hap hapquote:
Helaas helaas, dat zijn toch de dingen van GTA die ik wel het leukst vind. Alles kopen en geld innen. :>quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:28 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat zullen ze niet (uitgebreid) laten zien.
Gamers willen actie zien
Leuker dan iedereen overhoop knallen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:33 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Helaas helaas, dat zijn toch de dingen van GTA die ik wel het leukst vind. Alles kopen en geld innen. :>
Ook leuk maar gaat voor mij na een tijdje vervelen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:34 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Leuker dan iedereen overhoop knallen?
In vorige GTA's was je eigenlijk beperkt tot iedereen overhoop knallen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:37 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ook leuk maar gaat voor mij na een tijdje vervelen.
De opties lijken in GTA 5 eindeloos, dus voor mij zal het wel niet altijd mensen overhoop schieten zijn.
Althans een mayhem aanrichten is altijd prachtig.
Vast, maar ik ken er maar twee:+quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:14 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Rockstar heeft afdelingen over de hele wereld btw.
Lopen genoeg nederlanders rond daar..
Daarom waren de vorige ook zo ontzettend kut.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:48 schreef JessedeK het volgende:
[..]
In vorige GTA's was je eigenlijk beperkt tot iedereen overhoop knallen.
In denk dat Rockstar dat ook eindelijk heeft ingezien
Ik ken er geen, wil nog niet zeggen dat ze er niet zijn.quote:
Dat zeg ik ook nergensquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:54 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Ik ken er geen, wil nog niet zeggen dat ze er niet zijn.
Volgens mij is deze GTA een perfecte combinatie van: GTA San Andreas (Old School GTA Raggen), Need For Speed (Racen, Auto's Customizen), en The Sims (Huis kopen, investeren, kleding veranderen) XDquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:54 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Daarom waren de vorige ook zo ontzettend kut.
Er is ook niet echt veel aandacht aan besteedt.
Ach boeiequote:
Half-lege klaslokalen, supermarkten die maar half gevuld zijn xDquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:00 schreef Pheno het volgende:
Daar zijn er meer van
17 september wordt erg rustig op de weg
Daar heb je games als battlefield voor... Overhoop knallen is nog steeds leuk in GTA, dat dan weer welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:34 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Leuker dan iedereen overhoop knallen?
NEEquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:08 schreef -CRASH- het volgende:
Zou je de blimp ook kunnen customizen
Chromen propellors?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:08 schreef -CRASH- het volgende:
Zou je de blimp ook kunnen customizen
DA WITTE NIKS VAN ZENNEquote:
WA?quote:
Als je daar nog niet uit kunt halen wat er staatquote:
ik kom niet uit t zuidenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:18 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Als je daar nog niet uit kunt halen wat er staat
Een logische conclusie trekkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |