Maar toch handschoenen nodig gehad?quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja wij waren in maar en echt fris was het niet te noemen
Alleen sochtends naar boven naar poon hill.. maar ik redde het ook wel met mijn handen in de mouwen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 13:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Maar toch handschoenen nodig gehad?
Ben benieuwd dan.. iig genoeg laagjes ingeslagen en met een beetje goede beweging denk ik dat je al vrij snel warm wordt (tenzij er een ijzige wind staat ofzo)quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 13:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Alleen sochtends naar boven naar poon hill.. maar ik redde het ook wel met mijn handen in de mouwen.
Hoor graag je ervaringen en ook wat betreft aan te raden kleding tijdens de trekking! Vind dat zo lastig in te schatten..quote:Op donderdag 25 oktober 2018 17:19 schreef Dropbox het volgende:
Dinsdag voor de eerste keer naar Nepal gereisd. Anderhalve dag sightseeing gedaan in Kathmandu, morgenvroeg naar Lukla voor de Three Passes Trek en daarna nog een paar reservedagen waar we nog geen invulling voor hebben (uitrusten...). Vandaag was al prachtig, wat een bizarre stad. We hebben erg veel zin in morgen, hoewel zo'n lange trekking toch ook wel spannend is!
[ afbeelding ]
Eerste keer voor ons dus moeilijke inschatting. We willen graag alles volledig zelfstandig doen dus gewicht tot een minimum beperken. Dat is met 18 dagen trekking vrij aardig gelukt, totdat we slaapzakken van bijna 2kg en donsjassen huurden... Ik houd je op de hoogte als ik bereik heb!quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 09:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoor graag je ervaringen en ook wat betreft aan te raden kleding tijdens de trekking! Vind dat zo lastig in te schatten..
Heel erg tofquote:Hey Bosbeetle,
I don't know if you remeber, but you pinched a little paper with your Email-adress in a gap of two pieces wood in an accomodation in Nepal (way to Poon Hill) - it said: " if you find this , you are the lucky new owner of this paper. The previous owner was me:"
I picked it up back then...few years ago... somehow I just found it within a pile of paper, while looking for some other stuff...
Funny - so now you know who is the lucky one
Hope you had a nice trek too.
Greetings from Germany!
We zijn gisteren weer thuis gekomenquote:Op dinsdag 6 november 2018 16:09 schreef Jor_Dii het volgende:
Nog een kleine week, super veel zin in!
Mooi!quote:Op dinsdag 6 november 2018 18:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Hehe ik heb in 2015 een papiertje tussen twee planken in een trekkershutje gepropt met een boodschap erop en mijn email adres. En vandaag kreeg ik dit:
[..]
Heel erg tof
Enkel een guide, die zeer bekwaam was en ons echt op de juiste momenten voor een komische noot of oppepper zorgde.quote:Op maandag 3 december 2018 17:16 schreef SeLang het volgende:
Leuk dat het zo goed is bevallen Jor_Dii!.
Heb je alles zelf gedragen op Poon Hill of had je een een Guide/Porter?
Ik had me - enigszins - ingelezen en las dat met name dag 2 ontzettend zwaar zou zijn met veel trappen. De eerste dag gingen we echter al tot Ulleri met daarvoor 3500 traptreden en de dagen daarna werd dat in onze beleving niet echt veel minder. Fysieke pijntjes gaan dan toch wel zwaar op je mentale gestel wegen. De uiteindelijke klim naar Poon Hill en het uitzicht maakte uiteraard alles 300% goed. Zelden zoiets adembenemend moois gezienquote:Op maandag 3 december 2018 23:29 schreef Bosbeetle het volgende:
toch fijn om te horen dat mensen die zichzelf sportief noemen die poon hill trek toch geen eitje vonden
ja het is gewoon 100 % traplopenquote:Op dinsdag 4 december 2018 08:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Enkel een guide, die zeer bekwaam was en ons echt op de juiste momenten voor een komische noot of oppepper zorgde.
[..]
Ik had me - enigszins - ingelezen en las dat met name dag 2 ontzettend zwaar zou zijn met veel trappen. De eerste dag gingen we echter al tot Ulleri met daarvoor 3500 traptreden en de dagen daarna werd dat in onze beleving niet echt veel minder. Fysieke pijntjes gaan dan toch wel zwaar op je mentale gestel wegen. De uiteindelijke klim naar Poon Hill en het uitzicht maakte uiteraard alles 300% goed. Zelden zoiets adembenemend moois gezien
Veel mensen zien doen in Pokhara. Denk dat het qua veiligheid zeker goed zit en dat het adembenemend mooi is boven het meer.quote:Op woensdag 30 januari 2019 09:21 schreef -Phineas- het volgende:
Ik ga deze zomervakantie voor 4 weken! Ik en mijn zusje willen daar paragliden, zouden jullie dit ons aanraden met het oog op veiligheid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |