SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, komende vrijdag terug naar het ZH, dan kijken ze verder wat er moet gebeuren. Dus kan van genezen, tot rust, tot 6 weken gips zijn...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:19 schreef Suikertante het volgende:
Shaggy wel stoer dat gips, is het er alweer af intussen?
Thanks. T wordt een echt vrouwen verslinder later vrees ikquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:19 schreef Suikertante het volgende:
mousemicky wat een mooie ogen zeg!
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:19 schreef Suikertante het volgende:
mousemicky wat een mooie ogen zeg!
Vicky wat een blondje en wat een vakantiesfeer!
Shaggy wel stoer dat gips, is het er alweer af intussen?
Estrys dat is echt een hele lieve foto, juist dat hij deels zo donker is maakt hem heel sfeervol!
miss_sly, ze is er helemaal klaar voor, echt een klein dametje al!
Ireth ik vind jouw dochter zo'n geweldige meid, echt een superuitstraling heeft ze!
KD het is wel makkelijk complimenten oogsten als je gewoon de vorige knapperd kloont
LB wat is het toch een bijzonder leuk meiske om te zien
Lamb ik krijg meteen weer zin in de Efteling!
Wees gewaarschuwd, in de spoiler een grote stapel FHij begint echt te veranderen, zijn hoofd wordt langwerpig enzo
Wat een heerlijk dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Kwisted op 28-08-2013 07:48:46 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vicky zie ze poseren!Supermooi
![]()
Ik wilde precies hetzelfde zeggen. En die laatste foto in het grasquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:26 schreef Kwisted het volgende:
Leuke fotos suiker!! Wat een gave kleertjes heeft hij!
Groen staat hem echt mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk Vicky! Ze rocken die waaiers wel![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:26 schreef Kwisted het volgende:
Ik moet elke keer aan mijn eigen dochter denken als ik die van jou zie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan ben ik wel heel benieuwd naar jouw dochter! Foto? Of pm?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik moet elke keer aan mijn eigen dochter denken als ik die van jou zie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kyara wat een geweldige mooie foto's en mooie kinderen![]()
BM wat een lief en stoer drietal heb je
KD van jouw kleine blijf ik rammelen![]()
Spark![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:07 schreef Suikertante het volgende:
Kyara ik weet het alweer, ik heb M aan mijn vriend laten zien omdat ik 'm zo mooi vind![]()
Maar dan niks hier posten he
Het blijven mooie foto's! M is gewoon tof en die meiden met die interactie en die oogjes!
geeft niet hoor, ik wilde gewoon ff direct helder hebben dat ik er wel degelijk goed over nadenk wat ik online gooi en hoequote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Oké, het waren alleen my two cents. Wilde er geen discussie van maken.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:07 schreef Suikertante het volgende:
Kyara ik weet het alweer, ik heb M aan mijn vriend laten zien omdat ik 'm zo mooi vind![]()
Maar dan niks hier posten he
Het blijven mooie foto's! M is gewoon tof en die meiden met die interactie en die oogjes!
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:40 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]! Ik heb die gisteren ook aan mijn vriend laten zien! Ik vind ze super. Sowieso leuk zoveel nieuwe foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vicky je señoritas!![]()
Je oudste poseert zo mooi.
En verderop ook nog je jongste. Wat gaaf dat witte haar met die bruine huid!
Kyara. Je meisjes worden echt elke keer mooier (kon dat nog wel?)![]()
![]()
En de grote broer.Die laatste speelfoto is ook zo mooi.
BM mooi drietal! Je oudste wordt groot (en stoer)!De sproetjes van je middelste!
En dat kleine zusje dat zo opkijkt tegen de andere twee.
KD kleine meisje!En ik ben vertederd door E. op die eerste foto. Wat kijkt ze trots en blij en onder de indruk.
En L. z'n ijsje aan het delen met z'n zus.
Sparkling, die tweede foto! Dat lachje en die knuistjes.Lieve romper ook.
Simmu. Je knulletje heeft zo'n lief koppie.En je oudste met haar zwoele blik.
Ireth, wat een leuke serie!En het wordt echt een jongedame nu. En een hele mooie zelfs.
Ingrid wat een heerlijk sfeertje heeft deze foto. Wat een mooie blonde koppies.![]()
Isabeau, je was ook zo leuk toen je klein was inderdaad.Maar je bent nog steeds minstens zo leuk. Ziet eruit als een gezellig en wijs meisje. Goed haar ook!
Is het nog steeds zo'n kletskous?
Saar je bent om op te vreten!Ik kan me er haast een voorstelling van maken hoe dat eten met papa gaat.
![]()
Omen wat een leuke serie. Die linksboven met dat verbaasde koppie vind ik zo lief.
Silvijn, Silvijn...Ik ben een beetje verliefd op Silvijn! Lekker ding!
En mignonne zo'n mooie dochter zou ik dagelijks in een fotootje douwen!Die foto linksboven! Wat een leuk kind zeg!
En ik heb je idee dankbaar gestolen en ben een tijdje geleden ook een fotohokje ingedoken.
En volgens mij heb ik iedereen gehad.
Ik vind het gehalte buitengewoon mooie kinderen wel verdacht hoog trouwens!
[ Bericht 0% gewijzigd door Gulara op 31-08-2013 01:01:31 (Hartje vergeten. :P) ]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:06 schreef mignonne het volgende:
ik heb mn druif weer een pasfotohokje in gepropt xD
[ afbeelding ]
we moeten de traditie wel in ere houden!
binnenkort ook maar es met jongste een foto makendie staat nu alleen verdekt opgesteld op de voetbalpak-foto-toestand.
Haha,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij hebben zo een collage hangen.
Hij moet nog in de was, daarna trek ik m haar gauw eens aanquote:
het was zooooo heerlijk!! Ik wilde ook echt niet naar huis.. mja, aan alle leuke dingen komt een eindquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:39 schreef .Sparkling. het volgende:
Mooi Vicky! Je man ook trouwensvolgens mij hebben jullie het heerlijk gehad!
Mignonne, toen ik hier nog lurker was vond ik je meisje al prachtig!
Saar met vieze toet![]()
Omen, prachtige foto 's!
oeeh, tof dat zwartquote:Op zondag 1 september 2013 00:17 schreef Lamb29 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn grote.. Even een slechte telefoonfotorondeMorgen is ze weer model voor mijn vader
volgens mij was hrt een Nikon.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:51 schreef Lamb29 het volgende:
Ahhh Ik wilde net vragen welk fototoestel jullie hebben VickyWat een geweldig mooie foto's.. Heel mooi helder! (Ja ik wil een nieuwe
)
En Kd... Godammemachtig wat een pracht weer..
Evie wat wordt je groot dame!
Is ze al eens naar de kapper geweest? Mijn krullebol vorige week... scheelt veeel! Haar bos lijkt nu nog veel voller
Hahaha! Die laatste!quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:44 schreef Kleurdoos het volgende:
baaaaaaaaaaaby
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kritisch!
[ afbeelding ]
Hahaha! Achossie. Haar haar zit echt mooi!quote:
Dit precies!!quote:Op zondag 1 september 2013 20:16 schreef L0t.. het volgende:
Mooi danic, wat een lief gezichtjeen wat lijkt ze op je!
Wat een mooierd klumsy!quote:Op maandag 9 september 2013 11:09 schreef klumsy het volgende:
wat worden die kleintjes trouwens ineens groot als ze in de kinderstoel kunnen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:21 schreef Elmo76 het volgende:
Inca wat zijn je kids toch prachtig! !![]()
Heeft Stef al verkering? !
Spark je meisje is zo leuk! Die ogen! !![]()
Hier mijn twee meisjes nog eens!
[ afbeelding ]
Trix, wat is er met je grote gebeurd? Wat een ontzettend grote, knappe knul is hij zomaar ineens gewordenquote:Op maandag 9 september 2013 11:26 schreef Incantrix het volgende:
Ennnn weer stil![]()
Dan spam ik die van mij gewoon eens, zomaar voor de leuk
De grote
[ afbeelding ]
De kleine
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 september 2013 19:42 schreef Pvoesss het volgende:
Wat worden ze allemaal groot![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijnes blijft klein voorlopigpast ook nog in 86/92 met zijn 2,5 jaar
Net of je S beschrijft maar ze was juist erg snel!quote:Op dinsdag 10 september 2013 21:31 schreef .Sparkling. het volgende:
Kiek dan! Susie, jouw dochter is zoals ik hoop dat mijn dochter over een tijdje is!![]()
Shandaly, E. is altijd serieus. Ik heb al best vaak opmerkingen gekregen dat ze later vast heel intelligent gaat wordenen dat mensen zich ongemakkelijk gaan voelen van haar gestaar. Ik denk dat E. heel traag gaat worden, ze bekijkt alles zo serieus en uitgebreid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:
muurtje is een toevalligheid.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:48 schreef Kyara het volgende:
Ooh Vicky, ik vind ze zo leuk! Prachtige foto's ook weer. Wat een leuk idee, steeds op dezelfde plek. Ik ga ook maar eens een bankje opzoeken hier in de buurt.
Innepin, wat een leukerds!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, kon niet kiezen![]()
![]()
Haha kom je dr dan wegpikken?quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:46 schreef Spees_Eend het volgende:
LB wanneer zijn jij en je hubbie niet thuis en E wel?
Haha, ja echt... Ik snap het soms ook niet hoor. Nog 3 maandjes, dan wordt ze 4!?quote:Op woensdag 18 september 2013 15:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ohhh Sorbo, wat een prachtige foto's!
Lijnloos, is Minke echt 3??? Ik dacht ook echt ouder!
Geweldig, die nieuwsgierige ogenquote:Op donderdag 19 september 2013 07:34 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Foto (van gisteren) van mijn mooie Luna:
[ afbeelding ]
20 september wordt ze alweer 9 maanden!
Over 2,5 week wordt hij 1 *slik*quote:Op donderdag 19 september 2013 09:45 schreef Mineola het volgende:
Jemig, is dat je leenneefKnapperd! Wat een haar ook! (hij is toch ongeveer een jaar nu?)
quote:Op donderdag 19 september 2013 12:39 schreef Sorbootje het volgende:
Suikertante, we hebben echt geen bloedband hoor. Zijn moeder is de zus van mijn man. Maar ik zeg gewoon altijd dat mijn baarmoeder afgeeft
quote:Op donderdag 19 september 2013 08:02 schreef F1978 het volgende:
Geweldig, die nieuwsgierige ogenis haar moeder ook zo nieuwsgierig ?
Bedankt.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:34 schreef Sorbootje het volgende:
Joipoidoipoipoi, wat een mooi meisje! Inderdaad mooie ogen!
Ja, maar d'r haar zit idd ook wel goed ja met dat haarbandje in...quote:Op donderdag 19 september 2013 23:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
[..]
Bedankt.
Ja, iedereen heeft het altijd over haar ogen, maar ik ben ook vooral dol op haar haar.Haar haar dat inmiddels zó lang is dat het voor haar mooie ogen hangt als ze geen haarbandje in heeft.
Voor thuis gebruik ik dan ook altijd babygel zodat het wel naar achteren blijft zitten.
Morgen is ze 9 maanden.
Op zich heb je gelijk, dan lijkt ie wel wt ouder. Maar op deze foto's met dat blauwe broekje is zijn haar nat van de douchequote:Op vrijdag 27 september 2013 19:47 schreef mousemicky het volgende:
Phaidra, die poncho, geweldig!
En een heel stoere Silvijn... (door die gel lijkt ie echt maanden ouder...)
Ja sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:56 schreef simmu het volgende:
ik reageer niet zo vaak en post ook al niet zo vaak maar ik vind dit een heerlijk topic en alle kindjes zijn zo ongeloflijk mooi en snoezig en stoer en... en... en....
nou ja. ik heb het dus zelden in me om op eentje te reageren. omdat al die foto's zo onwijs gaaf en leuk zijn![]()
carry on![]()
Dat vind ik echt een heel mooie insteek en het is ook echt waar denk ik!quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:10 schreef TimeJumper het volgende:
ga er maar gewoon vanuit dat een ander net zo geniet van de allerlei verschillende foto's zoals ik doe.
die polsjesquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:19 schreef Suikertante het volgende:
KD Die met dat zonlicht is inderdaad geweldig
En TJ die laatste is echt tijdloos, zulke foto's heb ik ook van mezelf!
Spees je hebt een volwassen kerel daar!!![]()
Ohnee wat een leuke kinderen heb jij! Die blikken en zelfs je oudste heeft nog van die lekkere wangen!
Nog even wat F spam![]()
Lekker in bad, mét de ringen natuurlijk!
[ link | afbeelding ]
En ik heb EINDELIJK een foto waarop F op mij lijkt!Deze foto haal ik wel snel weer weg.
-gedaan!-
quote:Op zondag 29 september 2013 17:55 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn kind in fok!-outfit
[ afbeelding ]
Jurkje van Soesa en laarsjes van Susie
Disclaimer: er rust geen gewicht op haar beentjes, maar t leek ineens heel wat met die laarsjes aan
Ohhhquote:Op zondag 29 september 2013 20:03 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ohhh leuk, LB! Jurkje is ook nog van S van Zoë geweest. Wat lijkt E groot zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |