Zo ver kwam ik ook, ik wist niet wat zenne wasquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:28 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Een logische conclusie trekken
Daar hoef je niet voor uit het zuiden te komen....
Of toch wel![]()
DA = daar
WITTE = weet je
NIKS = niks
VAN = van
ZENNE = (ken ik niet... woord komt niet uit Limburg)
ARMA 3 is veel groter dan GTA Vquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:28 schreef dolf1010 het volgende:
Als dit inderdaad klopt:
[ afbeelding ]
Nog wel redelijk langquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:57 schreef dolf1010 het volgende:
nog 19 dagen en 10 uur, dat klinkt eigenlijk helemaal zo veel niet meer.
Als je in werkdagen telt welquote:
19 dagen = 19 dagenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:31 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als je in werkdagen telt wel
Maar gelukkig loopt de datum gewoon door in het weekend
Gewoon gta IV nog een keer uitspelenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:31 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als je in werkdagen telt wel
Maar gelukkig loopt de datum gewoon door in het weekend
Klopt.... tis 19 dagenquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:36 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Klopt.... tis 19 dagen
Maar stel dat zat en zon geen datums hadden
Dus vrijdag 30 augustus zat en zon geen datum...
en maandag pas 31 augustus. Dan duurt het nog langer
want er zitten 2 dagen met niks erbij
of stel dat alleen maandag een datum had, dan moesten we nog 19 weken wachten...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:36 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Klopt.... tis 19 dagen
Maar stel dat zat en zon geen datums hadden
Dus vrijdag 30 augustus zat en zon geen datum...
en maandag pas 31 augustus. Dan duurt het nog langer
want er zitten 2 dagen met niks erbij
Meer kan ik er ook niet van makenquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:38 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
of stel dat alleen maandag een datum had, dan moesten we nog 19 weken wachten...
Je gaat nog naar school....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Meer kan ik er ook niet van maken
als de aarde de andere kant opdraait gaan we niet opeens terug de tijd in hoor hahaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:40 schreef HansVaak het volgende:
Als ze de dagen opeens halveren en de aarde de andere kant op laten draaien komt het spel wel misschien helemaal nooit uit.
Neequote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:41 schreef dolf1010 het volgende:
btw : zijn spoilers hier nog toegestaan?
NEE!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:41 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
als de aarde de andere kant opdraait gaan we niet opeens terug de tijd in hoor haha
Maar als we de zondagen in maandagen veranderen klopt de hele week niet meer.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:41 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
als de aarde de andere kant opdraait gaan we niet opeens terug de tijd in hoor haha
Beetje dubbel om iets in een spoiler te zetten en dan nog groot spoiler erbij te tikken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:43 schreef dolf1010 het volgende:
haha don't worry, ik had het anders echt wel in een spoiler tag gezet met groot lettertype : PAS OP SPOILER.
maar ik zal niks posten als jullie dat niet leuk vinden hoor, ik wil het voor niemand verpesten
Heb jij zulke vertrouwelijke informatie die wij gewone stervelingen niet mogen weten dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:43 schreef dolf1010 het volgende:
haha don't worry, ik had het anders echt wel in een spoiler tag gezet met groot lettertype : PAS OP SPOILER.
maar ik zal niks posten als jullie dat niet leuk vinden hoor, ik wil het voor niemand verpesten
Ik bedoel om mensen te waarschuwen dat het een spoiler is zodat ze er niet perongeluk op klikken, ik snap je punt niet helemaal? Kan aan mij liggenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beetje dubbel om iets in een spoiler te zetten en dan nog groot spoiler erbij te tikken.
Op een boek zet je toch ook niet dat het een boek is?
Oh nee hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:44 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Heb jij zulke vertrouwelijke informatie die wij gewone stervelingen niet mogen weten dan?
Als we t zouden willen weten hadden we het zelf idd wel opgezochtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:48 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Ik bedoel om mensen te waarschuwen dat het een spoiler is zodat ze er niet perongeluk op klikken, ik snap je punt niet helemaal? Kan aan mij liggen
[..]
Oh nee hoorgewoon wat geleakte video's / plaatjes / info uit de PSN preload.
Met een beetje zoeken vind je die zo op 't internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |