Wat is je huidige universiteit dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:31 schreef evelien89 het volgende:
- Welke 2e master zouden jullie i.p.v. sbr aanraden?
Ik moet niets hebben van strafrecht. Ik werk liever niet buiten Nederland en mijn Engels is niet geweldig, dus Europees/Internationaal recht lijkt me een kwelling. Arbeidsrecht zou kunnen, maar het is geen masteropleiding bij mijn huidige universiteit en ik scoorde voor het bachelorvak niet denderend.
Utrecht. Een andere uni mag natuurlijk ook voor de 2e master.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat is je huidige universiteit dan?
Waarom is fiscaal recht geen optie? Dat is denk ik de richting met de beste baankansenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:37 schreef evelien89 het volgende:
[..]
Utrecht. Een andere uni mag natuurlijk ook voor de 2e master.
Ik snap wel waarom bijna niemand dat doet.. het trekt mij ook niet heel erg.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Zeerecht, doet bijna niemand, veel ouwe knarren, gaan met pensioen of dood
Uhm... Had die afgeschreven omdat de master in Utrecht niet meer wordt gegeven en volgens mij moet je daar ook de nodige bachelorvakken voor hebben gehad. Maar ik ben daar niet zeker van.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom is fiscaal recht geen optie? Dat is denk ik de richting met de beste baankansen
Het is ook helemaal geen masterquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:38 schreef evelien89 het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom bijna niemand dat doet.. het trekt mij ook niet heel erg.
Instellingstarief Utrecht is 18Kquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:39 schreef superdrufus het volgende:
Gewoon twee masters doen als je het leuk vindt.
Hoort bij Civiel Rechtquote:
Volgens mij kan je met bachelor notarieel recht master fiscaal recht doen. Maar dat is irrelevant met jouw situatie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:39 schreef evelien89 het volgende:
[..]
Uhm... Had die afgeschreven omdat de master in Utrecht niet meer wordt gegeven en volgens mij moet je daar ook de nodige bachelorvakken voor hebben gehad. Maar ik ben daar niet zeker van.
Het is volgens mij nog mogelijk om twee masters te volgen voor het wettelijk tarief. Maar dat kan veranderd zijn.quote:
Bron? Lijkt me grote onzin. Civiel is het sowieso niet, het hoort bij internationaal recht. En de enige uni die het in Nederland aanbiedt voor zover ik zo snel kan vinden is Leiden - en daar is het een bachelorvak.quote:
En gewoon niet je scriptie inleveren van je eerste master.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:41 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Het is volgens mij nog mogelijk om twee masters te volgen voor het wettelijk tarief. Maar dat kan veranderd zijn.
Hoe dan ook, zeerecht is niet mijn ding. Fiscaal lijkt mij dan weer beter, maar daar kom ik volgens mij niet in.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bron? Lijkt me grote onzin. Civiel is het sowieso niet, het hoort bij internationaal recht. En de enige uni die het in Nederland aanbiedt voor zover ik zo snel kan vinden is Leiden - en daar is het een bachelorvak.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:46 schreef eriksd het volgende:
Ik hou jullie in de gaten vriendjes en vriendinnetjes.
Uhm?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:46 schreef eriksd het volgende:
Ik hou jullie in de gaten vriendjes en vriendinnetjes.
Het kan zijn dat je uni een termijn heeft waarin je scriptie moet worden ingeleverd. Ik zou vragen aan je studieadviseur wat de mogelijkheden zijn voor het volgen van twee masters. Bij sommige tweejarige masters is het mogelijk om de keuzeruimte te gebruiken voor een andere masterquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:44 schreef evelien89 het volgende:
[..]
En gewoon niet je scriptie inleveren van je eerste master.
Dat is niet in Nederlandquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://www.millian.nl/mas(...)-16018/beschrijving/
Topics over rechten trekken veel bekijks en bijbehorende trollen.quote:
Ik volg het mastervak ondernemingsrecht, 'telt' dat ook? Voor gezondheids- en arbeidsrecht hoef je me ook niet echt wakker te maken en bij fiscaal recht voldoe ik niet aan de toelatingsvereisten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Topics over rechten trekken veel bekijks en bijbehorende trollen.
Ondernemingsrecht, fiscaal, gezondheidsrecht en arbeidsrecht zijn redelijk.
En uiteraard pensioenrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |