Kloptquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:42 schreef Kyara het volgende:
Ik geloof dat Phaidra ook nog heel lang op 1 pilletje per dag heeft gezeten. Ik ben zelf uiteindelijk niet meer begonnen.
Hier gaat het wel z'n gangetje inderdaad. Geniet met volle teugen van het zelf voeden en het gemak er van. Bijvoeding schiet nog niet zo heel erg op dus ze hebben het ook echt wel ff nodig nu.
Ik denk dat als je het af en toe doet, dat het wel meevalt met overproductie. Ik weet niet hoeveel tijd je nog hebt, maar misschien om de dag een keer kolven? Dan went je lichaam er minder snel aan denk ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:25 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb net even lopen zoeken, maar het kolftopic is al 4 jaar "dood", dus ik vraag het even hier.
Ik zie aankomen dat ik binnenkort een avond weg ben, en daarvoor wil ik eigenlijk een voeding bij elkaar gaan kolven.
Maar omdat ik in de eerste weken overproductie had is mijn vriend nu wat huiverig daarvoor, die is bang dat ik door te gaan kolven weer overproductie creëer.
Iemand ervaring daarmee, en hoe ik het het beste aan kan pakken?
Herkenbaarquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:04 schreef Kyara het volgende:
Gaat het knijpen ook weer over? Vooral D wil steeds een klein stukje huid vasthouden
En ze knijpt best wel hard.....
Ik mag niet meer bloot naast Bram liggen. Blijkbaar zijn het zijn borsten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:04 schreef Kyara het volgende:
Gaat het knijpen ook weer over? Vooral D wil steeds een klein stukje huid vasthouden
En ze knijpt best wel hard.....
Wat doe jij tegen bijten? Hier ook een bijterd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:01 schreef Ticootje het volgende:
Bram heeft in de hitte gewoon 3 dagen gekloot. Steeds alleen bijten en niet drinken. Tandjes, buikpijn of warmte geen idee. Van de een op andere dag begon hij ermee en opeens stopte hij er ook weer mee. Rare !
Gulara, ik zeg dan: niet bijten dat doet mama pijn met strenge stem. Dan stopt hij. Als hij zou blijven bijten, dan is het even klaar metdrinken. Hier werkt dat heel goed. Je kunt ook even iets geven om op te bijten.quote:Op zondag 1 september 2013 11:36 schreef Gulara het volgende:
[..]
Wat doe jij tegen bijten? Hier ook een bijterd.![]()
Ah dat ga ik eens proberen thanks! Hij is natuurlijk nog wel jong, dus ik weet niet of de boodschap aankomt.quote:Op zondag 1 september 2013 12:35 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Gulara, ik zeg dan: niet bijten dat doet mama pijn met strenge stem. Dan stopt hij. Als hij zou blijven bijten, dan is het even klaar metdrinken. Hier werkt dat heel goed. Je kunt ook even iets geven om op te bijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |