De laatste keer dat hij beet was tot bloedend toe. Toen ben ik gewoon boos geworden. Flink hard auw gvd en kind weggelegd. De groeten. Dan geen melk.quote:Op zondag 1 september 2013 11:36 schreef Gulara het volgende:
[..]
Wat doe jij tegen bijten? Hier ook een bijterd.![]()
Daarom werd ik ook boos. Het deed zo ontzettend veel pijn.quote:
Ik kreeg het advies om de ergste stuwing eraf te kolven, en dat dan maximaal 2 keer per dag, als het mij echt teveel pijn deed zeg maar. Dat heb ik een paar dagen gedaan, en toen trok het gelukkig bij. En stuwing hoort erbij rond dag 4 he? Daarna word het meestal wel weer minder..quote:Op zondag 1 september 2013 18:27 schreef Cwen het volgende:
Ik kom hier ook even iets vragen: al sinds zevrijdag geboren is drinkt E. als een trein. Super, maar ik heb dus nu al flinke stuwing. Ze krijgt het niet weggedronken, ze zit al overvol. Iemand tips? Gewoon kolven tot de ergte stuwing eraf is?
Ze is 4 dagen oud, jaquote:Op maandag 2 september 2013 13:12 schreef Gulara het volgende:
Cwen, ik had in het begin een flinke overproductie en hele sterke toeschietreflex. Maar 24 uur non stop niet geloof ik.
Ik ben uiteindelijk gaan clustervoeden en dat heeft wel geholpen. Maar jouw baby'tje is nog klein toch? ga even op zoek
Ik ben erg tevreden over mijn Hotmilk bhquote:Op maandag 2 september 2013 14:05 schreef DaviniaHR het volgende:
Vraagje: welke voedingsbh geeft bij jullie de beste steun?
+1quote:Op maandag 2 september 2013 13:05 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou haast zeggen dat ik alleen maar kan dromen van zoveel melk; maar echt handig is het natuurlijk niet Hopelijk gauw wat meer zindelijke borsten!
Even met je handen kolven!quote:Op maandag 2 september 2013 16:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ben erg tevreden over mijn Hotmilk bh
Cwen, ik heb eigenlijk nooit gelekt (andere uiterste), dus daar ben ik niet bekend mee. Lijkt me wel heel lastig zeg! Fijn dat de lk je tips heeft kunnen geven.
Ik kolf sinds vorige week niet meer op het werk. Maar de afgelopen 2 nachten heeft de mini zo vaak gedronken (4x ofzo, er komen hoektanden door en hij is snipverkouden) dat ik al sinds een uur of 1 behoorlijke stuwing heb. Ik zal blij zijn als ik thuis ben!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |