SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
NAC Breda
Rèsbaarge
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:33 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Totti was te laat voor de teamfoto.
Ik heb geen CAM nodig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij speelt standaard met 10 man?
Dan kun je niet IF Balo nemenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb geen CAM nodig.
Robinho knapt het op.
nee daar komt di Natale en dan Aguero en Balotelli als SP
Ik ben geen rijke tata.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan kun je niet IF Balo nemen
Belgen zijn in FUT14 de Colombianen van FUT12.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:37 schreef FCsuarez het volgende:
nog nooit last gehad van preffered foot bij CB's![]()
maar mijn motto is dan ook pressie is alles, ik ren meestal met me cb's achter zo'n counter sletje aan![]()
verder is het natuurlijk verplicht om een team fransen en een team belgen te hebbenwat een baasjes zijn dat.
Zit ik ook al een tijdje naar te kijken, ben alleen nog niet echt op een heul mooi team gekomenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:37 schreef FCsuarez het volgende:
nog nooit last gehad van preffered foot bij CB's![]()
maar mijn motto is dan ook pressie is alles, ik ren meestal met me cb's achter zo'n counter sletje aan![]()
verder is het natuurlijk verplicht om een team fransen en een team belgen te hebbenwat een baasjes zijn dat.
Aparte opstellling, dat 4-0-4.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:39 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Zit ik ook al een tijdje naar te kijken, ben alleen nog niet echt op een heul mooi team gekomen
[ afbeelding ]
Dit word 'm dan denk ik
404 ?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:39 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Zit ik ook al een tijdje naar te kijken, ben alleen nog niet echt op een heul mooi team gekomen
[ afbeelding ]
Dit word 'm dan denk ik
Probeer dan IF Klose. Die schijnt goed te zijn, en niet zo heel duurquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:39 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit word 'm dan denk ik
Sowieso vidal als cdm doen. of haal je dat niet met chem.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:39 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit word 'm dan denk ik
Ja inderdaad, (of z'n SIF) moet alleen even kijken wat ik als 2e team maak.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Probeer dan IF Klose. Die schijnt goed te zijn, en niet zo heel duur
Dan krijgt Robinho toch geen 9 chem?quote:
he dat is mijn teamquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:40 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Foutje van WeFut denk ik, dan maar een puush![]()
Weet ik hetquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:42 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ja inderdaad, (of z'n SIF) moet alleen even kijken wat ik als 2e team maak.
[..]
Dan krijgt Robinho toch geen 9 chem?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:52 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Hmm.. Klose kan er niet in als ik Robinho erin wil houden, want ik wil ook graag Vidal.. dan word het Pato in de spits
Of beng beng Boatengquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
you slut
el shaa op de cam positieheb ik ook in me ene hybrid
![]()
deze man weetquote:
Had je al wel contact gehad met EA?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
GoedemorgenIk lees hier dat sommige mensen ineens wel weer iets naar de TP kunnen sturen dus ik had de hoop dat het bij mij ook zo zou zijn.. maar nee hoor, hij doet het nog steeds niet
Nee, ik heb wel hier gepost: http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/2550749.page#27669548quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Had je al wel contact gehad met EA?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel hier gepost: http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/2550749.page#27669548
Je linksback is te traag.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:10 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
ik zal eeuwig branden in hell ben ik bang![]()
kut rm, koop dan lamela.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:10 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
had al zo'n vermoedenquote:
Ik heb het al veranderd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik geloof niet dat het heel handig is publiekelijk toe te geven daar dat je meerdere accounts hebt (maar misschien heb ik het mis), en ze ook nog allemaal te noemen. Maar ik denk dat je het best die EA_Echo even kunt dm-en. Heb ik ook gedaan voor mijn IF Finbogasson, en dat werkte (op termijn).
Felipe Melo (Juve-versie) is toch echt sneller beter dan die Williansquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:10 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
Doe dit en haal clown Abate uit je basis.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Felipe Melo (Juve-versie) is toch echt sneller beter dan die Willians
mooi want ik moet nog een shitload aan consumables verkopen voordat TOTW komt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Effect van die consumables packs op de prijzen lijkt ook weer uitgewerkt
geen silvers in mijn teamquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Doe dit en haal clown Abate uit je basis.
Zet UP Cavanda op zijn plaats.
Moggu trouwens
Ook niet als de silver veel beter is dan de gold?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mooi want ik moet nog een shitload aan consumables verkopen voordat TOTW komt.
[..]
geen silvers in mijn team
ik ben bang dat de autist in mij dit niet aan kanquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ook niet als de silver veel beter is dan de gold?
Het geeft je ook nog een handicap-voordeel.
Waarom nog moeite doen om coins te sprokkelen? T is toch bijna over met fut 13quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
mooi want ik moet nog een shitload aan consumables verkopen voordat TOTW komt.
[..]
geen silvers in mijn team
wat moet ik straks nog met 100 gold contractenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom nog moeite doen om coins te sprokkelen? T is toch bijna over met fut 13
Heb nog een miljoen waar ik niks mee doe eigenlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat moet ik straks nog met 100 gold contracten![]()
me teams zitten allemaal op 80+ en zal her en der nog wel een team bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |