De tegenstanders zijn dermate zwak en labiel dat een poging vaalt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
Het rellen, of de pogingen daartoe komt niet echt lekker meer van de grond zoals vroeger zie ik...![]()
Maar eenvoor de pogingen!
Die nemen die muis niet serieus meerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
Het rellen, of de pogingen daartoe komt niet echt lekker meer van de grond zoals vroeger zie ik...![]()
Nouja, er is er tenminste één die nog wat moeite doet...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:16 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Die nemen die muis niet serieus meer
Wat liefquote:
De eerste keer dat ie echt fanatiek z'n badje neemtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat liefDat beest heeft het getroffen
Heee 5thencounter je ben er weer ! , draag je steentje rellen gewoon weer bij tochquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
Nah Ok, maar dan wel met een beetje knap onderwerp zonder posters onderling af te makenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:35 schreef selam het volgende:
[..]
Heee 5thencounter je ben er weer ! , draag je steentje rellen gewoon weer bij toch![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah Ok, maar dan wel met een beetje knap onderwerp zonder posters onderling af te maken
Snap je !!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah Ok, maar dan wel met een beetje knap onderwerp zonder posters onderling af te maken
Ja even niks nu, naar berichtquote:
Ik hoop hetquote:
In elk geval tot de kerst ......quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat liefDat beest heeft het getroffen
Het idee ....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:47 schreef Jian het volgende:
Vanavond nieuwe aflevering van Suits weer gezien en genoten, ik hou er erg van, klasse serie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |