Headsetjes vallen wel in die categorie, dus als je die nodig hebtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:22 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
haha ik dacht al
[..]
Ik eigenlijk ook niet, achja het is wel 10 euro.
Stoer.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Headset? Ik ga GTA V vol over mijn versterker knallen.
De multiplayer van V is niet te vergelijken met de vorige delen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik denk dat ik, net zoals bij alle andere delen, amper online ga spelen.
Enige leuke multiplayer was MTA SA of SAMP.
Dan heb je een puntquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik denk dat ik, net zoals bij alle andere delen, amper online ga spelen.
Enige leuke multiplayer was MTA SA of SAMP.
Miley, is it you?quote:
Het zal wel aardig vollopen rond die tijdquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:33 schreef dolf1010 het volgende:
Ik denk dat ik rond 11 uur 's avonds even langs de bart smit en gamemania ga om te kijken hoeveel mensen er staan
cadeaukaart is alleen voor games.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:40 schreef dolf1010 het volgende:
10 euro cadeaukaart bij GTA V van bol.com en nu ook nog "¤ 2,50 korting op je volgende bestelling" omdat ik een nieuwe klant ben, nog even en de strategy guide is gratis
ohja gvd dat heb ik een paar posts hierboven zelf nog vertelt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:42 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
cadeaukaart is alleen voor games.
Of hij hoort bij die bende die vorige jaar FIFA 13 hebben gejatquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:10 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hij heeft em terug gebracht naar de vrachtwagen chauffeur
wtf ze hebben zelfs hier een nacht releasequote:
Haha hier ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Of hij hoort bij die bende die vorige jaar FIFA 13 hebben gejat
[..]
wtf ze hebben zelfs hier een nacht release![]()
oja, moet ik me ook nog voor aanmelden.. Weet alleen mijn PSN username niet..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:15 schreef dolf1010 het volgende:
Het leuke aan GTA multiplayer vond ik altijd de roleplaying servers.
Hopelijk gaan we met de FOK Crew ook echt overvallen plegen en wordt het geen grote deatmatch waar je om de 10 minuten dood gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |