quote:Op maandag 2 september 2013 19:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Team 'dweilen met de kraan open'
Nou, ik denk dat wij in hetzelfde schuitje zitten, ben jij ook je stuitje aan het terroriseren of heb je daar geen last van?quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:59 schreef jippie01 het volgende:
ik ben alleen als de dood dus dat er geen verbetering komt en dan? wat hebben ze tegen jou gezegd dat ze kunnen doen? ik moet morgen weer naar de gyn en heb dr nu al nachtmerries van.
Ik zou altijd bij de huisarts beginnen en die verwijst je dan, anders wordt er sowieso niets vergoed. Je kunt inderdaad naar de bekkenfysio maar het kan nooit kwaad om je ook een keer door een gyn te laten onderzoeken. Die kan dan kijken of het inderdaad om een verzakking gaat en je oefeningen eventueel toespitsen op de soort verzakking.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:30 schreef Chan het volgende:
Hele suffe vraag waarschijnlijk en misschien is het al voorbij gekomen: met dit soort klachten (urineverlies) moet je toch bij een bekkenfysio zijn? En heb je per se een verzakking als je daar last van hebt of kan het ook zonder verzakking? Ze hebben tegen mij niks gezegd over een verzakking, voor zover ik me kan herinneren. Ze hebben wel gezegd dat ik wel wist waar ik terecht moest als ik last kreeg/zou hebben van urineverlies, maar eigenlijk wist ik dat helemaal niet zo goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |