abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 september 2013 @ 23:44:48 #76
351846 Tante-Leen
Heeft een derde been!
pi_131183168
-O-
pi_131183225
Hoort dit überhaupt in SEX? :')
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio
pi_131192420
Waar je iig mee kan stoppen is de afkorting 'Lesbi' gebruiken. Je bent (hopelijk) geen 12 meer.
Lesbosapiens
pi_131199459
Spijkerjasjes.
I just love Purple Crayon...
Kannibaal een lesbo want ze eten hun eigen soort....
pi_131345198
Hier bestaat zeker wel literatuur over, maar lang niet zo kort door de bocht als TS het beschrijft. Het verschijnsel van homo's die zich vrouwelijk kleden en lesbiennes die zich schijnbaar mannelijk kleden is een overgebleven verschijnsel van een geschiedenis in genderongelijkheid en gerelateerde stigma's die teruggaat naar de 18e/19e eeuw.

Wat tegenwoordig geldt is dat met de toenemende acceptatie van homo's in de maatschappij, homo's meer als 'normaal' worden gezien, dwz gelijk aan andere mannen/vrouwen (hetero's). Door dit verschijnsel zijn er ook homo's die hun 'anderszijn' willen 'vieren' en benadrukken (zie bijv. de Gay Parade in A'dam), en juist niet als normaal gezien willen worden. Dit kan een reden zijn waarom mannelijke homo's zich opvallend kleden.

Misschien kun je hier nog een soort achtergrond van maken om je onderzoek wat meer te onderbouwen, want om nou te zeggen: is het zo dat homo's altijd roze broeken dragen ja of nee, komt niet erg serieus over.
Als je in deze theorieën geïnteresseerd bent kan ik je wel wat literatuur geven die ik voor mijn studie heb moeten lezen.
L'enfer, c'est les autres
pi_131345621
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 20:41 schreef xxrenate het volgende:
Hallo Fok-ers! (dat klonk beter in mijn hoofd haha)

Ik doe dit jaar een profielstuk waarin ik ga onderzoeken wat de relatie is tussen seksuele geaardheid en mode. Bijvoorbeeld: Waarom associeren wij sommige kleding met homo's/lesbiennes? En waarom kleden homo's en lesbiennes zich in deze 'homo kleding'? Maar hiervoor moet ik eerst weten wat dat voor kleding is.

Dus mijn vraag: Wat wordt nou gezien als typische homo/lesbi kleding?
- Welke kledingstukken
- Welke kledingstijlen
- Welke kleuren of welke materialen
- Welke haar/make up stijl
Hoe meer hoe beter!

En als iemand een nuttige bron voor mij weet over dit onderwerp, mag je dat hier ook posten!
Beste TS,

Uiteraard draagt iedere homo een skninny jeans met puntige schoenen van krokodillenleer. Daarbovenop komt een truitje met een zeer diepe v-hals gemaakt van dunne doorschijnende stof.

Als homo zijnde kun je natuurlijk niet zonder je sjaaltje. Lekker opvallend en altijd bijpassend bij de rest van je flamboyante outfit.

Kapsel mag absoluut niet te standaard wezen, en een schuine pony zie je dan ook het liefst. En als kers op de taart draagt een homo nog wat mascara om zijn zaadvragende ogen goed te laten uitkomen.

Hopelijk heb ik je goed kunnen helpen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131345740
Het blijkt een omstreden onderzoek van ts, hulde voor het aandurven! Ben erg benieuwd naar de resultaten.
pi_131346875
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:18 schreef Plantagehouder het volgende:
Het blijkt een omstreden onderzoek van ts, hulde voor het aandurven! Ben erg benieuwd naar de resultaten.
:')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 13:47:48 #84
412894 raymondhvh
Klagen is leuk
pi_131740413
Zoals ik aan me broer en zijn vrienden zie. Zijn ze vaker goed verzorgt en de meeste lijken op mode ontwerpers.
Just me,
pi_131749016
Homo of hetero? Doe een gok bij deze man:

Gareth Thomas, 12 jaar aanvoerder van het Rugby team van Wales. In bezit van meerdere records.
En 100% homo...

Zag jij het? Ik niet, zijn team niet, zijn fans niet en zelfs zijn vrouw niet.

Ergo: Je kunt een homo niet 'herkennen'.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 18:38:38 #86
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_131749073
Een handtasje. Elke homo loopt rond met een kek tasje.
pi_131749732
Aangezien TS al meer dan een maand niet online is geweest, laat staan heeft gereageerd ga ik deze slotten. Als er nou nog een soort van onderzoek kwam wat enigszins SEXwaardig is, soit. Maar dit is niks meer natuurlijk.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')