Hier verder.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
Altijd weekend.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:30 schreef Resonancer het volgende:
Het weekend valt vroeg deze week ?
Wrom is datquote:
Ik heb altijd weekend tijd tekort.quote:
ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, altijd weekend gaat wel vervelen op den duur he?
Kijk je naar Arsenal?
ik zou wel wat over hebben om dagvulling te hebbenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:54 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik heb altijd weekend tijd tekort.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik zou wel wat over hebben om dagvulling te hebben
ik zou best vrijwilliger willen worden als het iets zinnigs isquote:
ik moet morgen werken maar je mag hier wel ff mijn was doen en strijken en evt even stofzuigenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik zou best vrijwilliger willen worden als het iets zinnigs is
hallo man die de tweede wereldoorlog als hobby heeftquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik moet morgen werken maar je mag hier wel ff mijn was doen en strijken en evt even stofzuigen
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hallo man die de tweede wereldoorlog als hobby heeft
welke bobquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:45 schreef theguyver het volgende:
[..]hoi bob wou je helpen.
slaap lekker Lav
Marley, ja avatarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
welke bob
ik lees nu je syrie topic
ahquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Marley, ja avatar [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
welke bob
ik lees nu je syrie topic
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Je hebt al zo zelden een feestje
Ik bewonder je uithoudingsvermogen, echt waarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:42 schreef theguyver het volgende:
[..]idd valt laatste week erg tegen, vanaaf maar weer feesten.
Kensington treed op in de stad vanaaf
Jup Wilfriend brookhuis, hij is al jaren keeper trainer en zit al ... kweenie hoe lang bij de technische staf, en vroeger ook keeper bij NEC en de graafschapquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik bewonder je uithoudingsvermogen, echt waar.
Btw, je oom was maar tijdelijk coach bij NEC?
Jammer dat ze hem dan niet voor vast hebben aangesteld, er is nu wel gebleken dat hij het goed doet toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup Wilfriend brookhuis, hij is al jaren keeper trainer en zit al ... kweenie hoe lang bij de technische staf, en vroeger ook keeper bij NEC en de graafschap
mwa...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jammer dat ze hem dan niet voor vast hebben aangesteld, er is nu wel gebleken dat hij het goed doet toch?
ze werken met zijn 2enquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jammer dat ze hem dan niet voor vast hebben aangesteld, er is nu wel gebleken dat hij het goed doet toch?
Dat wel, iets van 9 uur slaap gehad nuquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker toch? Je kon wel wat slaap gebruiken
Dat is zo, maar je lichaam had het waarschijnlijk nodig na al die slapeloze nachten. Misschien alleen maar goed om er aan toe te geven Inso.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat wel, iets van 9 uur slaap gehad nu
Maar aan de andere dag is de dag zo kapot slapen ook niet alles.
9 uurquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat wel, iets van 9 uur slaap gehad nu
Maar aan de andere dag is de dag zo kapot slapen ook niet alles.
Dat zekerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is zo, maar je lichaam had het waarschijnlijk nodig na al die slapeloze nachten. Misschien alleen maar goed om er aan toe te geven Inso.
Nou daarom. Nog een paar van dit soort nachten en dan ben je weer 'bij' en kan je weer proberen een normaal ritme op te bouwen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zeker![]()
Voel me wel fitter dan ik in weken ben geweest
Een beetje vakantiewerk werd ook saai maar hoef pas maandag net te horen gekregen.quote:
Das nog bijna een week extraquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:56 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Een beetje vakantiewerk werd ook saai maar hoef pas maandag net te horen gekregen.
Half week maar is ook goedquote:
mazzelkontquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:56 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Een beetje vakantiewerk werd ook saai maar hoef pas maandag net te horen gekregen.
Tja in je zelf voorzienende doprpjes van 500 tot 1000 man zitten die lekkere extra vrije dagen er helaas niet in. Dan is het gewoon hard werken voor weinig.quote:
Truste B en allemaalquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tja in je zelf voorzienende doprpjes van 500 tot 1000 man zitten die lekkere extra vrije dagen er helaas niet in. Dan is het gewoon hard werken voor weinig.
Maar dat had je zelf ook wel begrepen neem ik aan?
Slaap lekker wijfie! Dacht dat je al onder zeil was anders had ik je nog wel even lastig gevallen op DMquote:
7.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:14 schreef Tjacka het volgende:
welk cijfer zouden jullie mij geven als user
ik deel de mening van Divje 7+quote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:14 schreef Tjacka het volgende:
Ja maar dan zul je ook vrije tijd hebben. Wel wat minder maar daar voor heb je wel meer natuur en vrijheid in de plaats.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tja in je zelf voorzienende doprpjes van 500 tot 1000 man zitten die lekkere extra vrije dagen er helaas niet in. Dan is het gewoon hard werken voor weinig.
Maar dat had je zelf ook wel begrepen neem ik aan?
heb je waterworld nu al afgekeken?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:46 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja maar dan zul je ook vrije tijd hebben. Wel wat minder maar daar voor heb je wel meer natuur en vrijheid in de plaats.
Ga dadelijk doen nog genoeg te kijken. Waterworld afgekeken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
heb je waterworld nu al afgekeken?
ow en leuke Films die je als inspiratie kan gebruiken voor jou opnieuw opbouwende beschaving idee.
City of Ember en the village
Goeiemorgen allemaalquote:Op donderdag 29 augustus 2013 01:14 schreef Tjacka het volgende:
aaahquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeiemorgen allemaal.
Ik geef geen cijfers maar strooi bloemetjes, mag dat ook?
heb je een bloemetjesonderbroek?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goeiemorgen allemaal.
Ik geef geen cijfers maar strooi bloemetjes, mag dat ook?
Ik hou er gewoon een roos voorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb je een bloemetjesonderbroek?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hou er gewoon een roos voor
pm fotoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hou er gewoon een roos voor
ik kan er niet mee zittenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
chrisje
ik ben uit het veld geslagen
Nee dat is waar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]spannend hoor
al weet ik niet of ik dat wel wil bij zo'n oude vrouw
ja, het einde begint toch wel te naderen voor je...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee dat is waar.
Een stokroos dan maar voor een stokoude vrouw
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
chrisje
ik ben uit het veld geslagen
Nou zeg. Ik word er helemaal depressief vanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, het einde begint toch wel te naderen voor je...
Ach wat een leuk beestjequote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:58 schreef theguyver het volgende:
Hopelijk morgen een nieuwe witbuik egel ophalen als alles mee zit, vanaaf terrarium.
hopelijk net zo sweet als mijn laatste egeltje Sonic en nee hij was niet blauw geschildert![]()
[ afbeelding ]
Wat heb je nu weer uitgevreten?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:58 schreef Tjacka het volgende:
wel vet dat ik geen ban kreeg trouwens
Laat hem er niet over praten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer uitgevreten?
Laten we er het zwijgen toe doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil het er niet meer over hebben.
Geen idee. Zal wel met VBL te maken hebben.quote:
hmmm interesting en geheimzinnig, BNW waardigquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen idee. Zal wel met VBL te maken hebben.
En Tjacka reageert zich hier af terwijl wij niet eens weten waar het om gaat.
oh nee hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen idee. Zal wel met VBL te maken hebben.
En Tjacka reageert zich hier af terwijl wij niet eens weten waar het om gaat.
hij is ongesteldquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom doe je dan zo knorrig? Wat is er ?
eriksen is wegquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom doe je dan zo knorrig? Wat is er ?
shuhs ... come one peeps kiss and make upquote:
Nou als troost en ondanks dat je zo onaardig doet een Celine voor jouquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
eriksen is weg
voor de rest ben ik knorrig hoor
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou als troost en ondanks dat je zo onaardig doet een Celine voor jou
jeez dat VBL slowchat topic...quote:
verborgen talentquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
jeez dat VBL slowchat topic...
btw wist niet dat je kon dichten
sorry schatje stiekem zou ik best van je willen leren hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou me voor oud wijf uitmaken en dat het niet lang meer voor me zal duren
quote:
En Tjacka, al een beetje over de ergste schok heen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry schatje stiekem zou ik best van je willen leren hoor
Grappenmakerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:02 schreef theguyver het volgende:
WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!
en lavjemiss hotpants
je had de verkiezing lekkerste meid van fok gewonnen hoor
Oh jeequote:
Hopen mag: UEFA verloot plaats Fenerbahçe in Europa Leaguequote:
Hopelijk als ik morgen wakker wordt een leuk nieuwtje jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hopen mag: UEFA verloot plaats Fenerbahçe in Europa League
Gelukkig kun je troost biedenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh jee![]()
Ja, logisch dat je zokijkt.
Sombere bedoening vandaag. Eerst Tjacka in de put en nu jij
one does one's best Ferdoquote:
N&H vast niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
one does one's best Ferdo![]()
al is het maar met Celine Dion.
Van Insomania_ weet ik niet wat zijn lievelingsmuziek is.
Lief van jequote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, die zijn alleen voor jou. Als jij een opkikkertje kan gebruiken
Nou, dat is niet echt opwekkende muziek. Zeker die van zijn laatste cd nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
ik luister nu johnny cash als troost
Ja wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar moet je zo om lachen B?
Oh en truste
Geen idee?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja wat denk je zelf?
Slaap lekker!
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En Tjacka, al een beetje over de ergste schok heen?
Ik hoop het.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:09 schreef Blaadjes het volgende:
Dat clubje uit Rotterdam natuurlijk.
Ohhh. Ik begreep het al niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:09 schreef Blaadjes het volgende:
Dat clubje uit Rotterdam natuurlijk.
heb je daar nou aanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Leuke loting man! Mooie wedstrijden.
Waarom sneu, alsof hun het sneu vinden als Ajax verliestquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhh. Ik begreep het al niet.
Maar is toch sneu?
door gaanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wat heb je aan hopen op zwakkere clubs?
Benficaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
welke clubs had jij dan graag gehad zodat we door zouden gaan?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Benfica
Olympique
Ajax
Austria Wien
Als Ajax zoiets had geloot waren ze zonder moeite door gegaan
Alsof je die wedstrijden zomaar even wint.quote:
1000x zoveel kans als tegen barcaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:25 schreef Blaadjes het volgende:
Alsof je die wedstrijden zomaar even wint.
ok, nou ja ik hoop gewoon op leuke wedstrijden tegen topploegen...ik heb niet zo'n obsessie voor doorgaan. Na 6 wedstrijden zien we wel waar we staanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1000x zoveel kans als tegen barca
100x zoveel kans tegen milan
1,5x zoveel kans tegen celtic
al 2 jaar leuke lotingen nou geweldig hoor.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ok, nou ja ik hoop gewoon op leuke wedstrijden tegen topploegen...ik heb niet zo'n obsessie voor doorgaan. Na 6 wedstrijden zien we wel waar we staan
Ik vind hopen op een gunstige loting altijd een beetje triest...zo van: We zijn niet goed genoeg maar hopelijk komen we toch wat verder door een gelukkige loting.
Maar goed dat is slechts mijn bescheiden mening.
Het korfballen daarentegenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 01:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
al 2 jaar leuke lotingen nou geweldig hoor.
kaarten voor uitwedstrijden zouden wel weer niet te regelen zijn.
misschien is het een beetje triest, maar het NLse voetbal is erg triest.
quote:
Heel veel plezier theguyv en doe je voorzichtig deze keer?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:43 schreef theguyver het volgende:
[..]no
zo lekker dagje vrij ff niksen, nou ja niksen..
[ afbeelding ]
ajuussociaal leven, tot maandag
het is een spelletje he meid...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel veel plezier theguyv en doe je voorzichtig deze keer?
Geen brandweer, politie en eerste hulp?
Enjoy
ben nog herstellendequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Tjacka.
Vandaag wat meer in je hum?
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben nog herstellende
maar gaat beter ja.
Toby ook hequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Ik begrijp dat het een verlies is dat Eriksen weg gaat, maar ik denk dat ze zelfs zonder hem best goed wedstrijden kunnen spelen hoor.
Komt wel goed.
Hij zal er vast niet op inleveren.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is die Aldeirwereld he? Gaat die ook weg? Kan zeker elders ook nog meer verdienen.
Ja lekker !quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hij zal er vast niet op inleveren.
Middag trouwens L. Nog een paar uurtjes en je hebt weekend!
mwa onzin.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja lekker !
Het lijkt me voor jongens als Alderweireld en Eriksen ook best moeilijk om zich waar te maken in het buitenland. Er ligt toch een enorme druk op je als je zo'n transfer krijgt.
Ja, jij hebt er verstand van. Ik niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa onzin.
eriksen is in principe gewoon gehaald voor de breedte.
was niet lullig bedoeld hoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, jij hebt er verstand van. Ik niet.
Niet zo opgevat ook hoorquote:
vanavond weer zaalvoetbal coachenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet zo opgevat ook hoor![]()
Ik heb weinig verstand van voetbal, nou ja, eigenlijk géén![]()
Maar vind wel programma's als VI helemaal te gek.
Vanavond weer
sowieso niks mis met johnnyquote:
Oh ja. Thanksquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:04 schreef heywoodu het volgende:
Kijken we allemaal naar de grote Kerry-show op CNN?
Dit is denk ik toch wel 1 van de dingen waar het grootste deel van de mensen geen ruk gelooft van wat die Kerry's enzo allemaal roepenquote:
Ik geloof geen enkele politicus of regeringsleider. Al die belangen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is denk ik toch wel 1 van de dingen waar het grootste deel van de mensen geen ruk gelooft van wat die Kerry's enzo allemaal roepen
Klopt. Stoppen ze allemaal rotzooi in. En verpakken het in alufolie.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:21 schreef Insomnia_ het volgende:
De broodjes döner kebab zijn duurder geworden.
Ik geef de schuld aan de illuminati.
En daar betaal je zeker nog meer voor ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt. Stoppen ze allemaal rotzooi in. En verpakken het in alufolie.
Uiteraardquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En daar betaal je zeker nog meer voor ook
En de mac kan ook al niet meer.quote:
Utopia!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En de mac kan ook al niet meer.
Ik denk dat ik me maar terug trek in het klooster en zelf m'n eten verbouw om eraan te kunnen ontsnappen.
Wat een leuk programma. Dat wordt vast topamusement.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Utopia!
http://www.bnr.nl/feeds/a(...)euw-programma-utopia
Samen met tribal en Tjacka. Gaan wij jullie hier volgen
Het duurt nog een heel jaar ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een leuk programma. Dat wordt vast topamusement.
Dat laatste lijkt me minder geslaagd.
Gaat het al na 2 weken mis moeten ze nog 50quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het duurt nog een heel jaar ook
Ja, dan heb je een groot probleem.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gaat het al na 2 weken mis moeten ze nog 50![]()
uh okequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Utopia!
http://www.bnr.nl/feeds/a(...)euw-programma-utopia
Samen met tribal en Tjacka. Gaan wij jullie hier volgen
ga half jaartje werken denk ikquote:
welk werk, dat je nu doet of ander?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ga half jaartje werken denk ik
heb niet zo zin meer in opleiding en bijna geen geld meer
zolang ik niks anders vind wat ik nu doequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
welk werk, dat je nu doet of ander?
wat vind je niet leuk aan je opleiding danquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zolang ik niks anders vind wat ik nu doe
weet niet of ik dat lesgeven echt zo leuk vindquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat vind je niet leuk aan je opleiding dan
dat is wel beter ja, opleiding die je niet leuk vind doen is ook niets man kost echt veel energiequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet niet of ik dat lesgeven echt zo leuk vind
ga niet helemaal stoppen, want genoeg punten.
maar misschien stop ik wel helemaal wil er even goed over nadenken.
daarom, geschiedenis is zelf een leuk vak natuurlijk maar al moet ik nog 3 jaar stage lopen ik weet niet of ik dat vol hou.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat is wel beter ja, opleiding die je niet leuk vind doen is ook niets man kost echt veel energie
dat zeker. als je p hebt gehaald kun je altijd nog overwegen op uni geschiedenis te doen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
daarom, geschiedenis is zelf een leuk vak natuurlijk maar al moet ik nog 3 jaar stage lopen ik weet niet of ik dat vol hou.
die heb ik nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat zeker. als je p hebt gehaald kun je altijd nog overwegen op uni geschiedenis te doen.
Dat is zeker zo. Energie die je dan beter kunt steken in iets wat je wél leuk vindt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat is wel beter ja, opleiding die je niet leuk vind doen is ook niets man kost echt veel energie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:24 schreef Tjacka het volgende:
was vi leuk lavje?Ja, ik vond het leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet mijn dm te vinden he?
uhh ik bedoelde in dit topic hoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik vond het leuk.
Je weet mijn dm te vinden he?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ok.Nou,we zijn nu iig samen aan het posten.
pfff dat moet wel zwaar worden dan voor je.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, morgen mensen naar Schiphol brengen die naar Ibiza gaan. Ben jaloers .
Integendeel, morgennacht om half 3.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
pfff dat moet wel zwaar worden dan voor je.
moet je vroeg rijden of niet?
woow succesquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Integendeel, morgennacht om half 3.
Ja, lastige tijd.quote:
Het is angstig stil hier.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:59 schreef Tjacka het volgende:
hallo anders wordt hier niks gepost vandaag
wat jij wil jongedame wat jij wilquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is angstig stil hier.
Was al even buurten bij jou en Inso op VBL SC.
Maar het is rustig op heel FOK!
Muziekje dan maar?
Kan je nog net deze luisteren. Wel een beetje somber maar zó prachtig.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat jij wil jongedame wat jij wil
ik moest eigenlijk half 8 ergens zijn maar ben lui
Ja gezellig en nog aardig wat mensen bang gemaakt. En even lekker weg met je gedachten.quote:Op zondag 1 september 2013 16:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was het ondanks die lastige boa en het gezeur van de mensen toch een leuk kamp?
Dus de spooktochtquote:Op zondag 1 september 2013 16:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja gezellig en nog aardig wat mensen bang gemaakt. En even lekker weg met je gedachten.
nee, maar wel vermaakt evengoed in dat hol.quote:Op zondag 1 september 2013 20:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Tjacka. Valt mee he?
Gelukkig niet verloren.
Je bent erheen geweest? Wat tof!quote:Op zondag 1 september 2013 20:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, maar wel vermaakt evengoed in dat hol.
ja.quote:Op zondag 1 september 2013 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je bent erheen geweest? Wat tof!
Ja kan ik me voorstellen. Wel lekker veel kilometers gemaaktquote:Op zondag 1 september 2013 20:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja.
voor het eerst meer dan 300km gereden op een dag.
ben nu wel echt total loss.
autootje even losser gereden tochquote:Op zondag 1 september 2013 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen. Wel lekker veel kilometers gemaakt
ik heb een oudje hoorquote:Op zondag 1 september 2013 20:31 schreef Resonancer het volgende:
Punto, net zoals andere auto's toch?
[ afbeelding ]
woow leuk autootje.quote:Op zondag 1 september 2013 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi. Ik heb een Peugeot 206 CC.
Mijn polo variant was maar 100euro duurder, loopt na btje werk ook weer super. Van n boer geweest verf op de dorpel helemaal weg door z'n klompen. Heb tot nu toe veel mazzel gehad met m'n barrels.quote:Op zondag 1 september 2013 20:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb een oudje hoor
voor minder dan 1000 eu gekocht, maar hij loopt nog prima.
ik had hem gekocht bij een handelaartje.quote:Op zondag 1 september 2013 20:41 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Mijn polo variant was maar 100euro duurder, loopt na btje werk ook weer super. Van n boer geweest verf op de dorpel helemaal weg door z'n klompen. Heb tot nu toe veel mazzel gehad met m'n barrels.
oma fietsquote:Op zondag 1 september 2013 20:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi. Ik heb een Peugeot 206 CC.
.. ow ik dacht dat we aan opscheppen waren over vervoer.quote:Op maandag 2 september 2013 10:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet zo over mijn stoere karretje he
Dat is naar zeg. Is je leven erg hectisch momenteel?quote:Op maandag 2 september 2013 13:03 schreef Divje het volgende:
Ik droom alleen nog maar over apocalyptische dingenTornado's, tsunami en vulkaanuitbarstingen & aardbevingen, doodeng
Nee, totaal niet. Erg rustig zelfsquote:Op maandag 2 september 2013 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is naar zeg. Is je leven erg hectisch momenteel?
Heel naar is dat. Dat je benen als lood zijn.quote:Op maandag 2 september 2013 13:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Erg rustig zelfs![]()
Zijn wel erg bizarre dromen, met 8 tornado's tegelijk die het strand opkomen. Alles om me heen vliegt de lucht in maar ik zit vast in het zand![]()
Doet me denken aan die dromen waar je achterna word gezeten, en het lijkt alsof je door stroop moet rennen om weg te komen. Wat uiteindelijk niet lukt waarna je wakker schrikt
Dat idd! Gelukkig zijn het maar dromen..quote:Op maandag 2 september 2013 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel naar is dat. Dat je benen als lood zijn.
Hoe gaat het met het gewicht? Nog steeds vooruitgang?
Meestal zijn er problemen met afvallen, bij jou is het precies omgekeerd he?
hmm herkenbaar.quote:Op maandag 2 september 2013 13:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Erg rustig zelfs![]()
Zijn wel erg bizarre dromen, met 8 tornado's tegelijk die het strand opkomen. Alles om me heen vliegt de lucht in maar ik zit vast in het zand![]()
Doet me denken aan die dromen waar je achterna word gezeten, en het lijkt alsof je door stroop moet rennen om weg te komen. Wat uiteindelijk niet lukt waarna je wakker schrikt
Doe mij ook zo'n vriendin!quote:Op maandag 2 september 2013 13:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
hmm herkenbaar.
vriendin in schoonmaak roes
Hartstikke goed! Straks moet je weer oppassen dat je niet te zwaar wordtquote:Op maandag 2 september 2013 13:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat idd! Gelukkig zijn het maar dromen..
Er zit nog steeds vooruitgang in! Terwijl ik vroeger zo'n moeite had om aan te komen vliegen de kilo's me nu om de oren![]()
Is ook wel makkelijk als je niks had natuurlijk![]()
Hoe gaat het met Lavenderr vandaag?
Haha, daarvoor ga ik naar de sportschool hequote:Op maandag 2 september 2013 13:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hartstikke goed! Straks moet je weer oppassen dat je niet te zwaar wordt![]()
Ja, gaat goed, dankjewel
Nou ja, ik zit toch binnen, dus het maakt niet veel uit.quote:Op maandag 2 september 2013 13:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha, daarvoor ga ik naar de sportschool he![]()
Mooi dat het goed gaat! Wel jammer dat het vandaag zulks druilerig weer is he
Voor hun is het jammer ja.. Maar kan er ook wel weer van genieten, begin van de herfst enzoquote:Op maandag 2 september 2013 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja, ik zit toch binnen, dus het maakt niet veel uit.
Voor de mensen die vrij zijn is het jammer.
btw, feli met Feyenoord![]()
Kerel als die eenmaal aan het schoonmaken is, wil je er niet bij in de buurt zijn.quote:
Die Pelle is wel goed he? Zit hem in de naam.quote:Op maandag 2 september 2013 13:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Voor hun is het jammer ja.. Maar kan er ook wel weer van genieten, begin van de herfst enzo![]()
En thanks! 't Was niet best, maar toch 3 puntjesEn Pellè maakt er gewoon weer 25 tot 30 dit seizoen
Het wordt voor jou weer tijd om op te passenquote:Op maandag 2 september 2013 13:48 schreef Blaadjes het volgende:
najaars stormen van windkracht 10 wil ik zien! ga ik mooie beelden maken bij de oosterschelde kering.
quote:Op maandag 2 september 2013 13:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kerel als die eenmaal aan het schoonmaken is, wil je er niet bij in de buurt zijn.
Seriously ze switcht over van schattig lief meisje..
Naar een minion uit de 7e laag van hell,
Noujaa, erg goed vind ik 'm ook weer niet hahaquote:Op maandag 2 september 2013 13:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die Pelle is wel goed he? Zit hem in de naam.
Dat moeten we altijd...we hebben een mooie verdediging maar de natuur is nog altijd sterker dan menselijke bouwwerken.quote:Op maandag 2 september 2013 13:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het wordt voor jou weer tijd om op te passen
Dat is zeker waar. De mens staat machteloos tegenover de natuur.quote:Op maandag 2 september 2013 13:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat moeten we altijd...we hebben een mooie verdediging maar de natuur is nog altijd sterker dan menselijke bouwwerken.
Leuk om te weten...de wat oudere mensen hebben vaak nog een opblaasboot en andere voorzieningen op zolder liggen voor het geval dat. Het overgrote deel, inclusief mijzelf, niet.
Pele was wel goed. Wereldberoemd.quote:Op maandag 2 september 2013 13:51 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
[..]
Noujaa, erg goed vind ik 'm ook weer niet hahaVerdedigers in Nederland zijn te slecht voor woorden
Dat leek me wel een held ja. Helaas van voor mijn tijdquote:Op maandag 2 september 2013 14:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pele was wel goed. Wereldberoemd.
Zeker weten, ik kan me de stormen begin/half jaren 90 nog voor de geest halen. Ging toen met m'n vader kijken bij de zee. Het water stond toen gewoon driekwart hoog van de duinen en maar beuken. Dat soort niveau's zijn er al lang niet meer geweest.quote:Op maandag 2 september 2013 13:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. De mens staat machteloos tegenover de natuur.
En het is maar te hopen dat dat ook niet gaat gebeuren met die diepe gaten bij de stormvloedkering.quote:Op maandag 2 september 2013 14:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zeker weten, ik kan me de stormen begin/half jaren 90 nog voor de geest halen. Ging toen met m'n vader kijken bij de zee. Het water stond toen gewoon driekwart hoog van de duinen en maar beuken. Dat soort niveau's zijn er al lang niet meer geweest.
oh ja dat...haha...sensatie. Die zijn er elk jaar....kan ook niet anders met die enorme stroming. Gewoon zoals elk jaar volstorten die hap.quote:Op maandag 2 september 2013 14:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En het is maar te hopen dat dat ook niet gaat gebeuren met die diepe gaten bij de stormvloedkering.
Oh dus al die zorgen daarom zijn onterecht . Met wat wordt het volgestort? Matten?quote:Op maandag 2 september 2013 14:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
oh ja dat...haha...sensatie. Die zijn er elk jaar....kan ook niet anders met die enorme stroming. Gewoon zoals elk jaar volstorten die hap.
weddenschap verlorenquote:Op maandag 2 september 2013 14:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
hoi, en wtf....ik zie kate niet meer.
Nee gewoon gaten opvullen. met stenen/puin. Doen ze elk jaar maar een of andere sensatie zoeker heeft dat nu ook ontdekt en in de media gebracht zodat het ineens een probleem schijnt te zijn.quote:Op maandag 2 september 2013 14:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dus al die zorgen daarom zijn onterecht . Met wat wordt het volgestort? Matten?
Neeeee met welke psv-er had je een weddenschap?quote:Op maandag 2 september 2013 14:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weddenschap verloren
Zit op een brak 3g netwerk. zit in bus
Ben je ziek?quote:Op maandag 2 september 2013 15:56 schreef theguyver het volgende:
ah nog een uurtje en dan.... kruip ik gewoon weer mijn bed in
slecht geslapen.quote:
Nee dat kun je beter niet hebben.quote:Op maandag 2 september 2013 16:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
slecht geslapen.
oh gelijk tukken zit er niet in eerst TV maar eens aansluiten, schijnbaar hebben we komende maand gratis HBO.. niet dat ik er ook maar na kijk maar de rest hebben stel linkerhandjes, en heb liever niet dat 1 van deze stuntels ge-geëlektrocuteerd word![]()
het is niet echt een dak terras, meer gewoon een dak..quote:Op maandag 2 september 2013 16:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee dat kun je beter niet hebben.
Hoe is het nu met de huisbaas, mag je alweer op je dakterras?
Het klinkt echt als een huisjesmelker.quote:Op maandag 2 september 2013 16:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
het is niet echt een dak terras, meer gewoon een dak..
hij gaat nu beneden bij ons wonen, en we hebben ook gewoon balkon maar liggenn verrotte houten planken op hij heeft nog 3 maand deze te vervangen.
is dat niet gebeurt volgen juridische stappen
dat niet alleen ook keukenblok, de vloer in de keuken de verwarming bij 1 van de huisgenoten en mijn ramen voor moeten allemaal zijn vervangen voor die tijd..
Sorry ik bedoelde zijn winkeltje komt bij ons beneden.quote:Op maandag 2 september 2013 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het klinkt echt als een huisjesmelker.
Maar goed, als hij er zelf ook komt wonen zal hij toch ook wel comfort willen hebben dus als hij niks doen kan hij oeps! zomaar lekkage krijgen
quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:36 schreef Divje het volgende:
NWS / Tientallen gewonden door tornado's in oosten van Japan
Dit komt raar overeen met mijn dromen de laatste tijd![]()
Voorspellende dromen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:36 schreef Divje het volgende:
NWS / Tientallen gewonden door tornado's in oosten van Japan
Dit komt raar overeen met mijn dromen de laatste tijd![]()
moge Lavenderrquote:Op dinsdag 3 september 2013 10:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voorspellende dromen.
Goedemorgen allemaal
Indrukwekkende film he?quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
moge Lavenderr![]()
gister in slaap gevallen tijdens de film Gandhi wel top dat deze gewoon via youtube te kijken valt in HD.
een van de beste Biography films die ik ken![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2013 09:00 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
moeten we je nu Divje X noemen?
en had je die dromen dus voor dat dit gebeurde? kan natuurlijk toeval zijn...
je hebt je zelf vast geknupt aan een radiator terwijl je in het midden van een tornado zit en de grond onder je stort in door dat de aarde vergaat of komt er ook ondertussen een honderd meters hoge tsunami op je afquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:03 schreef Divje het volgende:
[..]Lijkt mij ook puur toeval hoor.. Heb die dromen sinds vorige week maandag en niet elke nacht. Plus dat er nog véél meer gebeurt in die dromen
Is een soort combi van de films Twister en 2012..
Hopelijk zijn het dus geen voorspellende dromen![]()
Ging meer zo:quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:10 schreef theguyver het volgende:
[..]
je hebt je zelf vast geknupt aan een radiator terwijl je in het midden van een tornado zit en de grond onder je stort in door dat de aarde vergaat of komt er ook ondertussen een honderd meters hoge tsunami op je af
word je niet badend in het zweet wakker?
quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Ging meer zo:
Gezellig dagje op het strand wordt ruw onderbroken door gillende mensen. Ik draai me om richting zee waar een stuk of 7/8 tornado's richting land trekken. Chaos heerst. De grond begint te beven waardoor ik vast kom te zitten in het zand. Paniek slaat toe. De tornado's komen dichterbij, terwijl ik in de verte een steeds hoger wordende golf op het strand af zie komen. Op het moment dat de tornado's het strand bereiken is de ong. 20 meter hoge golf ook gearriveerd. Op het moment van impact word ik wakker.
Niet eens badend in het zweet.![]()
En ik bedenk me net. Ik heb laatst ook een droom gehad a la 'Lo Impossible' Dat je niet ziet wat er aan komt maar je ziet wel alle bomen in jouw richting afbreken.. Kan komen omdat ik die film vorige week heb gekeken
Dat heeft geen nut gezien m'n dromen. Maar pin je daar niet op vastquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:24 schreef theguyver het volgende:
[..]2012 idd , moet ik maar vast een schuilkelder gaan graven of heeft dat geen nut?
En klinkt meer als een groot beest dat door een woud op je af komt.
Ik heb gedeelte van de film gezien, zoals me redelijk vaak overkomt val ik halverwege in slaap en neem niet de moeite verder te kijken.
Gandhi vanaaf wel, na World war Z
quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:14 schreef theguyver het volgende:
rather than killing him this made him unable to sleep.
ik pin me niet vast... althans misschien een plastic bubble thinmgy kopen of zo..quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat heeft geen nut gezien m'n dromen. Maar pin je daar niet op vastDie scene uit Lo Impossible kwam volgens mij al in het eerste half uur. Dat de bomen afbreken door de tsunami, die daarna alles meesleurt in z'n pad
![]()
World War Z is tof! Gisteravond gekeken, heb toch veel in spanning gezeten
Ja dat had ik dus ook.quote:
Oe dat ding is nice! Al zou ik er niet graag in zitten mocht je meegesleurd worden door een tsunamiquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik pin me niet vast... althans misschien een plastic bubble thinmgy kopen of zo..
[ afbeelding ]
zoiets als deze maar dan dubbel laags dik en alles van op blaasbaar materiaal.
mocht ik dan alle kanten opo geslingerd worden in mijn bubbel ik niet gewond raak door rondvliegende spullen.
Ik heb nog geen trailer of iets gezien van World war Z ik laat me vanaaf verassen.
Kon niemand pochen voor de bios toen hij uit kwam
nou heb denk ik liever dat, dan verzuipen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Oe dat ding is nice! Al zou ik er niet graag in zitten mocht je meegesleurd worden door een tsunamiof door een tornado.
Waar zou je dan terecht komen haha.
Geniet ervan vanavond, denk dat de film je wel verrast
Zolang zo'n bol waterdicht is en je genoeg zuurstof hebt drijf ik liever weg. Hoogtevreesquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
nou heb denk ik liever dat, dan verzuipen.
of weg waaien, of eerst verzuipen dan weg waaien.
[ afbeelding ]
MOOO MOTHERFUCKER!!!!!!!!!!!
agh ja gelukkig zag je geen haaien.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Zolang zo'n bol waterdicht is en je genoeg zuurstof hebt drijf ik liever weg. Hoogtevrees![]()
Die 'MOOOO' zag ik voor me![]()
Omg, die film is zo slecht dat ik 'm geweldig vindquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
agh ja gelukkig zag je geen haaien.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |