieuwste SC leuker vond dan 4. Ondanks dat hij vrij klein is. SC3000 vond ik het meest geweldig in de serie.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_137889959
pi_137890154
Hoe kunnen ze het zo verneuken :'(.

Ik wacht nog steeds op een custom RCT2, ala openttd
  Lieve Belg dinsdag 18 maart 2014 @ 17:10:06 #180
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_137890255
quote:
En die tickets zijn enkel te verdienen als je het spel op iemands FB aanraadt of als je ze koopt waarschijnlijk. Yaay, way to go atari :D :')
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_137890611
quote:
:o facebookkindergraphics :')
rct1 zag er al realistischer uit..
pay2play :r
pi_137890682
quote:
:'(
Kan me niet voorstellen dat ook maar iemand hierop zit te wachten.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 17:28:32 #183
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_137890900
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 17:21 schreef totalvamp het volgende:

[..]

:'(
Kan me niet voorstellen dat ook maar iemand hierop zit te wachten.
Dat dacht ik ook van candy crush en al die troep.

Kennelijk loopt het wel, ook al is het niks in mijn ogen.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_137890948
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 17:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook van candy crush en al die troep.

Kennelijk loopt het wel, ook al is het niks in mijn ogen.
Candy Crush is simpel, je hebt niet echt opties en diepgang.
Dit had je in RCT wel, zorgen dat je achtbaan niet te extreem was, je paden goed lagen zodat mensen niet verdwaalden. Mensen in een ongeteste achtbaan zetten die eindigde met een schans in een meer :P
pi_137891397
Echt zo zonde dit dat zo een potentiele topgame zo kunnen verkrachten omdat alles "kiddy" moet en pay2win gratis shit.

Ik betaal liever 50 euro voor een goed vervolg als deze troep
Ehmm
  Forum Admin dinsdag 18 maart 2014 @ 17:42:58 #186
35723 crew  GGMM
pi_137891413
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 17:42 schreef Photomorti het volgende:
Echt zo zonde dit dat zo een potentiele topgame zo kunnen verkrachten omdat alles "kiddy" moet en pay2win gratis shit.

Ik betaal liever 50 euro voor een goed vervolg als deze troep
Het is wat.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_137891568
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 17:42 schreef Photomorti het volgende:

Ik betaal liever 50 euro voor een goed vervolg als deze troep
Ik betaalde nog 100¤ voor een oude klassieker comeback :P
pi_137892426
Het is toch niet zo moeilijk lijkt mij , ey we hadden een topspel in handen laten we dezelfde formule gebruiken maar dan met next gen graphics.

Nee natuurlijk niet laten we er spelletje van maken ala candy crush goed idee
Ehmm
pi_137892469
Wat een teleurstelling jah -O-
dag
  dinsdag 18 maart 2014 @ 18:18:44 #190
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_137892536
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 18:14 schreef Photomorti het volgende:
Het is toch niet zo moeilijk lijkt mij , ey we hadden een topspel in handen laten we dezelfde formule gebruiken maar dan met next gen graphics.

Nee natuurlijk niet laten we er spelletje van maken ala candy crush goed idee
Ik denk dat (te) goede graphics ook afbreuk zouden doen aan het RCT2-gevoel.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_137892594
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 18:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Ik denk dat (te) goede graphics ook afbreuk zouden doen aan het RCT2-gevoel.
Ja een beetje cartoony zou wel beter zijn moet niet rollercoaster simulator worden
Ehmm
  dinsdag 18 maart 2014 @ 18:41:48 #192
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_137893362
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 18:20 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Ja een beetje cartoony zou wel beter zijn moet niet rollercoaster simulator worden
Cartoony klinkt meteen weer zo kinderachtig.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_137893691
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 18:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Cartoony klinkt meteen weer zo kinderachtig.
jaaa ehmm hoe moet ik het dan noemen :P je weet wel die badass mix tussen realistisch en arcady
Ehmm
  dinsdag 18 maart 2014 @ 23:26:33 #194
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_137908328
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 18:50 schreef Photomorti het volgende:

[..]

jaaa ehmm hoe moet ik het dan noemen :P je weet wel die badass mix tussen realistisch en arcady
Gewoon zoals RCT2 en dan wat strakker :P ik snap wat je bedoelt.

En vooral met de grid interface. Dat maakt het enerzijds makkelijk en anderzijds ook lastig. Je kan immers niet teveel in 1 vakje kwijt.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_137910828
Ja dat vond ik juist 1 van de leukere dingen je moest echt goed nadenken over hoe je je park ging indelen kwa ruimte etc.. ik heb het spel een tijd geleden weer eens geinstalleerd maar op de 1 of andere manier kwam ik er toch niet echt lekker meer in.

Misschien toch de leeftijd en we zijn verwend met zoveel graphics geweld de afgelopen jaren dat ik het soms moeilijk trek om oudere games te kunnen waarderen.
Ehmm
  woensdag 19 maart 2014 @ 08:22:04 #196
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_137913222
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 00:30 schreef Photomorti het volgende:
Ja dat vond ik juist 1 van de leukere dingen je moest echt goed nadenken over hoe je je park ging indelen kwa ruimte etc.. ik heb het spel een tijd geleden weer eens geinstalleerd maar op de 1 of andere manier kwam ik er toch niet echt lekker meer in.

Misschien toch de leeftijd en we zijn verwend met zoveel graphics geweld de afgelopen jaren dat ik het soms moeilijk trek om oudere games te kunnen waarderen.
Same here, dat je 500 gasten moest krijgen in een klein park en daardoor heel efficient door elkaar heen moest bouwen :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 19 maart 2014 @ 10:10:42 #197
351727 DannyEster
Livin' the good life.
pi_137915575
Atari heeft zijn naam maar weer eens bewezen voor Rollercoaster Tycoon 4 Mobile..

quote:
Atari kondigde begin deze week Rollercoaster Tycoon 4 Mobile aan voor de iPhone, iPad en iPod Touch. Het spel, dat ontwikkeld wordt door iOS-gameontwikkelaar On5, zal in de lente verschijnen in de App Store voor drie dollar.
Bron: http://www.iphoned.nl/apps/rollercoaster-tycoon-4-gratis/
PlayStation®Network: DannyEster
pi_137915981
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 17:42 schreef Photomorti het volgende:
Echt zo zonde dit dat zo een potentiele topgame zo kunnen verkrachten omdat alles "kiddy" moet en pay2win gratis shit.

Ik betaal liever 50 euro voor een goed vervolg als deze troep
Mee eens.

Zo verneuken ze alle ''oude'' franchises de laatste jaren.. :(
- Djehoetie / Jehuty -
pi_137916952
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:24 schreef Altron het volgende:

[..]

Mee eens.

Zo verneuken ze alle ''oude'' franchises de laatste jaren.. :(
probleem in deze is wel dat ze een heel ander soort publiek moeten aantrekken, de facebook generatie wil geen games van 50-60 euro kopen en expansions van 25-30....

terwijl dat vroeger min of meer de normaalste zaak van de wereld was...
pi_137917018
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 10:58 schreef mschol het volgende:

[..]

probleem in deze is wel dat ze een heel ander soort publiek moeten aantrekken, de facebook generatie wil geen games van 50-60 euro kopen en expansions van 25-30....

terwijl dat vroeger min of meer de normaalste zaak van de wereld was...
Die kut kinderen van tegenwoordig verneuken de hele game industrie.

Lekker crystals blijven kopen in games die je op je tablet speel of wat dan ook.

Ik snap de makers wel , het zijn allemaal dike cash cows , dus waarom zouden ze nog ''normale'' games maken als ze hier veel meer geld mee binnen harken ?
Maar goed , het blijft imo een hele slechte ontwikkeling voor de game industrie en de echte liefhebbers.
- Djehoetie / Jehuty -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')